Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

6.9Voldoende

België, Namen, Blaimont (bij Hastiere)

6.9Voldoende

• 7.1Onderkomen
  • 6.2Activiteiten

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

188 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• 2018
    2Henny van Keulen22-09-2018

Eens maar nooit meer

Het 9 persoonhuisje Ocra 21 was ronduit klein, vies en zeer gedateerd. Zelfs met 4 personen was het krap, hoe dat met 9 personen moet is de vraag. Stoelen met brandgaten, vieze badkamer, die we eerst zelf schoongemaakt hebben. Muffe keukenkastjes en slechte bedden. Kortom voor je een huisje boekt eerst kijken wat voor huisje je krijgt Er zijn vast ook goede huisjes. Wij hebben 65 euro moeten betalen voor schoonmaak. Maar moesten op straffe van inhouding op de borg het huisje schoon en geveegd achterlaten, Dus waar die 65 euro voor zijn?

• 1Activiteiten

• 2Richard27-08-2018

Nooit meer.

Wij zaten in huisje P4:voor 9 personen. 2 stapelbedden op een vide naast een zeer kleine 2 pers. kamer. Beneden ook nog een 2 pers. kamer naast een piepklein badkamertje met 1 wastafel, toilet en een douche achter een gordijntje. Gelukkig waren wij maar met 3 personen. De plafonds zijn van hout dus het is zeer gehorig. Bij aankomst moesten we eerst schoonmaken omdat het echt smerig was. En vochtig. Letterlijk een ziekmakend binnenmilieu. In de koelkast was het deurtje van het vriesvak kapot evenals het flessenrek in de deur. Als er gedoucht werd viel de oven uit? Er hing een piepklein tv-tje met slechte ontvangst. De sluiting van het slaapkamerraam kon na de eerste keer openen nauwelijks meer dicht dus die moest noodgedwongen dicht blijven. Het zwembadwater was groen en onkruid groeide op het terras. De tennisbaan was niet veel beter. Ook een dikke onvoldoende. Niet naartoe dus. De ligging in het bos is wel een voldoende.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten

• Oude reviews

8Peter en Trudy uit Bocholt België19-10-2016

geweldig, schitterend uitzicht en heel rustig

Wanneer je met de motor gaat moet je er rekening mee houden dat de oprit naar het huisje op het park erg stijl is en in de winter glad kan zijn. Voor rust is dit de ideale plek om te zijn. Voor cultuur en natuur mogelijkheden genoeg op korte afstand van het park. Wanneer je low budget wil verblijven zijn alle benodigdheden in het huisje aanwezig. De houtkachel maakt het extra makkelijk om de kou te overbruggen bij aankomst. Dit verblijf is zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben genoten van ons verblijf.

• 8Onderkomen
    • 9Activiteiten

• 9Henk Abels20-06-2016

Geweldige Vakantie

We hadden het genoegen om in huisje jaune 13 te verblijven Een gezellig huisje, van alle gemakken voorzien was, er ontbrak werkelijk niets, overal was aan gedacht. Het weer was er afwisselend, maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende keer staat voor ons al vast

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 9Henk31-12-2013

Goedkoop een heerlijk weekendje of midweek weg

we hadden gehuurd van een particulier (fam. van Winssen) en hadden mogelijk mede daardoor een heel fijn huisje in dorp Ocre. Het was schoon met comfortabele bedden en heerlijk gelegen. Kosten waren van te voren duidelijk (all in prijs). Omgeving is schitterend. Mooie lange wandelingen. kastelen bezocht Restaurants zijn in Hastiere (4 km). Inkopen doe je ook in Hastiere of in Givet (7 KM). Hier bevind zich oa een Aldi en een Lidl).

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 9Tingen29-10-2013

Fauve 10 op Domaine du Bonsoy

Wij hadden een 8 persoons huis (Fauve 10) particulier gehuurd op Domaine du Bonsoy. De ontvangst (met koffie en cadeautjes voor de kinderen) was hartverwarmend. Het huis was prima schoon, van alle gemakken voorzien. Zelfs keukenkruiden en hout voor de haard waren aanwezig evenals voldoende speelgoed voor de kinderen en een pooltafel. We hebben ons prima vermaakt in de omgeving, konden lekkere maaltijden bereiden in de gezellige keuken en heerlijk vertoeven bij een knapperend haardvuurtje in de avond. De bedden waren uitstekend, zelfs zo goed dat we op zoek zijn naar eenzelfde exemplaar. Op het park was niet veel te beleven, maar de omgeving leent zich geweldig voor het maken van wandelingen en uitstapjes. Handig is het Wifipunt tegenover de receptie.

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 7P.B.28-10-2013

Fauve 10: een echte aanrader!

Op dit park moet je echt geluk hebben, ons huisje Fauve 10 was echt een topper.Alles is voorzien en het is ook keurig en netjes. Keuken is volledig in orde(jammer, geen vaatwasser). Eigen wasapparatuur is in het huis aanwezig, lekker makkelijk.Voor de avonden is er zelfs een echte pooltafel. De omgeving is gewoonweg prachtig en wij hadden geluk met het weer. Doen we over, zeker weten!

• 5Onderkomen
    • 5Activiteiten

• 4van Leeuwen29-07-2013

Niet best.....

Oude huisjes, erg muf en niet schoon. Omgeving maakt een hoop goed, mits je mooi weer hebt. Ik raad dit park niet aan, zeker niet met kinderen. Prijs/kwaliteit zeer teleurstellend. Een weekend voor 500 euro is het absoluut niet waard.

• 2Onderkomen
    • 3Activiteiten

• 5Johnny19-11-2011

Nee voor ons niet meer.

De prijs/kwaliteit verhouding is in het huisje waar wij zaten redelijk. De prijs was 75 euro voor 4 personen a 3 dagen maar later kwam er nog 85 euro bij voor de electra etc. op zich spot goedkoop natuurlijk. En je zit beter dan in een tent. De kwaliteit was minder positief, maar wat verwacht je voor dat geld? Op het park zelf is weinig te doen.

• 4Onderkomen
    • 5Activiteiten

• 1L. Bongers12-10-2011

Van een koude kermis thuiskomen.

Het huisje was nog nat en vochtig, zelfs schimmel werd aan de poot van de bank en op het plavuis aangetroffen. Zelfs de bank was gedeeltelijk nog nat, dat bovendien ook als slaapplaats moest dienen. Van Senioren kan niet worden verwacht dat zij op bedden met een hoogte van nog geen 30 cm kunnen in-uitstappen of in een stapelbed klauteren, de matrassen het hele bedframe niet opvulde. Ook twee personen met astma moesten in die woning met kieren slapen. Lekkage in onder de wastafel. Keukengerei bleek incompleet! Het electriciteit bleek geen afzonderlijke aansluiting te hebben en de stopcontactdoos in de badkamer los te zitten.

• 1Onderkomen
    • 2Activiteiten

Met vrienden

9 tips over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• p de jong, 30-10-2013

prachtige omgeving voor veel wandel plezier park furfooz grotten van han *dinant

• Nootenboom, 29-10-2013

Dinant gezellige mooie plaats, de moeite waard om naar Givet (Frankrijk) te gaan, daar ook in Fooz de energiecentrale bezocht (interessant) en in Furfooz Belgie prachtig natuurgebied bezocht met natuurgrot en al. Erg mooi, al met al genoten van de dagen die we er waren. Super bedankt.

• Marcel, 04-09-2013

Bootje varen op de maas bij Dinant. Kanovaren op de Lesse. Grotten van Han + wildpark. Fietsen op oud spoor. (railbikes)

3 vragen over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• W.v.Aalst, 08-10-2016

Ivoire 12 te Blaimond

Wanneer was deze uitzending van de groeten van max?

• Josje, 11-08-2014

Wie weet...

Wie weet of je daar fietsen kunt huren en of het park bereikbaar is met openbaar vervoer?

• Klaas Kampen, 27-07-2010

informatie badmutsen in het zwembad ?

Wie weer er of een badmuts in het zwembad gedragen moet worden, heb er dingen over gehoord, en voordat we vrijdag op vakantie gaan zouden we graag willen weten of er een badmuts mee moet in de koffer.

vriendelijke groet Klaas Kampen

ria, 31-07-2010

Je bent al vertrokken zie ik, maar voor andere lezers: ja, een badmuts is nodig! Ze zijn ook voor een klein prijsje te koop bij het zwembad... Je moet, als je kleine kinderen hebt, alleen wel met de auto naar het zwembad! Het is veel te ver lopen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan