Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

6.9Voldoende

België, Namen, Blaimont (bij Hastiere)

6.9Voldoende

• 7.1Onderkomen
  • 6.1Activiteiten

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

188 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• 8Ceby Tahiri05-01-2019

Genoten!

Wij waren er met onze gezin 2 meiden van 8 & 9 jaar en onze hondje . Een heerlijke week met oud & nieuw. Daar genoten van de rust en de natuur. Het huis van alle gemakken voorzien, van boeken, gezins spelletjes, en het uitzicht.

We hebben de grotten van Dinant bezocht een echte aanrader. Een dagje Name waar ook een kerstmarkt er was met een schaatsbaan erg gezellig. Dinant zelf ook bezocht een klein stadje met leuke bezienswaardigheden Gewandeld wat goed is voor de kuiten, want het loopt af en op :)

Supermakt Lidl, Aldi en Action is ongeveer 20 minuten rijden vanuit het huisje.

Misschien een tip geen dekbedden zijn er wel warme dekens voor de nacht. Wij hadden zelf onze dekbed meegenomen want kan snachts koud worden.

Al bij al een fijne week gehad en genoten! Komen zeker een keer terug.

• 8Activiteiten

• 2018
    8Verleyen28-10-2018

Heerlijk!

Rust rust rust heerlijk om te vluchten van de snelheid van het leven Heerlijk om hier naartoe te komen als je geen zin hebt in drukte

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 8Marjan09-06-2018

Erg mooi uitzicht, lekker koel huisje.

Mooi huisje bovenop de berg, heel mooi uitzicht. Het huisje is netjes, en van alles voorzien. De citadel in Dinant is een echte aanrader, je kunt met de kabellift 🚡 omhoog of de 480 treden omhoog lopen. Ook is er een speeltuin. Aan het begin van 't park zit een klein campingwinkeltje. Kindvriendelijk heid wat laag gedaan omdat er niks in het park zelf te doen is, maar dichtbij in de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. In het huisje zijn ook genoeg gezelschapsspellen aanwezig en teken spulletjes.

• 6Activiteiten

• 8Fam geven04-05-2018

Zeker nog eens n keer

Mooi en rustig park met 2jongens van 5 en 8 genoten van de watertjes onder bij de visvijver veel gezien in de omgeving keurig huisje hebben er echt van. Genoten. Fam geven

• 7Activiteiten

• 7Fradors10-03-2018

Gezellig weekje, knus bij de palletkachel

Knus parkje met weinig faciliteiten, met name gericht op de mooie natuur in de omgeving.

• 4Activiteiten

• 8Henny17-01-2018

Leuk huisje op mooie stek in prachtige omgeving

Veel moois te zien op 15-20 rijden. Zelfs in januari was t top.

• 8Activiteiten

• Oude reviews

4van der Maas27-12-2013

Park absoluut niet aan te raden

Het huisje was erg vies maar veel huisjes zijn van particulier. Dus dat kan een ander beter treffen. Het park was zeer troosteloos. De speeltuin was te ver om naar toe te lopen,ong. 1 km weg. Midgetgolf,basketbalveld helemaal verpauperd en begroeid met onkruid.Op het tennisveld groeide een boom ! Het zwembad was dicht en lag er verwaarloosd en troosteloos bij.Visvijver was ook zwaar verwaarloosd. Er stonden veel "ruines"van huisjes op het park, lege betonfunderingen. Wel gratis wifiruimte. Dinant wel mooi. Verder in de buurt ook veel verpauperde panden. De grot in het dorpje stond te koop, was failliet gegaan. Voor ons geen vakantie meer in Belgie !

• 4Onderkomen
    • 2Activiteiten

• 7p de jong30-10-2013

fauve 10 prachtig huis

fauve 10 is een prachtig 8 persoons huis met alles erop en eraan (biljart dartspel voetbaltafel ,veel speelgoed voor de kinderen en leesplezier ) tv video dvd's radio en cd speler cd's uit gebreide keuken met oven magnetron grote koelkast met vriesvak 2 badkamers park weinig mogelijkheden voor de kinderen geen zwembad wat open is geen activiteiten op park

• 1Activiteiten

• 8J&P07-09-2013

Mooi domein

Na alle slechte commentaren vertrokken wij met een bang hartje, maar de vakantie is heel goed meegevallen.

Verzorgd huisje (Kangourou), heel mooi en rustig domein (wel heel heuvelachtig dus thuiskomen met de buggy was altijd weer een uitdaging...). Mooi speelpleintje beneden, maar heel jammer dat het zwembad niet meer open is. Geen winkeltje op het domein, wel automaten, maar er is een winkeltje op de grote baan net buiten het domein.

Verder een heel vriendelijke ontvangst, in perfect Nederlands (ook al gaven we aan ook Frans te verstaan).

• 9Onderkomen
    • 4Activiteiten

• 7tim_vm08-12-2012

Leuke huisjes als je de gerenoveerde kiest

er zijn 2 kids huisjes welke zeer geschikt zijn voor kinderen jonger dan +/-8 jaar. deze zijn gerenoveerd en heel leuk ingericht. als je gaat kies voor kids bungalow of gerenoveerde huisjes bij "Kangoeroe". de anderen zijn zeer gedateerd, muf, vochtig,..... prachtige omgeving die zich perfect uitleent voor wandelingen, bezoek van ruines, kastelen,....

Met jonge kinderen

9 tips over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• p de jong, 30-10-2013

prachtige omgeving voor veel wandel plezier park furfooz grotten van han *dinant

• Nootenboom, 29-10-2013

Dinant gezellige mooie plaats, de moeite waard om naar Givet (Frankrijk) te gaan, daar ook in Fooz de energiecentrale bezocht (interessant) en in Furfooz Belgie prachtig natuurgebied bezocht met natuurgrot en al. Erg mooi, al met al genoten van de dagen die we er waren. Super bedankt.

• Marcel, 04-09-2013

Bootje varen op de maas bij Dinant. Kanovaren op de Lesse. Grotten van Han + wildpark. Fietsen op oud spoor. (railbikes)

3 vragen over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• W.v.Aalst, 08-10-2016

Ivoire 12 te Blaimond

Wanneer was deze uitzending van de groeten van max?

• Josje, 11-08-2014

Wie weet...

Wie weet of je daar fietsen kunt huren en of het park bereikbaar is met openbaar vervoer?

• Klaas Kampen, 27-07-2010

informatie badmutsen in het zwembad ?

Wie weer er of een badmuts in het zwembad gedragen moet worden, heb er dingen over gehoord, en voordat we vrijdag op vakantie gaan zouden we graag willen weten of er een badmuts mee moet in de koffer.

vriendelijke groet Klaas Kampen

ria, 31-07-2010

Je bent al vertrokken zie ik, maar voor andere lezers: ja, een badmuts is nodig! Ze zijn ook voor een klein prijsje te koop bij het zwembad... Je moet, als je kleine kinderen hebt, alleen wel met de auto naar het zwembad! Het is veel te ver lopen.

Vakantiepark info

• Aantal sterren