Vakantiepark

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

58 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in het Nederlands

Heerlijk rustig verblijf in de natuur

Herman en Marian
14-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben het huisje gehuurd van een particulier en hebben er een heerlijk verblijf gehad tegen lage kosten. Prijs was all in, waar je bij vele andere huisjes nog veel extra kosten hebt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje, inclusief uitgebreide toeristische informatie. Huisje is prima bereikbaar en dat is niet voor alle huisjes het geval. Op het park zelf is niet veel te doen, maar je kunt alleen al op het park uren wandelen, maar ook in de omgeving zijn veel uitgezette wandelingen. Veel toeristische activiteiten in de omgeving. Mooie steden (oa Dinant, Givet, Namur).

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten!

Ceby Tahiri
5-1-2019
  • Activiteiten8

Wij waren er met onze gezin 2 meiden van 8 & 9 jaar en onze hondje . Een heerlijke week met oud & nieuw. Daar genoten van de rust en de natuur. Het huis van alle gemakken voorzien, van boeken, gezins spelletjes, en het uitzicht.

We hebben de grotten van Dinant bezocht een echte aanrader. Een dagje Name waar ook een kerstmarkt er was met een schaatsbaan erg gezellig. Dinant zelf ook bezocht een klein stadje met leuke bezienswaardigheden Gewandeld wat goed is voor de kuiten, want het loopt af en op :)

Supermakt Lidl, Aldi en Action is ongeveer 20 minuten rijden vanuit het huisje.

Misschien een tip geen dekbedden zijn er wel warme dekens voor de nacht. Wij hadden zelf onze dekbed meegenomen want kan snachts koud worden.

Al bij al een fijne week gehad en genoten! Komen zeker een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Heerlijk!

Verleyen
28-10-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Rust rust rust heerlijk om te vluchten van de snelheid van het leven Heerlijk om hier naartoe te komen als je geen zin hebt in drukte

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Erg mooi uitzicht, lekker koel huisje.

Marjan
9-6-2018
  • Activiteiten6

Mooi huisje bovenop de berg, heel mooi uitzicht. Het huisje is netjes, en van alles voorzien. De citadel in Dinant is een echte aanrader, je kunt met de kabellift 🚡 omhoog of de 480 treden omhoog lopen. Ook is er een speeltuin. Aan het begin van 't park zit een klein campingwinkeltje. Kindvriendelijk heid wat laag gedaan omdat er niks in het park zelf te doen is, maar dichtbij in de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. In het huisje zijn ook genoeg gezelschapsspellen aanwezig en teken spulletjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Fantastische omgeving

Familie van der zwan
15-5-2018
  • Activiteiten7

Onze 3 honden waren welkom.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Zeker nog eens n keer

Fam geven
4-5-2018
  • Activiteiten7

Mooi en rustig park met 2jongens van 5 en 8 genoten van de watertjes onder bij de visvijver veel gezien in de omgeving keurig huisje hebben er echt van. Genoten. Fam geven

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Gezellig weekje, knus bij de palletkachel

Fradors
10-3-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Knus parkje met weinig faciliteiten, met name gericht op de mooie natuur in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2018

Leuk huisje op mooie stek in prachtige omgeving

Henny
17-1-2018
  • Activiteiten8

Veel moois te zien op 15-20 rijden. Zelfs in januari was t top.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lisette van Schie
21-10-2017
  • Activiteiten8

We hebben genoten. Het huisje lag perfect met een fantastisch uitzicht. In de omgeving was meer dan genoeg te zien en te doen. Een kayak op de Lesse is een aanrader. Maar ook ee stad Dinant met zijn citadel. Givet viel ons een beetje tegen. Een wandeltocht in de Furfooz en het bezoeken van de grotten van Han ook de moeite waard. Het enige wat jammer was dat er geen WiFi in het huisje was.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving en prima huisje

Iris
8-5-2017
  • Activiteiten7

Het is jammer dat de goed verzorgde huisjes van particuliere eigenaren op dit park over een kam geschoren worden met de verouderde huisjes van het park. Als je een beetje op let van wie je het huurt kan je het geweldig treffen zo als wij met huisje Jeune 13. De prijs kwaliteit verhouding was ons inziens prima, het huisje was schoon, badkamers prima, houtkachel heeft ons de hele week fantastisch warm gehouden met een minimale hoeveelheid hout, we hoefden er geen verwarming bij. Wel hadden wij onze eigen slaapzakken mee omdat we gelezen hadden dat veel huisjes wollen dekens hebben, en dat vinden wij niet zo fijn. Er waren heerlijk veel boeken en tijdschriften, en spelletjes... de keuken ook prima, en dan het mooiste van alles; de omgeving! In een woord; schitterend!!!! Wij hebben ons met onze drie dochters van 9 12 en 14 geweldig vermaakt met wandelen en rondneuzen in Dinant en Waulsort, en we zijn nog lang niet uitgekeken. We komen zeker terug. Verwacht je een hollands net en srak georganiseerd vakantiepark vol vermaak en een luxe huisje, dan voldoet dit park niet aan je verwachting, al is het huisje Jeune 13 netjes. Het park is op een aantal punten vergane glorie, maar als je daar tegen kan is er veel te genieten. Hou je van wandelen in prachtige natuur vlak naast de deur, mooie architectuur en cultuur, en de mogelijkheid om te klimmen, canoën, varen enz. Dan is dit de perfecte uitvalsbasis.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)