Vakantiepark

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

58 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in het Nederlands

Heerlijk rustig verblijf in de natuur

Herman en Marian
14-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben het huisje gehuurd van een particulier en hebben er een heerlijk verblijf gehad tegen lage kosten. Prijs was all in, waar je bij vele andere huisjes nog veel extra kosten hebt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje, inclusief uitgebreide toeristische informatie. Huisje is prima bereikbaar en dat is niet voor alle huisjes het geval. Op het park zelf is niet veel te doen, maar je kunt alleen al op het park uren wandelen, maar ook in de omgeving zijn veel uitgezette wandelingen. Veel toeristische activiteiten in de omgeving. Mooie steden (oa Dinant, Givet, Namur).

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk en fantastische midweek

Aad Sluijters
4-10-2018
  • Activiteiten10

Omgeving prachtig ,mooi huisje en veel bezienswaardigheden Het park is niet te fietsen zulke pukkels Maar langs de maas zijn er ravelroutes om te fietsen vlak en autovrij je kan ook railbiken in leliën Uitzicht bij het huisje is prachtig

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastische omgeving

Familie van der zwan
15-5-2018
  • Activiteiten7

Onze 3 honden waren welkom.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Lisette van Schie
21-10-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We hebben genoten. Het huisje lag perfect met een fantastisch uitzicht. In de omgeving was meer dan genoeg te zien en te doen. Een kayak op de Lesse is een aanrader. Maar ook ee stad Dinant met zijn citadel. Givet viel ons een beetje tegen. Een wandeltocht in de Furfooz en het bezoeken van de grotten van Han ook de moeite waard. Het enige wat jammer was dat er geen WiFi in het huisje was.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving en prima huisje

Iris
8-5-2017
  • Activiteiten7

Het is jammer dat de goed verzorgde huisjes van particuliere eigenaren op dit park over een kam geschoren worden met de verouderde huisjes van het park. Als je een beetje op let van wie je het huurt kan je het geweldig treffen zo als wij met huisje Jeune 13. De prijs kwaliteit verhouding was ons inziens prima, het huisje was schoon, badkamers prima, houtkachel heeft ons de hele week fantastisch warm gehouden met een minimale hoeveelheid hout, we hoefden er geen verwarming bij. Wel hadden wij onze eigen slaapzakken mee omdat we gelezen hadden dat veel huisjes wollen dekens hebben, en dat vinden wij niet zo fijn. Er waren heerlijk veel boeken en tijdschriften, en spelletjes... de keuken ook prima, en dan het mooiste van alles; de omgeving! In een woord; schitterend!!!! Wij hebben ons met onze drie dochters van 9 12 en 14 geweldig vermaakt met wandelen en rondneuzen in Dinant en Waulsort, en we zijn nog lang niet uitgekeken. We komen zeker terug. Verwacht je een hollands net en srak georganiseerd vakantiepark vol vermaak en een luxe huisje, dan voldoet dit park niet aan je verwachting, al is het huisje Jeune 13 netjes. Het park is op een aantal punten vergane glorie, maar als je daar tegen kan is er veel te genieten. Hou je van wandelen in prachtige natuur vlak naast de deur, mooie architectuur en cultuur, en de mogelijkheid om te klimmen, canoën, varen enz. Dan is dit de perfecte uitvalsbasis.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk park

trix en willem
15-11-2016
  • Activiteiten1

Het park en de diverse huisjes zijn nodig aan een grondige opknap beurt toe, wij hadden het geluk om een huis van de fam. Schouteten te kunnen huren. Het was een groot en proper huisje, dat niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn...maar wel voor gezinnen met kinderen. Mooie badkamer, veel slaapkamers en een grote living!

Gereisd Met partner in november 2016

Dit nooit mee

Michaele Hoekx
21-10-2016
  • Activiteiten1

Wij vonden het n te klein, vies en gedateerd huisje. Ik kon niet eens lezen. Er was geen staande lamp. Alles verveloos en gedateerd. Niks was open. Zelfs de receptie meestal niet. Park in zeaar verval. NIET heengaan! Begrijpelijk dat er talloze huisjes te koop staan... Fam Doets

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Ivoire 12 een nachtmerrie uit de Groeten van Max

Anja
14-9-2016
  • Activiteiten1

Nog nooit zo'n smerig huisje gezien. Een schande dat men hier geld voor durft te vragen. Overal dikke lagen aangekoekt stof, in elke hoek en aan het plafond overal spinnenwebben. Vriesvak vol ijs. Oven kapot, vervangen door bakoventje dat vol viezigheid zat. Keukenkastjes met allerlei viezigheid. Net genoeg warm water voor de afwas, huisje is geschikt voor 6 personen, na de afwas mag iedereen koud douchen. Douche water lekte door plafond in de woonkamer. Stoelen vol vlekken en brandgaten. Muren zijn ooit opnieuw geverfd maar voor gemak heeft men om lampjes en koelkast heen geverfd. Huisje stonk naar kampvuur, vermoedelijk door de open haard. Je zou er ziek van worden, een gevaar voor de gezondheid.Bed staat scheef. Na een slapeloze nacht weer vertrokken. Dit is een nachtmerrie, een huisje uit een horror scene.

Gereisd Met partner in september 2016

Knus en gezellig

Yvonne
9-5-2016
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Ondanks het koude wee r(zelfs nog sneeuw) hebben we een fijne vakantie gehad. De ligging is prachtig en het huisje knus en gezellig. We hebben het huisje keurig netjes aangetroffen en ook weer als zodanig opgeleverd na schoonmaak voor de volgende gasten. De accumulatorkachel werkt boven verwachting; het huisje is zeer goed warm te stoken!

Gereisd Met partner in april 2016

Prima vakantie

Yvonne
12-8-2015
  • Activiteiten10

Heerlijke vakantie gehad. Nette woning, zeer compleet ingericht! Prijs, en kwaliteitverhouding optimaal. Prachtig gelegen, mooi uitzicht. Prima geslapen ! Prachtig park met volop activiteiten in de omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2015

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)