Vakantiepark

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

18 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in het Nederlands

Heerlijk rustig verblijf in de natuur

Herman en Marian
14-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben het huisje gehuurd van een particulier en hebben er een heerlijk verblijf gehad tegen lage kosten. Prijs was all in, waar je bij vele andere huisjes nog veel extra kosten hebt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje, inclusief uitgebreide toeristische informatie. Huisje is prima bereikbaar en dat is niet voor alle huisjes het geval. Op het park zelf is niet veel te doen, maar je kunt alleen al op het park uren wandelen, maar ook in de omgeving zijn veel uitgezette wandelingen. Veel toeristische activiteiten in de omgeving. Mooie steden (oa Dinant, Givet, Namur).

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische omgeving

Familie van der zwan
15-5-2018
  • Activiteiten7

Onze 3 honden waren welkom.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Lisette van Schie
21-10-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We hebben genoten. Het huisje lag perfect met een fantastisch uitzicht. In de omgeving was meer dan genoeg te zien en te doen. Een kayak op de Lesse is een aanrader. Maar ook ee stad Dinant met zijn citadel. Givet viel ons een beetje tegen. Een wandeltocht in de Furfooz en het bezoeken van de grotten van Han ook de moeite waard. Het enige wat jammer was dat er geen WiFi in het huisje was.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving en prima huisje

Iris
8-5-2017
  • Activiteiten7

Het is jammer dat de goed verzorgde huisjes van particuliere eigenaren op dit park over een kam geschoren worden met de verouderde huisjes van het park. Als je een beetje op let van wie je het huurt kan je het geweldig treffen zo als wij met huisje Jeune 13. De prijs kwaliteit verhouding was ons inziens prima, het huisje was schoon, badkamers prima, houtkachel heeft ons de hele week fantastisch warm gehouden met een minimale hoeveelheid hout, we hoefden er geen verwarming bij. Wel hadden wij onze eigen slaapzakken mee omdat we gelezen hadden dat veel huisjes wollen dekens hebben, en dat vinden wij niet zo fijn. Er waren heerlijk veel boeken en tijdschriften, en spelletjes... de keuken ook prima, en dan het mooiste van alles; de omgeving! In een woord; schitterend!!!! Wij hebben ons met onze drie dochters van 9 12 en 14 geweldig vermaakt met wandelen en rondneuzen in Dinant en Waulsort, en we zijn nog lang niet uitgekeken. We komen zeker terug. Verwacht je een hollands net en srak georganiseerd vakantiepark vol vermaak en een luxe huisje, dan voldoet dit park niet aan je verwachting, al is het huisje Jeune 13 netjes. Het park is op een aantal punten vergane glorie, maar als je daar tegen kan is er veel te genieten. Hou je van wandelen in prachtige natuur vlak naast de deur, mooie architectuur en cultuur, en de mogelijkheid om te klimmen, canoën, varen enz. Dan is dit de perfecte uitvalsbasis.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit mee

Michaele Hoekx
21-10-2016
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wij vonden het n te klein, vies en gedateerd huisje. Ik kon niet eens lezen. Er was geen staande lamp. Alles verveloos en gedateerd. Niks was open. Zelfs de receptie meestal niet. Park in zeaar verval. NIET heengaan! Begrijpelijk dat er talloze huisjes te koop staan... Fam Doets

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Huisje was niet best, de omgeving maakt veel goed.

Marcel
4-9-2013
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Het is een groot park met vele groepen huisjes. Er schijnen grote verschillen in de huisjes te zitten. Wij kunnen alleen spreken van de huisjes in het gedeelte "Azur" (nr. 13) welke vrij achterin het park liggen. De staat en inrichting van het huisje was over het algemeen niet best. Het hang en sluitwerk is in slechte staat, evenals de deuren. De bedden waren smal met een vrij dun matras en oude dekens. Alleen de keuken was goed. (goede oven, kookplaat en koelkast) Elektriciteit moet apart afgerekend worden. Schoonmaak was bij ons inclusief. (afhankelijk waar geboekt, let hierop bij het inchecken, ze rekenen gewoon de schoonmaak) De receptie is netjes. Een voordeel is de WIFI ruimte tegenover de receptie waar je de hele dag terecht kan voor gratis WIFI. Je hebt op het park wel de auto nodig. (steile wegen). Er is weinig zon door de vele hoge bomen. Tennisbanen zijn redelijk. Het zwembad (gesloten) en midget golf terrein zijn totaal vervallen. De prachtige omgeving maakt veel goed.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

leuk park

gianluca
10-8-2013
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

het is een mooi park maar jammer dat bijna alles weg is maar buiten het park om is er heel veel te doen zoals kano,en zwemmen markt grotten bekijken winkelcentrum in Givet en tegen over een prachtig zwem- en bowlingparadijs ,paardrijden en nog veel meer

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Nog steeds fantastisch

Anne-Lieselot-Matthijs-Ellen-Smakkie
25-7-2013
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Wij zaten in een huisje voor zes personen. Het was goed onderhouden. We hebben een fijne vakantie gehad. Het was de derde keer dat we hier in een huisje kwamen. Alleen was de jongste een beetje ontgoocheld omdat het zwembad niet meer ter beschikking was, maar hij heeft zich anders enorm goed geamuseerd.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Altijd genieten!

Hanneke Wenders-Eggen
19-10-2012
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Wij zijn net terug van een midweek in dit prachtig gelegen park. We zijn er een jaar of 12 geleden meerdere keren tot onze grote tevredenheid geweest (in Azur 2), na een tijd niet geweest te zijn hadden we echt zin om er weer eens terug te gaan. Deze keer verbleven we in Azur 13 en hebben wederom genoten. Het huis was schoon en opgeruimd, het personeel heel vriendelijk, de omgeving zoals altijd prachtig! Het is inderdaad heuvelachtig en misschien wat minder geschikt voor kleinere kinderen (vonden wij niet toen onze dochter nog klein was), maar mensen moeten zich eens van te voren beter informeren en niet naderhand zo klagen! Wij zullen er zeer zeker weer terugkomen!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

zeer mooie ligging

brigitte
8-7-2012
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

zeer mooie ligging, rustig en mooi gelegen gemakkelijk te bereiken en dicht bij veel bezienswaardigheden ,kortom een mooie uitvalsbasis om uitstappen te doen ,veel winkels in de buurt huisje was zeer proper en gezellig

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2012

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)