Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

6.9Voldoende

België, Namen, Blaimont (bij Hastiere)

6.9Voldoende

• 7.1Onderkomen
  • 6.2Activiteiten

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

188 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• 8Paul24-11-2008

Prima vakantie gehad!

Deze herfst hebben wij een korte vakantie geboekt in Domaine du Bonsoy. Mooi huisje (net geheel vernieuwd) met goed comfort. Ook prive sauna aanwezig waar we iedere dag gebruik van hebben gemaakt. Omgeving fantastisch, veel wandelmogelijkheden en bezienswaardigheden. Minpunt zijn de korte openingstijden van de winkel op het park.

• 3astrid beernink16-10-2008

Dit nooit meer

Slecht muf huisje, verlichting werkte niet goed, kraan zat los, badkamer was vies, douche was of heel koud of heel warm, waren met 3 volwassenen en 1 baby in 8 persoons huisje, paste net. geen babybed of box te verkrijgen hadden we wel bijgeboekt.

• 1Onderkomen

• 1Leterm - Casier25-08-2008

jammer!

wij zijn een gezin met 3 kinderen. We werden héél vriendelijk ontvangen aan de receptie. Bij aankomst in het huisje (ivoir2)- wat al een onderneming was, via het gammele trapje- hadden we onmiddellijk zin om terug naar huis te vertrekken! Muf - vochtig - steenkoud - ópversleten - kastdeuren hingen af - lampen werkten niet - bedbank viel net niet uit elkaar - WC en douche/bad niet meer schoon te krijgen.... We zijn die nacht toch daar blijven slapen omdat het al vrij laat op de avond was. De volgende dag onze teleurstelling gemeld aan de receptie : wederom heel vriendelijk, onmiddellijk gekeken of er een andere bungalow vrij was. We mochten er 2 andere gaan bekijken : het eerste huisje was bijna nog erger! Het 2de was wel wat beter : iets nieuwer qua meubilair en iets minder muf (ocre2). We konden direct verhuizen en dat hebben we meteen gedaan. Ook deze bungalow was wel dringend aan renovatie toe! Het park is prachtig gelegen maar wat zijn de huisjes oud en versleten!

• 1Onderkomen

• 5Janzen25-08-2008

Ongezellig!

Tig keer het park rondgereden om ons huisje te vinden. Het 6pers. huisje was net groot genoeg voor ons 3en. Weinig privacy, ongezellig park en de uitleg in de folder dekt de lading niet.

• 3H.L.Wellens18-08-2008

renoveren of slopen is de enige optie.

Met familie 3 dagen in park geweest, was meer dan genoeg.Met familie erg gezellig, huisje oefening rampenbestrijding. Huisjes en indeling lijken te zijn opgezet door een doe het zelf prutser.Bijaankomst huisje niet schoon, verlichting in badkamer stuk,Bij melden van dit defect vermeld men dat dit morgen wordt gerepareerd! schaamharen rondom de wasbak, wc smerig.Als je 's ochtends opstaat, met moeite uit een houten doe het zelf bak, en op het balkon gaat staan, komt de rioollucht je tegemoed, niet te harden. Overigens is het personeel bij de receptie uitermate vriendelijk. Maar daar kom je niet voor. Omgeving trouwens erg de moeite waard.

• 8Nisalot11-08-2008

Prima vakantie gehad

Wij verbleven afgelopen week op het domaine du bonsoy. Onze bungalow was zojuist volledig vernieuwd (Blanc 17) en gezellig en luxe ingericht. Badkamer wat klein maar zeer comfortabel met massagedocuhe en speciaal hygienisch toilet. Keuken en eetkamer ook ruim voldoende. Woonkamer ruim met grote hoekbank en lcd televisie. We waren echt verrast door de extra's: dvd speler, veel spelletjes aanwezig en bijv. grote hoeveelheid tijdschriften voor de "natte" uurtjes. Prima geslapen op de mooie boxspring bedden en ontwaakt met vogegeluiden! Wat wil je nog meer. Op het grote terras een heel mooi vergezicht over de bossen en de heuvels. Veel gewandeld en gefietst in de omgeving en de bekende bezienswaardigheden bezocht. We hebben meteen weer opnieuw geboekt voor de herfstvakantie.

• 8Onderkomen

• 5JMJ Bosten10-08-2008

prijs niet in verhouding met gebodene

Vakantiehuis (type ocre) zou geschikt zijn voor 8 personen maar is met 5 man goed bezet. Gammel meubilair, keuken valt uit elkaar. stapelbed gammel en gevaarlijk voor kinderen, vieze primitieve badkamer, kortom geen 800 euro per week waard.Mooie plek,maar park niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. Hele dag autoverkeer door grote afstanden tussen huisjes en voorzieningen

• 5Onderkomen

• 5Sylvia Gras01-08-2008

een muffig huisje

Ons huisje was niet schoon bij aankomst, overal stof en spinnenwebben. Wil je een spelletje lenen, betaal je E 25,00 borg. Park is steil en niet gechikt voor kleine kinderen i.v.m. gevaarlijke afgronden. Omgeving is prachtig. Na een flinke regenbui stond ons huisje blank. Wij waren met 5 personen en gelukkig een 8 persoonshuisje gehuurd. Dat is ook wel nodig want 8 personen hadden hier echt niet in gepast! Bedden zijn verschrikkelijk. Douche en keuken zeer verouderd. Je kunt beter wat meer geld uitgeven zodat je een wat luxere vakantie hebt met meer voorzieningen.

• 3Sylvia Gras01-08-2008

mooie omgeving maar niet geschikt voor kinderen

Ons huisje lag vlak bij Rimbambelle, een rare overdekte speelplaats. Stelt niet zoveel voor. Wij waren met 3 volwassenen en 2 kinderen. Gelukkig een 8 persoons huisje gehuurd zodat we niet op de slaapbank hoefden.Voor kleine kinderen weinig ruimte om te spelen, afgronden zeer gevaarlijk. Afstanden op het park bijv. naar zwembad moesten we met de auto afleggen. Inrichting huisje was zeer sober, kleine keuken en douche was helemaal een afknapper. Elke keer een waterballet en een klevrig douchegordijn. De omgeving is echter zeer mooi, zeker als je van wandelen houdt (wij niet dus. . De bedden sliepen verschrikkelijk, na 2 weken een zere nek en rug. Ik zou iets meer aan een huisje besteden bij een ander park zodat je wat meer luxe hebt. De broodjes vanhet winkeltje waren trouwens heerlijk! Bij het lenen van een spelletje bij de balie moet je E 25,00 borg betalen, belachelijk gewoon. Ons huisje was niet schoon bij aankomst, overal stof.

• 4Onderkomen

• 4katy30-07-2008

ik kom daar nooit meer

wij zijn met 5 volw en 4 kids geweest en het heeft tegen gevalen kids zijn tussen 2 en 8 jaar zwemmen konnen de kleinste niet nergens spelen wandt ze konden overal 5 m naar beneden vallen gewoon de zandbank was leuk als je warm water gebruikte viel het elictriciteit uit en het taverne was al om 21 uur dicht ,zo was een huis je voor negen pers en we konden nie allemaal aan tafel wel met zes dus was het allemaal apart eten op teras konden we ook niet twas te klein zekers nie kind vriendelijk wel voor mensen zonder kinderen of boven de 12 jaar en de keuken was ook piep klein

• 3Onderkomen

Familie

9 tips over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• p de jong, 30-10-2013

prachtige omgeving voor veel wandel plezier park furfooz grotten van han *dinant

• Nootenboom, 29-10-2013

Dinant gezellige mooie plaats, de moeite waard om naar Givet (Frankrijk) te gaan, daar ook in Fooz de energiecentrale bezocht (interessant) en in Furfooz Belgie prachtig natuurgebied bezocht met natuurgrot en al. Erg mooi, al met al genoten van de dagen die we er waren. Super bedankt.

• Marcel, 04-09-2013

Bootje varen op de maas bij Dinant. Kanovaren op de Lesse. Grotten van Han + wildpark. Fietsen op oud spoor. (railbikes)

3 vragen over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• W.v.Aalst, 08-10-2016

Ivoire 12 te Blaimond

Wanneer was deze uitzending van de groeten van max?

• Josje, 11-08-2014

Wie weet...

Wie weet of je daar fietsen kunt huren en of het park bereikbaar is met openbaar vervoer?

• Klaas Kampen, 27-07-2010

informatie badmutsen in het zwembad ?

Wie weer er of een badmuts in het zwembad gedragen moet worden, heb er dingen over gehoord, en voordat we vrijdag op vakantie gaan zouden we graag willen weten of er een badmuts mee moet in de koffer.

vriendelijke groet Klaas Kampen

ria, 31-07-2010

Je bent al vertrokken zie ik, maar voor andere lezers: ja, een badmuts is nodig! Ze zijn ook voor een klein prijsje te koop bij het zwembad... Je moet, als je kleine kinderen hebt, alleen wel met de auto naar het zwembad! Het is veel te ver lopen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan