Vakantiepark

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

40 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in het Nederlands

Leuk en fantastische midweek

Aad Sluijters
4-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten10

Omgeving prachtig ,mooi huisje en veel bezienswaardigheden Het park is niet te fietsen zulke pukkels Maar langs de maas zijn er ravelroutes om te fietsen vlak en autovrij je kan ook railbiken in leliën Uitzicht bij het huisje is prachtig

Gereisd Met partner in september 2018

Redelijk park

trix en willem
15-11-2016
  • Activiteiten1

Het park en de diverse huisjes zijn nodig aan een grondige opknap beurt toe, wij hadden het geluk om een huis van de fam. Schouteten te kunnen huren. Het was een groot en proper huisje, dat niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn...maar wel voor gezinnen met kinderen. Mooie badkamer, veel slaapkamers en een grote living!

Gereisd Met partner in november 2016

Ivoire 12 een nachtmerrie uit de Groeten van Max

Anja
14-9-2016
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Nog nooit zo'n smerig huisje gezien. Een schande dat men hier geld voor durft te vragen. Overal dikke lagen aangekoekt stof, in elke hoek en aan het plafond overal spinnenwebben. Vriesvak vol ijs. Oven kapot, vervangen door bakoventje dat vol viezigheid zat. Keukenkastjes met allerlei viezigheid. Net genoeg warm water voor de afwas, huisje is geschikt voor 6 personen, na de afwas mag iedereen koud douchen. Douche water lekte door plafond in de woonkamer. Stoelen vol vlekken en brandgaten. Muren zijn ooit opnieuw geverfd maar voor gemak heeft men om lampjes en koelkast heen geverfd. Huisje stonk naar kampvuur, vermoedelijk door de open haard. Je zou er ziek van worden, een gevaar voor de gezondheid.Bed staat scheef. Na een slapeloze nacht weer vertrokken. Dit is een nachtmerrie, een huisje uit een horror scene.

Gereisd Met partner in september 2016

Knus en gezellig

Yvonne
9-5-2016
  • Activiteiten6

Ondanks het koude wee r(zelfs nog sneeuw) hebben we een fijne vakantie gehad. De ligging is prachtig en het huisje knus en gezellig. We hebben het huisje keurig netjes aangetroffen en ook weer als zodanig opgeleverd na schoonmaak voor de volgende gasten. De accumulatorkachel werkt boven verwachting; het huisje is zeer goed warm te stoken!

Gereisd Met partner in april 2016

Prima vakantie

Yvonne
12-8-2015
  • Activiteiten10

Heerlijke vakantie gehad. Nette woning, zeer compleet ingericht! Prijs, en kwaliteitverhouding optimaal. Prachtig gelegen, mooi uitzicht. Prima geslapen ! Prachtig park met volop activiteiten in de omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2015

Dit nooit weer!

A. Rijkse
19-6-2015
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Huisje Jaune 13 op Domaine du Bonsoy is beslist geen aanrader: verwarming aftands en oud; op de leren banken zak je door tot op de vloer: hordeur zit met punaises vast; lamp in badkamer hangt los; voor- en achterdeur sluiten niet goed: constant tocht. Douchestang onderdelen vallen in bad: gevaarlijk! Matras zo hard als een plaat beton, waardoor we paracetamol slikten tegen rugklachten; dekens muf; plavuizen vloer niet behaaglijk. Bovenstaande opmerkingen werden ook al in 2008 opgetekend in het gastenboek, waaruit blijkt dat er al 7 jaar achterstallig onderhoud is!! Met klachten (2x over gebeld en gemaild) zegt de receptie niets te kunnen doen en verwijst ons weer naar de eigenaar (dit hadden we al gedaan), die vervolgens niet reageert, dus heeft de huurder geen poot om op te staan! Bij thuiskomst (een dag eerder) direct contact opgenomen met de eigenaar.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk

Willem en Trix
16-11-2014
  • Onderkomen8

Na 4 jaar weer eens een huisje gehuurd (Orce 15). Hoewel het huisje bij binnenkomst niet schoon was...iets wat wij niet gewend waren(!), is het ondanks wat kleine gebreken best een knus huisje voor een redelijke prijs. Wel vonden wij het erg jammer dat er nog steeds geen dekbedden zijn en internet is. Het onderhoud van het park zelf vinden wij erg achteruit gegaan...als je echter een knus huisje wil en van daaruit de Ardennen wil verkennen, dan is dit beslist een goede optie!

Gereisd Met partner in november 2014

Eigenlijk zijn dit 2 parken

Paul
31-5-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Hier tref ik ook veel negatieve kritieken aan, dit terwijl wij juist zeer positief zijn. Eigenlijk spreekt men beter van 2 parken: een deel van de woningen is van 1 grote verhuurder die ook de receptie heeft, deze woningen zijn inderdaad niet van goede kwaliteit en worden niet gemoderniseerd. Veel andere woningen zijn echter perfect in orde en zeer comfortabel. Wij waren wederom in Blanc 17 en hebben een perfecte vakantie gehad: op de dag wandelen en de dorpjes bezoeken en in de avond de open haard branden en in de sauna. Men is hier 1 met de natuur en geniet van de stilte en de rust en dit dan toch in een zeer comfortabele woning die van alle gemakken is voorzien. Het park is meer dan 40 hectaren groot waardoor de privacy is gewaarborgd en er ook bij drukke bezetting rust en stilte is. De nabije omgeving is werkelijk prachtig, men loopt eenvoudig naar de Maas en vandaar richting Waulsort, Hastiere en de klimrotsen (de hoogste van ons land!).

Gereisd Met partner in Fri May 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving

Kim
18-4-2013
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Natuur geweldig, veel te zien en te doen in omgeving, Dinant zeer fraai, en railbiken is erg leuk om te doen, huisje (acacia) was oke, alleen de boiler voor warm water was echt te klein, je kon niet fatsoenlijk je haar wassen. Verder voor deze lage prijs oke, vooral als je er veel op uit trekt,

Gereisd Met partner in oktober 2012

Wij gaan zeker terug!!!

chris
13-2-2012
  • Onderkomen8

Zoals jullie wel kunnen zien aan onze score op zover zijn we wel het een an ander gewoon van hotels en vakantie, maar veel van de kritiek hier is echt wel onterecht, zeker volgens onze ervaring. We hebben het huisje niet particulier gehuurd, maar alles was dik in orde. Ja der zijn altijd wat puntjes hé maar we hebben voor een weekend all inn 130 euro betaald, kan je geen 5 sterren accommodatie verwachten. er is inderdaad wat vocht hier en daar maar wat wil je de huisjes zijn prachtig gelegen in de bossen. En wat de elektriciteits rekening betreft alles was keurig inorde geen verassingen gehad. Dus voordelen heel knusse leuke huisjes in een mooie rustige omgeving, heel schappelijk van prijs, lekker brood dat je via de receptie kan bestellen, een open haard in het huisje en je kan van het huisje direct de bossen in. Minpunten heb ik niet echt. Wij gaan zeker terug. (we hadden een huisje voor 6 personen met z'n twee echt zalig!!!)

Gereisd Met partner in februari 2012

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)