Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)sterster

6.9Voldoende

België, Namen, Blaimont (bij Hastiere)

6.9Voldoende

• 7.1Onderkomen
  • 6.1Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

188 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• 9Herman en Marian14-01-2019

Heerlijk rustig verblijf in de natuur

We hebben het huisje gehuurd van een particulier en hebben er een heerlijk verblijf gehad tegen lage kosten. Prijs was all in, waar je bij vele andere huisjes nog veel extra kosten hebt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje, inclusief uitgebreide toeristische informatie. Huisje is prima bereikbaar en dat is niet voor alle huisjes het geval. Op het park zelf is niet veel te doen, maar je kunt alleen al op het park uren wandelen, maar ook in de omgeving zijn veel uitgezette wandelingen. Veel toeristische activiteiten in de omgeving. Mooie steden (oa Dinant, Givet, Namur).

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 8Ceby Tahiri05-01-2019

Genoten!

Wij waren er met onze gezin 2 meiden van 8 & 9 jaar en onze hondje . Een heerlijke week met oud & nieuw. Daar genoten van de rust en de natuur. Het huis van alle gemakken voorzien, van boeken, gezins spelletjes, en het uitzicht.

We hebben de grotten van Dinant bezocht een echte aanrader. Een dagje Name waar ook een kerstmarkt er was met een schaatsbaan erg gezellig. Dinant zelf ook bezocht een klein stadje met leuke bezienswaardigheden Gewandeld wat goed is voor de kuiten, want het loopt af en op :)

Supermakt Lidl, Aldi en Action is ongeveer 20 minuten rijden vanuit het huisje.

Misschien een tip geen dekbedden zijn er wel warme dekens voor de nacht. Wij hadden zelf onze dekbed meegenomen want kan snachts koud worden.

Al bij al een fijne week gehad en genoten! Komen zeker een keer terug.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 2018
    8Verleyen28-10-2018

Heerlijk!

Rust rust rust heerlijk om te vluchten van de snelheid van het leven Heerlijk om hier naartoe te komen als je geen zin hebt in drukte

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Aad Sluijters04-10-2018

Leuk en fantastische midweek

Omgeving prachtig ,mooi huisje en veel bezienswaardigheden Het park is niet te fietsen zulke pukkels Maar langs de maas zijn er ravelroutes om te fietsen vlak en autovrij je kan ook railbiken in leliën Uitzicht bij het huisje is prachtig

• 7Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met partner in september 2018

• 2Henny van Keulen22-09-2018

Eens maar nooit meer

Het 9 persoonhuisje Ocra 21 was ronduit klein, vies en zeer gedateerd. Zelfs met 4 personen was het krap, hoe dat met 9 personen moet is de vraag. Stoelen met brandgaten, vieze badkamer, die we eerst zelf schoongemaakt hebben. Muffe keukenkastjes en slechte bedden. Kortom voor je een huisje boekt eerst kijken wat voor huisje je krijgt Er zijn vast ook goede huisjes. Wij hebben 65 euro moeten betalen voor schoonmaak. Maar moesten op straffe van inhouding op de borg het huisje schoon en geveegd achterlaten, Dus waar die 65 euro voor zijn?

• 1Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2Richard27-08-2018

Nooit meer.

Wij zaten in huisje P4:voor 9 personen. 2 stapelbedden op een vide naast een zeer kleine 2 pers. kamer. Beneden ook nog een 2 pers. kamer naast een piepklein badkamertje met 1 wastafel, toilet en een douche achter een gordijntje. Gelukkig waren wij maar met 3 personen. De plafonds zijn van hout dus het is zeer gehorig. Bij aankomst moesten we eerst schoonmaken omdat het echt smerig was. En vochtig. Letterlijk een ziekmakend binnenmilieu. In de koelkast was het deurtje van het vriesvak kapot evenals het flessenrek in de deur. Als er gedoucht werd viel de oven uit? Er hing een piepklein tv-tje met slechte ontvangst. De sluiting van het slaapkamerraam kon na de eerste keer openen nauwelijks meer dicht dus die moest noodgedwongen dicht blijven. Het zwembadwater was groen en onkruid groeide op het terras. De tennisbaan was niet veel beter. Ook een dikke onvoldoende. Niet naartoe dus. De ligging in het bos is wel een voldoende.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Marjan09-06-2018

Erg mooi uitzicht, lekker koel huisje.

Mooi huisje bovenop de berg, heel mooi uitzicht. Het huisje is netjes, en van alles voorzien. De citadel in Dinant is een echte aanrader, je kunt met de kabellift 🚡 omhoog of de 480 treden omhoog lopen. Ook is er een speeltuin. Aan het begin van 't park zit een klein campingwinkeltje. Kindvriendelijk heid wat laag gedaan omdat er niks in het park zelf te doen is, maar dichtbij in de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. In het huisje zijn ook genoeg gezelschapsspellen aanwezig en teken spulletjes.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Familie van der zwan15-05-2018

Fantastische omgeving

Onze 3 honden waren welkom.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Fam geven04-05-2018

Zeker nog eens n keer

Mooi en rustig park met 2jongens van 5 en 8 genoten van de watertjes onder bij de visvijver veel gezien in de omgeving keurig huisje hebben er echt van. Genoten. Fam geven

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 7Fradors10-03-2018

Gezellig weekje, knus bij de palletkachel

Knus parkje met weinig faciliteiten, met name gericht op de mooie natuur in de omgeving.

• 7Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

9 tips over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• p de jong, 30-10-2013

prachtige omgeving voor veel wandel plezier park furfooz grotten van han *dinant

• Nootenboom, 29-10-2013

Dinant gezellige mooie plaats, de moeite waard om naar Givet (Frankrijk) te gaan, daar ook in Fooz de energiecentrale bezocht (interessant) en in Furfooz Belgie prachtig natuurgebied bezocht met natuurgrot en al. Erg mooi, al met al genoten van de dagen die we er waren. Super bedankt.

• Marcel, 04-09-2013

Bootje varen op de maas bij Dinant. Kanovaren op de Lesse. Grotten van Han + wildpark. Fietsen op oud spoor. (railbikes)

3 vragen over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• W.v.Aalst, 08-10-2016

Ivoire 12 te Blaimond

Wanneer was deze uitzending van de groeten van max?

• Josje, 11-08-2014

Wie weet...

Wie weet of je daar fietsen kunt huren en of het park bereikbaar is met openbaar vervoer?

• Klaas Kampen, 27-07-2010

informatie badmutsen in het zwembad ?

Wie weer er of een badmuts in het zwembad gedragen moet worden, heb er dingen over gehoord, en voordat we vrijdag op vakantie gaan zouden we graag willen weten of er een badmuts mee moet in de koffer.

vriendelijke groet Klaas Kampen

ria, 31-07-2010

Je bent al vertrokken zie ik, maar voor andere lezers: ja, een badmuts is nodig! Ze zijn ook voor een klein prijsje te koop bij het zwembad... Je moet, als je kleine kinderen hebt, alleen wel met de auto naar het zwembad! Het is veel te ver lopen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan