9 tips over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• p de jong, 30-10-2013

prachtige omgeving voor veel wandel plezier park furfooz grotten van han *dinant

• Nootenboom, 29-10-2013

Dinant gezellige mooie plaats, de moeite waard om naar Givet (Frankrijk) te gaan, daar ook in Fooz de energiecentrale bezocht (interessant) en in Furfooz Belgie prachtig natuurgebied bezocht met natuurgrot en al. Erg mooi, al met al genoten van de dagen die we er waren. Super bedankt.

• Marcel, 04-09-2013

Bootje varen op de maas bij Dinant. Kanovaren op de Lesse. Grotten van Han + wildpark. Fietsen op oud spoor. (railbikes)

• Nicole, 31-05-2013

bezoek ook eens de nabije kloosters er zijn er vele.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

• Kim, 18-04-2013

railbiken, kanoen en casino van Dinant, en tanken in Frankrijk(was 25 cent goedkoper)

• brigitte, 08-07-2012

wij lagen in "kangerou" dit ligt nogal hoog en je moet met de auto een zeer steile helling op om dus te gaan wandelen moet je over een goeie conditie beschikken is de moeite aangezien het domain in groen is gelegen

• Hanneke Wenders-Eggen, 19-10-2012

Bakker Kempinaire in Hastière par Delà, super heerlijk gebak en brood en je kunt er ook goed ontbijten/lunchen. Supermarkt Eurospar in Hastière. Hele goede frituur, Le Bac du Prince in Heer/Agimont. Het Parc de Furfooz is ook een echte aanrader, dit is een natuurreservaat en het is er prachtig wandelen.

• Johnny, 19-11-2011

Ga naar dinant of naar de grotten van hann

• thomas, 23-10-2011

voor avondwandeling of aankomst, zaklamp meedoen als je huisje van de straat ligt

stevige schoenen voor wandelingen kajak en grotten zijn ook eens leuk