Géén boekingskosten
BelgiëNamenBlaimont (bij Hastiere)Vakantieparken Blaimont (bij Hastiere)Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

BelgiëNamenBlaimont (bij Hastiere)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

3.7OnvoldoendeScore uit 175 reviews
+60/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.7OnvoldoendeScore uit 175 reviews
  • 5.1Activiteiten
  • 1.4Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

175 Reviews over Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• 3Wijngaard10-08-2021

Vreselijk!

Vreselijk! Omgeving mooi, maar het huisje was vreselijk! Wc lekte, moesten handdoeken en bakjes neerzetten om het water tegen te houden, schimmel in de douche, gasfornuis gedeeltelijk kapot, oven en bbq vies. Bijen nest in het dak waardoor we geen oog dicht deden. En de eigenaar gaf geen oplossing… het park redelijk, maar ook veel achterstallig onderhoud. Gelukkig was de omgeving prachtig, veel weg geweest dus…

• 4Melissa06-04-2021

Nooit meer

Verouderde huisjes. Het water van de douche lekte door het plafond. Nog enkel glas in de deur waardoor het huisje heel erg koud was. Ook ligt het redelijk hoog en enkel met een trapje in de aarde te betreden. Totaal niet veilig om je koffer en spullen boven te krijgen. Veel te weinig parking ook waardoor je niet alleen heel gevaarlijke toeren moet uitsteken maar ook nog een heel eind met je spullen moet stappen. Heel jammer want een zeer mooi park en mooi omgeving

• 4Activiteiten
  • 9Herman en Marian14-01-2019

Heerlijk rustig verblijf in de natuur

We hebben het huisje gehuurd van een particulier en hebben er een heerlijk verblijf gehad tegen lage kosten. Prijs was all in, waar je bij vele andere huisjes nog veel extra kosten hebt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje, inclusief uitgebreide toeristische informatie. Huisje is prima bereikbaar en dat is niet voor alle huisjes het geval. Op het park zelf is niet veel te doen, maar je kunt alleen al op het park uren wandelen, maar ook in de omgeving zijn veel uitgezette wandelingen. Veel toeristische activiteiten in de omgeving. Mooie steden (oa Dinant, Givet, Namur).

• 9Activiteiten
  • 8Ceby Tahiri05-01-2019

Genoten!

Wij waren er met onze gezin 2 meiden van 8 & 9 jaar en onze hondje . Een heerlijke week met oud & nieuw. Daar genoten van de rust en de natuur. Het huis van alle gemakken voorzien, van boeken, gezins spelletjes, en het uitzicht.

We hebben de grotten van Dinant bezocht een echte aanrader. Een dagje Name waar ook een kerstmarkt er was met een schaatsbaan erg gezellig. Dinant zelf ook bezocht een klein stadje met leuke bezienswaardigheden Gewandeld wat goed is voor de kuiten, want het loopt af en op :)

Supermakt Lidl, Aldi en Action is ongeveer 20 minuten rijden vanuit het huisje.

Misschien een tip geen dekbedden zijn er wel warme dekens voor de nacht. Wij hadden zelf onze dekbed meegenomen want kan snachts koud worden.

Al bij al een fijne week gehad en genoten! Komen zeker een keer terug.

• 8Activiteiten
  • 8Verleyen28-10-2018

Heerlijk!

Rust rust rust heerlijk om te vluchten van de snelheid van het leven Heerlijk om hier naartoe te komen als je geen zin hebt in drukte

• 9Onderkomen
  • 8Aad Sluijters04-10-2018

Leuk en fantastische midweek

Omgeving prachtig ,mooi huisje en veel bezienswaardigheden Het park is niet te fietsen zulke pukkels Maar langs de maas zijn er ravelroutes om te fietsen vlak en autovrij je kan ook railbiken in leliën Uitzicht bij het huisje is prachtig

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 2Henny van Keulen22-09-2018

Eens maar nooit meer

Het 9 persoonhuisje Ocra 21 was ronduit klein, vies en zeer gedateerd. Zelfs met 4 personen was het krap, hoe dat met 9 personen moet is de vraag. Stoelen met brandgaten, vieze badkamer, die we eerst zelf schoongemaakt hebben. Muffe keukenkastjes en slechte bedden. Kortom voor je een huisje boekt eerst kijken wat voor huisje je krijgt Er zijn vast ook goede huisjes. Wij hebben 65 euro moeten betalen voor schoonmaak. Maar moesten op straffe van inhouding op de borg het huisje schoon en geveegd achterlaten, Dus waar die 65 euro voor zijn?

• 1Activiteiten
  • 2Richard27-08-2018

Nooit meer.

Wij zaten in huisje P4:voor 9 personen. 2 stapelbedden op een vide naast een zeer kleine 2 pers. kamer. Beneden ook nog een 2 pers. kamer naast een piepklein badkamertje met 1 wastafel, toilet en een douche achter een gordijntje. Gelukkig waren wij maar met 3 personen. De plafonds zijn van hout dus het is zeer gehorig. Bij aankomst moesten we eerst schoonmaken omdat het echt smerig was. En vochtig. Letterlijk een ziekmakend binnenmilieu. In de koelkast was het deurtje van het vriesvak kapot evenals het flessenrek in de deur. Als er gedoucht werd viel de oven uit? Er hing een piepklein tv-tje met slechte ontvangst. De sluiting van het slaapkamerraam kon na de eerste keer openen nauwelijks meer dicht dus die moest noodgedwongen dicht blijven. Het zwembadwater was groen en onkruid groeide op het terras. De tennisbaan was niet veel beter. Ook een dikke onvoldoende. Niet naartoe dus. De ligging in het bos is wel een voldoende.

• 1Activiteiten
  • 8Marjan09-06-2018

Erg mooi uitzicht, lekker koel huisje.

Mooi huisje bovenop de berg, heel mooi uitzicht. Het huisje is netjes, en van alles voorzien. De citadel in Dinant is een echte aanrader, je kunt met de kabellift 🚡 omhoog of de 480 treden omhoog lopen. Ook is er een speeltuin. Aan het begin van 't park zit een klein campingwinkeltje. Kindvriendelijk heid wat laag gedaan omdat er niks in het park zelf te doen is, maar dichtbij in de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. In het huisje zijn ook genoeg gezelschapsspellen aanwezig en teken spulletjes.

• 9Familie van der zwan15-05-2018

Fantastische omgeving

Onze 3 honden waren welkom.

• 7Activiteiten

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) info