Camping Les 3 Sources

63 reviews over Camping Les 3 Sources in het Nederlands

Paradijs

Giselle demarte
7-10-2018

Rustig goed eten vriendelijk proper

Hele gezellige camping met vriendelijke uitbaters

Wendy Janssens
27-8-2018

Hele leuke camping. Hele vriendelijke uitbaters. Ruime afgesloten speeltuin met grote speelmodule voor de kindjes. De kindjes hebben zich prima vermaakt. Wij zijn er maar een lang weekend geweest, maar we komen zeker nog terug.

Heel gastvrij ontvangst. We mochten zelfs onze eigen plaats kiezen en zijn bij de vijvers gaan staan, wat zeker de moeite waard is, als je een plaats mag kiezen.

Het zwembad was ook heel leuk voor de kinderen, vooral met de warmte, is er veelvuldig gebruik van gemaakt.

Het eten is het restaurant is echt voortreffelijk te noemen en ook nog betaalbaar. Dit hebben wij op veel campings wel anders gezien. Ook zijn er veel soorten Belgische bieren te verkrijgen.

Het toiletgebouw wordt goed schoongehouden. Ons zien ze hier zeker terug!

Geweldig - Zeer vriendelijk - Netjes

Stef Stockmans
27-8-2018

Wat een geweldig onthaal, ik voelde mij direct thuis.

Claudia is een supertoffe gastvrouw.

Zeer mooi terrein, net sanitair en zeer lekker en goedkoop eten in het restaurant.

Hier komen we zeker terug!!!

Ps: Het lijkt me dat er hier mensen fake-reviews plaatsen of ze zijn hier nooit geweest.

Prachtig en rustig

Daisy temort
27-8-2018

Mooie vakantie met 2 kinderen mooi onderhouden zwembad elke dag controle van het water propere camping sanitair proper in kantine lekker en goedkoop eten vriendelijke bediening

Leuke vakantie

Gustaaf
26-8-2018

Prachtige camping in mooie omgeving mooie visvijvers Grote gemaaid grasveld propere sanitair gebouw je kan er ook lekker eten echt prettig vertoeven

Waardeloos!

Waterlanders
24-8-2018

De onderstaande reviews zijn vast en zeker van mensen die al jaren op die camping staan, of familie en vrienden, want deze camping is waardeloos!!! Alles is vies en kapot. De dieren staan op een vieze plek, hebben te eten en drinken maar daar is ook alles mee gezegd. Het stinkt enorm. De kantine is vaker gesloten dan open. Het toilet gebouw is ronduit smerig. Animatie is er totaal niet! De speeltuin is erg gevaarlijk voor kleine kinderen. Hier is duidelijk al lang geen aandacht aan besteed. Er is sinds kort een zwembad aanwezig, pop-up, zeg maar, wij durfden hier niet in met onze kinderen, gevaarlijk, vies, we waren bang om ziek te worden. Het is hard nodig dat hier eens een inspectie gedaan wordt, want 3 sterren is 3 sterren teveel voor deze camping. Nooit meer!!!!!

Oude zooi, nooit meer!

M.G.
21-8-2018

De eigenaars zijn vriendelijk, maar het is een slecht onderhouden, oude zooi. Zonde, er is veel meer van te maken.

Behalve wandelen in het nabijgelegen bos(je) en platteland is er weinig te doen in de nabije omgeving. Alleen mensen die graag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat willen roken en drinken zullen zich hier vermaken.

De stacaravan die wij hadden geboekt (geen foto op de site, anders hadden we nooit geboekt) was oud, stond scheef, slechte bedden, geen ventilatie in de douchecabine waardoor we in het toiletgebouw gingen douchen om niet in ademnood te komen. Er waren maar 2 (!) simpele stoelen in de caravan en een gammele picknickbank om te zitten, naast een armoedige hoekbank met gaten erin. Positief was het toiletgebouw, dat was schoon en zag er keurig uit.

Gezellig

Cor en rina Den boer
15-8-2018

Geweldige camping de eigenaars doen nooit moeilijk alles kan. Het eten is echt goed. Heerlijk om daar de verblijven wij zijn er ook bijna 3 weken geweest.

Heerlijk

Johnny
18-7-2018

Mooie camping.goed onderhouden.mijn kinderen hebben veel plezier gehad.het eten is goed.leuke eigenaars.vriendelijk gastvrij

Nooit meer er zijn zoveel mooiere campings

R v
24-3-2018

Vreselijk ons leek het wel een zigeunerkamp en wat betreft animatie niets te beleven

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Sources in Bièvre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.