Camping Les 3 Sources

Camping Les 3 Sources
6,8

56 reviews over Camping Les 3 Sources in het Nederlands

Vreselijk ons leek het wel een zigeunerkamp en wat betreft animatie niets te beleven

Vreselijk

v D
18-3-2018

Ga niet! Een oude zooi. Vreselijke ervaring

Toch niet zoals gedacht!

Lieve en Philippe
14-12-2017

Op de site wordt alles zo mooi weergegeven, wij dachten van een fantastisch verblijf te hebben met onze kinderen. We kwamen camperen met de tent.

We moesten op het pleintje vooraan staan en mochten niet bij de vijver staan zoals gehoopt dit was een afknapper. Stonden vlakbij de geitjes en een varken dat gaf een geweldige stank af. Dieren zitten ook niet proper. 's avonds nog wat buiten zitten was dus echt dat niet. Speeltuin was wel leuk voor de kinderen. Camping ligt er ook niet zo netjes bij en grote putten om door te rijden. Geen verharde weggetjes.

fantastisch

beyens
10-7-2017

de camping is goed bezig alles netjes,lekker eten(en drinken)

Mijn paradijs!

Marleen
5-7-2017

Ik heb hier al 4 jaar een stacaravan en wil hier niet meer weg. De rust komt je tegemoet en de kids hebben het naar hun zin. Supertop!

Mooie en goede camping

Vermeire
22-4-2017

Is een fantastische plaats mooie natuur vriendelijk verzorgd en de nieuwe uitbaters kantine zijn top lekker eten goeie service elke week is er iets gepland voor vertier vaste bewoners hebben een goede band met elkaar de uitbaters staan voor je klaar als er problemen zijn kinderen hebben een speeltuin goed onderhouden kan deze camping aanbevelen voor groot en klein

Wij hadden hier zelf een stacaravan. Nooit meer

Fam Baert
21-4-2017

Kom hier niet om je te ontspannen.

Wij hadden hier zelf een stacaravan. In het begin veel belovend.

Wel hier en daar wat verval en stort.

Daar kan altijd werk van gemaakt worden.

De uitbater is gierig denkt alleen aan eigen belang.

De camping zelf wordt niet genoeg verzorgd. Dit word meer gedaan door de vast kampeerders zelf. Ikzelf heb er ook uren staan werken voor het goede doel.

Nu weet ik wat dat goede doel is.De uitbaatster haar zakken vullen omdat ze dan geen personeel moet betalen.

Nachtlawaai is hier ook een feit. Tot 4 uur s'nachts lawaai van vaste/kampeerders.

Dan zeiden ze er amper iets op.

kapot wasmachine,droogkast,pingpongtafel.

onze zoon heeft de bovenlat van de voetbalgoal op zijn hoofd gekregen.

vuil in de speeltuin. kapot speelgoed buiten.

Wasplaats kan je de spinnenwebben niet tellen.

Waterkranen lekken. stenen vallen van de muur.

afvalberg.

Waardeloos!

Bert
15-2-2017

Wij verbleven hier in september 2016, mooi weer, dus we dachten gezellig een weekje weg te gaan. We zijn na 1 nacht gevlucht van deze camping. Het ontvangst personeel was erg vriendelijk, ook in de kantine van de camping was het personeel erg vriendelijk en gezellig. Een echte goede binnenkomer, maar dat is verdwenen zodra je de blonde eigenaresse van de camping ziet. De manier waarop zij rondloopt is ronduit schandalig. Geen vriendelijk woord naar haar klanten. Ik heb gevraagd of ik een eurostekker kon lenen of huren, maar ik kreeg een keiharde nee te horen. Waarop de medewerker aangaf dat ik zijn privé stekker wel mocht lenen. Van ons een voldoende voor de camping, een dikke voldoende voor het personeel, maar door de air van de eigenaresse komen wij hier Nooit meer!!

Geweldige camping

Chantal
20-1-2017

Deze camping is een echte aanrader.

Je zit overal dichtbij en er is genoeg te zien en te ontdekken in de omgeving.

Mooie omgeving om te wandelen.

Vriendelijk personeel, leuke campinggasten die altijd klaarstaan voor een praatje.

Fijne kantine met restaurant waar je voor weinig geld goed kunt eten.

Wij komen hier zeker terug in een ander seizoen.

Oude reviews (archief)

Helemaal eens met Jaap, Marissa en Tammy, in alle jaren dat ik heb gekampeerd heb ik nog nooit op zo'n smerige en verwaarloosde camping gestaan, het toilet gebouw inclusief douches waren de laatste maanden absoluut niet goed schoongemaakt, overal spinnenwebben en smeer aan de muren. En daarbij was het ook gewoon zwaar verouderd. Overal mistte er tegels en waren er tegels kapot en bij meerdere wc's waren de brillen kapot.

En toch vragen ze 1,5 euro voor een douchebeurt van ongeveer 3 minuten.

De camping zelf is ook eigenlijk meer een woonwagenkamp met luidruchtige bewoners. Er zijn ongeveer 20 kampeerplaatsen en de rest is gevuld met vast stacaravans en huisjes voor vaste bewoners.

Ik denk dan ook dat de laatste paar extreem goede reviews geschreven zijn door de vaste bewoners of de eigenaar die graag het gemiddelde cijfer van de camping op wou krikken.

Want nogmaals het is echt een vieze en verwaarloosde camping en zoals de andere reviewers ook schrijven, er is in de directe omgeving weinig te doen en te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Sources in Bièvre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 3 Sources scoort een 6.78 uit 10 op basis van 58 reviews.