Géén boekingskosten

Meer camping info

75 Reviews over Les 3 Sources

• 9Stefan24-08-2021

Mooie schone camping

Mooie gelegen rustige camping.Sanitair altijd schoon. Kind van 2 heeft zich prima vermaakt van 14 niet vanwege geen leeftijdsgenoten(kan gebeuren) camping is top

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Stefan Pitschger17-08-2021

Mooie schone camping

Gezin kind van 14 jaar en 2 jaar Schone camping

• 9Staat v/h sanitair
  • 3ANNE H.21-01-2021

Vortig

Deze camping is zowat de meest desolate die we bezochten, we waren er 2 x, en telkens dezelfde indruk. Onverzorgd, bouwval overal, schunnige caravans. Gelukkig waren we er met onze eigen caravan. Bij het 2e verblijf was het sanitair buiten dienst, kon niet gerepareerd worden wegen de feestdagen (allerheiligen!). Dan maar snel verkast naar camping in de buurt. Dit is echt een gore plek!

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Fam Renier03-11-2019

Voor wie tot rust wil komen.

Hebben echt genoten van deze camping. Zeer rustige camping. De vaste bewoners zijn vriendelijk, wat soms anders is bij andere campings. De eigenaresse zeer vriendelijk en maakt tijd voor een leuke babbel! Mooie speeltuin voor de kinderen. De huisjes die er nu nog staan, zijn voor afbraak maar ja je kan niet alles ineens vernieuwen...(camping in opbouw) maar kijk daar overheen, zal zeker een pareltje worden. De eigenaars doen echt hun best en helpen graag. Je kan er ook leuk vissen, dit zelfs van sommige kampeerplaatsen. Ga er zeker eens heen... de neg commentaar klopt van geen kanten want alles was zeer netjes! Afkraken kan iedereen maar tips geven is beter en vooral volg de regels van de eigenaar dan heb je een leuke vakantie! Aan de eigenaresse, je was top!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Marleen Wynant24-08-2019

Zalig thuiskomen

Al 7 jaar ben ik gelukkige kampeerder op deze camping. De jonge uitbaters zijn in volle ontwikkeling en stap voor stap wordt deze camping een pareltje. Als je houdt van rust, natuur, diervriendelijke omgeving, vissen, boswandelingen en lekker eten, dan moet je hier zijn. Jaarlijks petanquetornooi en vriendschappelijke sfeer onder de kampeerders, maken het af. Animatie is er niet, maar dat is helemaal niet nodig. De kids kunnen spelen in de speeltuin en in de zomerperiode staat er een groot en dagelijks onderhouden zwembad voor waterplezier. Sanitair wordt dagelijks gepoetst en zelfs in de winter hebben we toegang. Kortom: nood aan rust, lekker eten, barbecuetijd? Dan is het hier dat je moet zijn om de batterijen op te laden. Ik kan sommige negatieve reacties begrijpen, deze camping is misschien te rustig voor sommigen, maar dat is een keuze. Voor ons is het juist net wat wij graag hebben. Graag nog 20 jaar erbij!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 1Deidre18-08-2019

Vreselijk

Na verblijf 2 nachten nooit meer koude douches 1.5uro vuile toiletten terras kantine tafels smerig stinkend naar sigaretten eigenaars heel bot nooit meer zwembad vol vogelstront vuilbakjes propvol stinkend heel duur voor niks vuil en vies

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 2L. F11-08-2019

Vreselijk!

Wat Een vreselijke camping, gelukkig maar voor 1 nacht! Mijn eerste gevoel: een vervallen zigeunercamp. Zeer Ongastvrije eigenaren, niet behulpzaam en aan een stuk door rokend op het terras. Sanitairgebouw ziet eruit alsof er jaren niks aan gedaan is, laat staan schoon gemaakt, en ze houden er dieren, maar waarom?? Die arme beesten hebben een vieze, te kleine leefruimte, schandalig!!!!! Het restaurant ruikt smerig van het vele roken en de speelhoek is goor. Er is buiten een open afvalhoek. Op deze camping moet echt dringend inspectie langskomen, zowel voor de gasten als voor de dieren! Het enige pluspunt wat ik kan noemen is het uitzicht op de heuvels. Maar verder zeg ik: heel snel voorbij rijden!!!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 4Mila11-08-2019

Kan stukken beter

Ik vond de ontvangst er slecht, de gastvrijheid was ver te zoeken de kosten voor 1 dag overnachten waren al niet laag dus waarom moet je dan ook nog per keer voor een toilet bezoek betalen wat ook nog niet eens schoon was. Er werd heel slecht uitgelegd waar we precies mochten staan (ja gewoon op de bordjes kijken) was niet duidelijk zichtbaar dus lang moeten zoeken. Ik kreeg sterk de indruk dat er weinig aan de camping werd gedaan qua onderhoud, lekker roken onder de luifel dat werd wel in volle vaart gedaan door het personeel

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9Johnny03-08-2019

Home sweet home

Heerlijke camping.... Kom er elk jaar. Super gastvrij. En behulpzaam. Zeer fijne beheerders. En eigenaars

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 1Bert23-04-2019

Zeer slecht

Sla deze camping over!! We hebben in april 4 dagen in en caravan op de camping overnacht. De camping ligt op een mooie plaats, heeft een mooi restaurant. Maar er is sprake van ernstige verwaarlozing. Er staan ongeveer 15 huisjes, die ooit verhuurd werden, maar nu volledig verwaarloosd en vervallen zijn. Ze worden gebruikt als opslag voor alle vormen van afval, vuil, puin, enz. Het zijn bronnen van ongedierte, de dode rat waarmee de kat van de beheerder rondliep illustreert dat duidelijk. Wat het meest ergerlijke was: de eigenaresse zit regelmatig op het terras en roddelt, spreekt kwaad over allerlei mensen, ook over mensen die op de camping verblijven. En dat op zo'n luide toon dat het nauwelijks te negeren is. Schandalig! Maar het belangrijkste: ik zou nooit op een camping gaan staan die naast een vuilnisbelt ligt. Op deze camping liggen de vuilnisbelten op de camping! Ik zou zeggen: inspectie doe je werk.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar