Camping Les 3 Sources

61 reviews over Camping Les 3 Sources in het Nederlands

Top camping

henk
17-8-2018

Camping Top,,, Onderhoud Top,,,, Zwembad Top,,,,, speel Top ,,, wc blok Top,,,, Eten Top,,,,cafe Top,,, Personeel Top,,,,

Wij komen zeker Terug!!!

Gezellig

Cor en rina Den boer
15-8-2018

Geweldige camping de eigenaars doen nooit moeilijk alles kan. Het eten is echt goed. Heerlijk om daar de verblijven wij zijn er ook bijna 3 weken geweest.

Heerlijk

Johnny
18-7-2018

Mooie camping.goed onderhouden.mijn kinderen hebben veel plezier gehad.het eten is goed.leuke eigenaars.vriendelijk gastvrij

Vreselijk ons leek het wel een zigeunerkamp en wat betreft animatie niets te beleven

Vreselijk

v D
18-3-2018

Ga niet! Een oude zooi. Vreselijke ervaring

Toch niet zoals gedacht!

Lieve en Philippe
14-12-2017

Op de site wordt alles zo mooi weergegeven, wij dachten van een fantastisch verblijf te hebben met onze kinderen. We kwamen camperen met de tent.

We moesten op het pleintje vooraan staan en mochten niet bij de vijver staan zoals gehoopt dit was een afknapper. Stonden vlakbij de geitjes en een varken dat gaf een geweldige stank af. Dieren zitten ook niet proper. 's avonds nog wat buiten zitten was dus echt dat niet. Speeltuin was wel leuk voor de kinderen. Camping ligt er ook niet zo netjes bij en grote putten om door te rijden. Geen verharde weggetjes.

fantastisch

beyens
10-7-2017

de camping is goed bezig alles netjes,lekker eten(en drinken)

Mijn paradijs!

Marleen
5-7-2017

Ik heb hier al 4 jaar een stacaravan en wil hier niet meer weg. De rust komt je tegemoet en de kids hebben het naar hun zin. Supertop!

Mooie en goede camping

Vermeire
22-4-2017

Is een fantastische plaats mooie natuur vriendelijk verzorgd en de nieuwe uitbaters kantine zijn top lekker eten goeie service elke week is er iets gepland voor vertier vaste bewoners hebben een goede band met elkaar de uitbaters staan voor je klaar als er problemen zijn kinderen hebben een speeltuin goed onderhouden kan deze camping aanbevelen voor groot en klein

Wij hadden hier zelf een stacaravan. Nooit meer

Fam Baert
21-4-2017

Kom hier niet om je te ontspannen.

Wij hadden hier zelf een stacaravan. In het begin veel belovend.

Wel hier en daar wat verval en stort.

Daar kan altijd werk van gemaakt worden.

De uitbater is gierig denkt alleen aan eigen belang.

De camping zelf wordt niet genoeg verzorgd. Dit word meer gedaan door de vast kampeerders zelf. Ikzelf heb er ook uren staan werken voor het goede doel.

Nu weet ik wat dat goede doel is.De uitbaatster haar zakken vullen omdat ze dan geen personeel moet betalen.

Nachtlawaai is hier ook een feit. Tot 4 uur s'nachts lawaai van vaste/kampeerders.

Dan zeiden ze er amper iets op.

kapot wasmachine,droogkast,pingpongtafel.

onze zoon heeft de bovenlat van de voetbalgoal op zijn hoofd gekregen.

vuil in de speeltuin. kapot speelgoed buiten.

Wasplaats kan je de spinnenwebben niet tellen.

Waterkranen lekken. stenen vallen van de muur.

afvalberg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Sources in Bièvre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 3 Sources scoort een 6.99 uit 10 op basis van 61 reviews.