Hotel l'Aubépine

Hotel l'Aubépine

5.2Matig

België, Namen, Beauraing

Op vakantie geweest naar l'Aubépine?

5.2Matig

29 reviews over Hotel l'Aubépine

• 1Familie Severs08-05-2016

Fawlty Towers in kwadraat

Bij onze aankomst vertelde de uitbater in een bijna onverstaanbaar Frans dat de prijs 130€ was per nacht voor 2-persoonskamer maar de dag erna vroeg hij wel 150€ voor dezelfde kamer omdat het een "speciale" dag was en dan ook nog zonder factuur... geen idee wat hij bedoelde. Bij de reservatie per telefoon vroeg hij slechts 84€ voor 2-persoonskamer!! Alles uitgeleefd met muffe geur overal waar je komt. Badkamer met plafond helemaal wit van de afbrokkelende schimmel. Vuil en smerig overal waar je kijkt met stinkend tapijt. Ontbijt is het goedkoopste van het goedkoopste en 1 klein koffieapparaat voor hele zaal. De 3 sterren die ze op hun website zetten en ook op de muur van het hotel zijn door hen zelf geplaatst maar hebben geen enkele officiële waarde want zelfs 1 ster zou overdreven zijn. Dit zou in Vlaanderen niet kunnen denk ik want inspectie diensten zouden dit nooit aanvaarden. Bij de betaling na 2 nachten hebben we gewoon 380€ op de toonbank gelegd ipv 560€ met de mededeling dat dit zelfs nog te veel was. Die kerel (eigenaar) gaf me een hand en zei "merci chef"... nooit gezien!!!! Ga hier nooit!!!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 6tony_dechamps16-01-2011

Een uitgeleefd hotel

We waren er met vrienden om nieuwjaar te vieren .De kamer was heel pover, de badkamer oud en vies.Er was geen douchegordijn en het toilet was extreem vies. ( bruine kalkaanslag) Het eten was goed (veel) maar er was maar één personeelslid die al het werk moest doen (50pers)... dus lange wachttijden. De decoratievan het hotel is erg versleten en smaakloos.De open haard gaf enkel koude wind in plaats van gezelligheid.In Beauring zelf is echt niets te zien dus je moet al verder gaan zoeken. We hebben er toch een plezante avond van gemaakt en hebben uiteindelijk niet veel betaald.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 3Familie Lomme05-08-2010

Oostbloktoestanden

Verwacht zeker geen luxehotel voor die prijs,maar proper sanitair is voor ons van zeer groot belang,en dat is het dat hier te wensen overlaat.Bij de eerste kamer die ons werd toegewezen kon je de zeer muffe geur al waarnemen van op de gang,in de kamer was het helemaal niet te doen:schimmel overal,sanitair uit ver vervlogen tijden,dat niet onderhouden was,op de grond en de muren oude en muffe tapijtbekleding,de stank was niet te harden en werd veroorzaakt door de houten plafond boven de douche die wit stond van de schimmel en rottigheid.Ik ben onmiddelijk een andere kamer gaan vragen en ook gekregen waar de toestand iets beter was maar zeker niet om over naar huis te schrijven.Uitgerafelde en vuile handdoeken waren eveneens ons deel. Het eten kon er nog door,de 6-gangenmenu was zelfs lekker,maar alles verloopt zeer chaotisch ondanks dat er tijdens ons verblijf maar een 10-tal kamers waren bezet.De rekening klopte ook al niet.

Gereisd met partner in januari 2010

• 2Degraeve04-08-2010

NOOIT .....NOOIT MEER

Gelukkig hebben we maar MOETEN (hotelcheque gekregen) een nacht daar verblijven in dat mottig ruikend hotel ( naam hotel niet waardig). Hoe is het mogelijk dat zoiets nog mag bestaan ?Alles is minderwaardig, na oorlogse toestanden, de kamers zijn vies en het tapisplein vuil. Loop aub niet op je blote voeten!. De schimmel staat op de muur van de badkamer en de douchekranen zijn waarschijnlijk uit kringloopwinkel, je bad hutje staat meteen onderwater, geen douchegordijn , en leg je kleren daar niet , anders zijn ze onmiddellijk nat. Ontbijten doe je tussen de rommel van NIET afgeruimde tafels, het eierkookapparaat is er ,maar niet in gebruik, en de Fruitsapmachine staat er ook als paradepaardje bij. In de eetzaal (veranda van 50j terug) hangt het plafondpapier er getaped aan het plafond, overal zijn er waterlekken , en voor de lift druipt het water er zo binnen. De platformen staan onderwater aangemaakt met sigarettenafval en nog meer, in de keuken staan naast het fornuis bussen geurver

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 4Familie Decoster uit De Haan16-05-2010

Geen aanrader!

Het hotel is zijn 3 sterren zeker niet waard. We hadden een vierpersoonskamer geboekt in half-pension voor 4 nachten maar zijn 1 dag vroeger naar huis vertrokken. De kamer (& badkamer) was héél sober, klein & ouderwets. Muffe geur in de kamer. Hotelservice is abominabel. Bedden nooit opgemaakt. Het avondeten was middelmatig met lange wachttijden, vooral voor de kinderen niet leuk. Het ontbijt was simpel, niet veel keuze. Echt heel triestig. De kwaliteit primeert duidelijk niet in dat hotel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 1Diana03-05-2010

Gaan lopen!

De kamers van het hotel zijn beneden alle peil. Klein, donker, vuile en versleten tapisplain, sanitair uit lang vervlogen tijden in een donker hokje met vies toilet en zwarte schimmel op de muur. Inrichting lijkt afkomstig van spullenhulp, een duffe geur, heel onaangenaam. Is er nog controle op die drie sterren? Ik kan het niet geloven. Wij zijn een ander hotel gaan opzoeken; hotelcheque niet terug gekregen.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Van Laere Kristien11-04-2010

voor herhaling vatbaar

Ik vind het gewoon grof hoe sommige mensen reageren. De mensen daar zijn zeer vriendelijk, en het eten was er ook heel lekker.
      Ik heb er met volle teugen van genoten, en de mensen die een 5 sterrenrestaurant willen, en toch een goede prijs willen betalen, die zijn verkeerd bezig! Schandalig!

Trouwens bij het ontbijt vond ik het reuze, zelf een eitje koken, zolang je wil, we hebben veel plezier gemaakt, en ons lekker ontspannen. Toppie

Ik kom zeker nog terug, de ontvangst was super. Kamers proper, en elke dag verse lakens. Ik heb alvast genoten,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 5willems nancy06-11-2009

goede service

het eten is er fantastich maar de kamers zijn klein en de badkamer is een echte ramp vuil toilet zeer klein bad en niet proper het personeel is vriendelijk. voor ons niet voor herhaling vatbaar ondanks het goede eten

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

• 7Pascale25-09-2009

Toch nog niet zo slecht als we gevreesd hadden

We gingen met een bang hart ons weekend tegemoet na het lezen van al die slechte commentaar. Maar al bij al viel dat héél goed mee! Alleen zouden ze nog wat beter moeten leren organiseren en misschien iets meer geschoold personeel aannemen voor het opdienen van de maaltijden en dranken want op dat punt liep het op zaterdagavond wel in het honderd. Het overdekte terras ligt vlak bij de straat en dat was heel druk, een rustig terraske doen zat er dus niet in.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7marijk14-08-2009

reactie op negetieve commentaar

ik weet ook niet waar sommigen die negetieve kanten vandaan halen ,omdat ze een ei zelf moeten koken ,in een 5sterren hotel eens geweest en daar moesten we ook ons eitje zelf koken. Het eten was bij ons lekkerder dan in een sterren restaurant waar je met honger van tafel gaat.Een goede raad ga naar een ander hotel en betaal het bubbel of drie dubbel. De uitbater heeft zelf ons cadeaubon dat overtijd was toch aanvaard als dat niet vriendelijk is weet ik het niet meer .als men zelf vriendelijk is heb je kans dat je vriendelijk aan gesproken word

Gereisd met partner in november 2008

Hotel l'Aubépine info