Vakantiehuis La Conciergerie

Vakantiehuis La Conciergerie

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag23°

1 review over Vakantiehuis La Conciergerie in het Nederlands

Van alle gemakken voorzien!

Anita van Vliet
5-9-2017

De inrichting is wat oubollig.Genoeg ruimte voor 9 personen, 3 douches,1 ligbad, 4 aparte toiletten. Een overdekt zwembad waar je direct uit de slaapkamer in kunt lopen. De overkapping kan open. Voldoende stoelen/banken, de eettafel genoeg stoelen,genoeg servies en keukengerei. Veel ruimte buiten om te voetballen en badmintonnen. parkeerruimte voor 4 auto's. In de buurt diverse supermarkten, winkeltjes, kanoen op de Lesse, de grotten van Han, Rochefort, en aardig wat kastelen die te bezoeken zijn. Zeer vriendelijke eigenaren die hulpvaardig zijn als je iets nodig hebt of wilt weten. Zelfs folders van de VVV waren meer dan voldoende aanwezig, evenals leesvoer in de vorm van een aantal (NL) boeken en tijdschriften. Wij waren daar met 7 volwassenen en een puber en hebben er een perfecte vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresTaille Du Maréchal 9 B-5570(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Conciergerie in Beauraing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Conciergerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.