Vakantiehuis Bastide I

7Goed

België, Namen, Barvaux-Condroz

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bastide I?

7Goed

• 6.5Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Bastide I

• 7Peggy27-04-2008

Een betaalbaar vakantiehuis voor maximaal 10 personen. Dit huis heeft geen centrale verwarming, alleen een openhaard in de woonkamer, kan 's avonds fris zijn. De keuken viel erg tegen, spullen zagen er niet schoon uit en slechte controle na vorige bezoekers. Als het mooi weer is heb je een mooie omgeving om te vertoeven, bij slecht weer zit je wel erg op elkaars lip. Bedden sliepen in principe prima, douches waren in orde. Beheerders had je weinig last van, paarden maakten 's ochtends wel herrie.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 7Peggy27-04-2008