Reviews over Barsy

Beter dan een 5-sterren hotel!

C. Hoogeveen,
    26-4-2010

Kees is een fantastische gastheer. Een hartelijk welkom met een drankje, een knusse indeling van de oude boerderij met overal doorgangetjes en op- en afstapjes, een geweldig uitzicht over de velden, ruime, comfortabele kamer, een uitgebreid ontbijt, 's avonds nog een borrel drinken en de dag doornemen met de gastheer.

De gastheer weet ook de leuke plekjes in de omgeving en komt met tips voor uitjes en waar te eten. De gastvrijheid en goede zorgen van Kees, daar kan geen 5-sterren hotel tegenop!

Prima gelegen ten opzichte van golfbanen in de buurt.

fantastische Chambre d'hote

Kees Kooijmans,
    5-12-2008

Wij hebben genoten,Carla is een prima gastvrouw en Kees doet het prima in de keuken.Je kan van af

hier leuke autotripjes maken.Wij zijn een dag wezen golfen op de baan van Five Nations welnat maar wel spannend.Met de auto hebben we een stukje route romantic gereden.We hadden een speciale route beschrijving mee gekregen en de route ging over smalle weggetjes langs kastelen en kleine plaatsjes.Wij hebben het prima naar ons zin gehad.test

Zeer gezellig huiskamer hotel lekker knus met zeer

Nick van bergen,
    5-4-2008

Zeer gezellig huiskamer hotel

lekker knus met zeer mooie inrichting