Sorteren

Reviews over Baillamont

Knus en comfortabel huisje

Maike Delfgaauw
    2-6-2015

La Bergerie is van alle gemakken voorzien en heel geschikt voor een weekje of een weekend met zijn 2en of 3en. Het huisje ligt heel rustig, op het terrein van de gastvrije eigenares, in een prachtig wandelgebied. Vlak bij de Franse grens en op 3 uur rijden vanaf Rotterdam.

2de maal geweest gaan zeker terug

de belie van wouwe
    2-10-2008

na het 2de verblijf alles wat beter bekeken en ja het is een heel leuk chalet met enorm mooie grote tuin in een rustige omgeving

goed om met hond naartoe te gaan

de belie van wouwe
    18-9-2008

gezellig klein chalet alles aanwezig wel in een dorp waar niks te beleven valt echt om te rusten maar met de grote tuin een echte aanrader voor mensen met honden

Baillamont scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews