Camping Le Roptai

Meer camping info

49 reviews over Camping Le Roptai

• 2G. S05-08-2020

Teleurstellend

Receptiemedewerkers erg vriendelijk. Faciliteiten erg gedateerd. Helaas douches niet altijd functionerend. Terwijl je toch 1,20 euro betaald voor een douchemuntje. Schoonmaak kan vele malenbeter, zeep dispencers leeg. Geen schaduwplekken op tentenveld. Je kon geen vuurkorf met hout huren ivm brandgevaar wat begrijpelijk is, maar om je heen zie je wel campinggasten vuurtje stoken met eigen middelen. Misschien eenduidig beleid hanteren? Zwembad klein, niet aantrekkelijk om een duikje te wagen. We zijn hier nu 2x geweest en hebben het wel gezien.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Jordi en Manuel14-08-2019

Prima camping met geweldig personeel!

We zijn dit jaar voor het eerst met elkaar op vakantie gegaan. Door het leeftijdsverschil is het dan even lastig waar je heen moet. Ondanks dat de camping geen jongerencamping is, hebben we ons perfect vermaakt.

Het sanitair is redelijk schoon, het zwembad is lekker om even af te koelen, en de campingplaats uitkijkend over het dal is ontzettend mooi. Over het personeel niks dan goeds. In de avond wanneer wij nog gezellig een drankje deden bij het cafe bleven er altijd mensen van de camping zitten voor een gesprekje. De manier waarop we werden behandeld was top!

Wanneer je met een gezin bent is de camping zeker een aanrader. Je kunt er voor een camping prima eten (spareribs en pizza's zijn prima!), uiteraard wel een beetje jammer dat de pikante kip niet beschikbaar was ;) Dat is een grapje tussen ons en de medewerkers!

Bedankt voor een super leuke week in de Ardennen. En wie weet heeft Manuel volgend jaar een vakantiebaantje erbij!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Marij11-08-2019

Kneuterige camping

Terug in de tijd rond de jaren 80... Een beetje vergane glorie. Maar we hebben 't heerlijk gehad. D veld loopt af maar met een tent goed te doen. Toiletgebouw klein, eenvoudig maar schoon. Minpunt 1 euro voor een douchemuntje, 5 min douchen maar iedere 10 sec op de knop drukken. Animatie straalde weinig creativiteit en gezelligheid uit. Café prima, kaart eenvoudig maar goed. Veel keuze bier! Receptie vriendelijke mensen! Lijkt erg op een doorreis camping, veel wisselingen. Zwembad eenvoudig maar ok als je weinig verwacht. Goede camping voor de prijs!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 1K06-08-2019

Afgrijselijk en gevaarlijk

Een 6 persoons huisje, en maar 5 slaapplaatsen. Want bed van 1meter 10 passen geen 2 volwassenen in. Twee stapelbedden met stukken eruit, roest en zonder kader. Trapjes niet afgelakt, splinters. Deuren klemmen. Afgedichte gaten in deck met een zacht stuk plastic board. Een brandmelder die het niet doet.

Die Stank! Rioollucht, zo erg. We zijn apart van elkaar wakker geworden van de lucht. Want een open riool direct onder het slaapkamerraam.

Alles is kapot in de badkamer. Tegels, wasbak, planken. Er hangen schroeven en spijkerhaakjes. En dan ook nog een ernstig verzakte douche. Zonder enige hint van heet water. Alles is kapot in de keuken. Lades vallen er uit. Gaspit van de kookplaat vlamt te hoog en gevaarlijk, gaat soms met een knal uit. Kookstel past niet. Koelkast wordt niet koud, vriesvak is er niet. Stekkers en stopcontacten zijn door beunhaas in elkaar gedraaid. Servies met stukjes van randjes af. Ketelsteen fluitketel. Koffieapparaat kapot. Geen tot weinig warm water.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9silvia bergsma22-07-2019

fantastisch

Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen de gelegenheid om zelf een plekje uit te zoeken omdat ik slecht kan lopen. Mooi vlak plekje gevonden op het grote veld met veel ruimte voor onze camper en onze twee papegaaien. Echt een aanrader ook de omgeving is super. Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in juli 2019

• 10D Snellebrand13-07-2019

Super camping!

Super camping!! Echt een aanrader... Ik kom al vanaf mijn 4e naar deze camping en ben ondertussen 30!! (Beetje familie traditie) mijn vader vanaf zijn 4e ik vanaf mijn 4e en mijn dochtertje nu ook vanaf haar 4e levensjaar .... heerlijke camping waar je tot rust kunt komen in een mooie omgeving. Genoeg te doen op en rond om de camping voor jong en oud ! Super vriendelijk personeel ... wij komen aanstaande zondag weer twee weken naar jullie toe met ons gezin. Mijn dochter van 5 kan haast niet meer wachten en wilde vorig jaar dan ook echt niet naar huis dat we bij jullie waren. Op naar nog vele mooie jaren bij jullie op de camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Theo/Desiree11-06-2019

Thuis komen.

Heerlijk uitgerust op gezellige camping. Goede speelomgeving voor de kinderen. Alleen voor de uitstekende spareribs in het cafet zou je er al heen gaan. Italiaanse kok. Alles prima verzorgt. Goede service. In de omgeving veel te doen. Grotten van Han, wildpark, st Hubert speeltuin met dieren. Natuurlijk de Ardennen. Wij komen zeker nog eens terug. Theo/Desiree.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 6Fam stooker01-05-2019

Sobere camping voor een lage prijs

Eenvoudige camping in een mooie omgeving. Sober sanitair, maar warm water. Wanneer je kort staat zouden wij de plaatsen aan de andere kant van de weg nemen. Op het D veld sta je prachtig, maar het veld is hellend. Erg lastig om je caravan goed neer te zetten en om weg te komen heel moeilijk. Door gras en grind moeilijk grip met je wielen, waardoor je gaat slippen. Wij zijn met moeite en veel hulp zelfstandig weggekomen, maar leuk is anders. Voor de rest is het een mooie sobere camping voor een vriendelijk lage prijs.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Biki03-03-2019

Wandelweekend was comfortabel hier

We kwamen om te wandelen, de eigenaresse had de kachel in ons huisje al aangedaan en op de receptie was een wandelkaart van de omgeving. Heerlijke eenvoud en prachtige omgeving om in te wandelen, goede wandelpaden en het is afwisselend. Het huisje was simpel, maar daar kozen we voor, we hadden ook een luxe hut kunnen kiezen, maar die waren ook iets duurder. Voor ons prima!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10IvB14-02-2019

Serene rust

Serene rust. Afgelopen weekend een kamphuisje gehuurd met vrienden. Wat een geweldige plek, midden in het bos, heerlijk gewandeld. Genoeg ruimte en die rust! Vriendelijke ontvangst en genoeg te doen buiten de camping.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Camping Le Roptai info