Camping Le Roptai

Camping Le Roptai

46 reviews over Camping Le Roptai in het Nederlands

Prima camping met geweldig personeel!

Jordi en Manuel
14-8-2019

We zijn dit jaar voor het eerst met elkaar op vakantie gegaan. Door het leeftijdsverschil is het dan even lastig waar je heen moet. Ondanks dat de camping geen jongerencamping is, hebben we ons perfect vermaakt.

Het sanitair is redelijk schoon, het zwembad is lekker om even af te koelen, en de campingplaats uitkijkend over het dal is ontzettend mooi. Over het personeel niks dan goeds. In de avond wanneer wij nog gezellig een drankje deden bij het cafe bleven er altijd mensen van de camping zitten voor een gesprekje. De manier waarop we werden behandeld was top!

Wanneer je met een gezin bent is de camping zeker een aanrader. Je kunt er voor een camping prima eten (spareribs en pizza's zijn prima!), uiteraard wel een beetje jammer dat de pikante kip niet beschikbaar was ;) Dat is een grapje tussen ons en de medewerkers!

Bedankt voor een super leuke week in de Ardennen. En wie weet heeft Manuel volgend jaar een vakantiebaantje erbij!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Kneuterige camping

Marij
11-8-2019

Terug in de tijd rond de jaren 80... Een beetje vergane glorie. Maar we hebben 't heerlijk gehad. D veld loopt af maar met een tent goed te doen. Toiletgebouw klein, eenvoudig maar schoon. Minpunt 1 euro voor een douchemuntje, 5 min douchen maar iedere 10 sec op de knop drukken. Animatie straalde weinig creativiteit en gezelligheid uit. Café prima, kaart eenvoudig maar goed. Veel keuze bier! Receptie vriendelijke mensen! Lijkt erg op een doorreis camping, veel wisselingen. Zwembad eenvoudig maar ok als je weinig verwacht. Goede camping voor de prijs!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Afgrijselijk en gevaarlijk

K
6-8-2019

Een 6 persoons huisje, en maar 5 slaapplaatsen. Want bed van 1meter 10 passen geen 2 volwassenen in. Twee stapelbedden met stukken eruit, roest en zonder kader. Trapjes niet afgelakt, splinters. Deuren klemmen. Afgedichte gaten in deck met een zacht stuk plastic board. Een brandmelder die het niet doet.

Die Stank! Rioollucht, zo erg. We zijn apart van elkaar wakker geworden van de lucht. Want een open riool direct onder het slaapkamerraam.

Alles is kapot in de badkamer. Tegels, wasbak, planken. Er hangen schroeven en spijkerhaakjes. En dan ook nog een ernstig verzakte douche. Zonder enige hint van heet water. Alles is kapot in de keuken. Lades vallen er uit. Gaspit van de kookplaat vlamt te hoog en gevaarlijk, gaat soms met een knal uit. Kookstel past niet. Koelkast wordt niet koud, vriesvak is er niet. Stekkers en stopcontacten zijn door beunhaas in elkaar gedraaid. Servies met stukjes van randjes af. Ketelsteen fluitketel. Koffieapparaat kapot. Geen tot weinig warm water.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

silvia bergsma
22-7-2019

Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen de gelegenheid om zelf een plekje uit te zoeken omdat ik slecht kan lopen. Mooi vlak plekje gevonden op het grote veld met veel ruimte voor onze camper en onze twee papegaaien. Echt een aanrader ook de omgeving is super. Wij komen zeker terug

Gereisd Met partner in juli 2019

Super camping!

D Snellebrand
13-7-2019

Super camping!! Echt een aanrader... Ik kom al vanaf mijn 4e naar deze camping en ben ondertussen 30!! (Beetje familie traditie) mijn vader vanaf zijn 4e ik vanaf mijn 4e en mijn dochtertje nu ook vanaf haar 4e levensjaar .... heerlijke camping waar je tot rust kunt komen in een mooie omgeving. Genoeg te doen op en rond om de camping voor jong en oud ! Super vriendelijk personeel ... wij komen aanstaande zondag weer twee weken naar jullie toe met ons gezin. Mijn dochter van 5 kan haast niet meer wachten en wilde vorig jaar dan ook echt niet naar huis dat we bij jullie waren. Op naar nog vele mooie jaren bij jullie op de camping.

Thuis komen.

Theo/Desiree
11-6-2019

Heerlijk uitgerust op gezellige camping. Goede speelomgeving voor de kinderen. Alleen voor de uitstekende spareribs in het cafet zou je er al heen gaan. Italiaanse kok. Alles prima verzorgt. Goede service. In de omgeving veel te doen. Grotten van Han, wildpark, st Hubert speeltuin met dieren. Natuurlijk de Ardennen. Wij komen zeker nog eens terug. Theo/Desiree.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Sobere camping voor een lage prijs

Fam stooker
1-5-2019

Eenvoudige camping in een mooie omgeving. Sober sanitair, maar warm water. Wanneer je kort staat zouden wij de plaatsen aan de andere kant van de weg nemen. Op het D veld sta je prachtig, maar het veld is hellend. Erg lastig om je caravan goed neer te zetten en om weg te komen heel moeilijk. Door gras en grind moeilijk grip met je wielen, waardoor je gaat slippen. Wij zijn met moeite en veel hulp zelfstandig weggekomen, maar leuk is anders. Voor de rest is het een mooie sobere camping voor een vriendelijk lage prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wandelweekend was comfortabel hier

Biki
3-3-2019

We kwamen om te wandelen, de eigenaresse had de kachel in ons huisje al aangedaan en op de receptie was een wandelkaart van de omgeving. Heerlijke eenvoud en prachtige omgeving om in te wandelen, goede wandelpaden en het is afwisselend. Het huisje was simpel, maar daar kozen we voor, we hadden ook een luxe hut kunnen kiezen, maar die waren ook iets duurder. Voor ons prima!

Gereisd Met partner in maart 2019

Serene rust

IvB
14-2-2019

Serene rust. Afgelopen weekend een kamphuisje gehuurd met vrienden. Wat een geweldige plek, midden in het bos, heerlijk gewandeld. Genoeg ruimte en die rust! Vriendelijke ontvangst en genoeg te doen buiten de camping.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Gezellige camping zonder poespas

Alan
11-2-2019

Wij hebben een gezellige tijd gehad op deze camping. Ik las net alle commentaren over ' nooit meer ' en slechte dingen en zo en daar ben ik het helemaal niet mee eens. Normaal schrijf ik niet zo snel een recensie maar t moet me effetjes van het hart dat deze camping echt heerlijk is om te verblijven. Die zeurders moeten gewoon naar 5 sterren resorts gaan. De toiletten en douches zijn dik in orde en er is van alles te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Roptai in Ave-et-Auffe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Roptai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.