Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

54 Reviews over Le Roptai

• 9Familie Kersten13-08-2022

Hele fijne vakantie plek! Gezin met knn (7-15)

Fijne camping met gastvrije beheerders! Prettige sfeer, gemoedelijke omgang op het kampeerveld. Diverse bezoekers; jong-oud, tent, caravan campers, kort en lang verblijf. Avondrust is prettig het is 23.00 echt stil! Veel speel mogelijkheden voor kinderen ( 7, 9, 12 en 15), zwembad om lekker in af te koelen. Handige app met informatie en activiteiten Broodjes makkelijke te bestellen, elke ochtend vers. Mooie omgeving om te fietsen, wandelen, dagjes bij de beek, grotten bezoeken, kastelen voor ieder wat wils. Leuk om te zien dat er onderhoud en vernieuwing is op de camping. ( app, speeltuin , activiteiten) Wij krijgen het echte camping gevoel op deze plek. Geen groots en meeslepende animatie wat wij juist prettig vinden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6C. V.12-08-2022

Prima camping voor aantal dagen

Mooie omgeving waar veel te doen en zien is! Verouderde camping, wat vergane glorie. Maar nieuwe units met sanitair, was mooi en schoon. Alleen wat te weinig voor de hoeveelheid mensen die daar kampeerden. Brood moet dag tevoren besteld worden, camping winkel stelt niks voor. Erg schuine plaatsen, uitdaging om caravan waterpas te krijgen, dan wel niet mogelijk. Weinig schaduw op veel plaatsen. Zwembad erg klein. Toegangsweg is slecht, veel gaten in de weg.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Roel08-08-2022

Eenvoudige, heerlijk en mooi gelegen camping

hele fijne camping voor een verblijf in de Ardennen en ook ideaal als doorreis camping (ivm veld buiten de slagboom). Wel eenvoudig en basic sanitair. Ontzettend vriendelijke eigenares en ook vriendelijk overig personeel! Ideaal als outdoor camping voor vele leuke uitstapjes in de buurt.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Theo/Desiree10-08-2021

2e Thuis.

Hoera wij konden weer!Le roptai is een rustige natuurcamping. De kinderen hebben er heerlijk gespeelt in het bos. In de omgeving is altijd wat te doen. Wij waren nu op een brocante (rommelmarkt) in Haversinne. Daar zijn er veel van. Bij de rivier de Lesse is het altijd fijn vertoeven. Broodjes mee. Bij het huisje bbq en genieten van het uitzicht. Kortom een aanrader voor wandelaars en kampeerders die niet al te hoge eisen stellen. Wij als gezin zijn zeer tevreden over faciliteiten en personeel. Hopelijk tot snel.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Peekel03-08-2021

Terug naar de jaren 70

Wij hebben hier 1 nacht gestaan na onze terugreis uit zuid frankrijk. Vriendelijk personeel aan de receptie. Brood kan je bestellen voor de volgende dag en was lekker vers. We stonden op het familieveld, dit zag er oke uit. Met hele zonnige dagen heb je daar weinig schaduw. De camping deed ons denken aan de jaren 70/80. We moesten er wel om lachen. Alles is verouderd en er wordt weinig onderhoud gepleegd. Je moet douche muntjes kopen van 1.20 euro maar de douchkop is zo verkalkt dat er geen kracht achter het water zit. geen handzeep, geen toiletpapier. Het gedeelte met vaste plekken is een sloppenwijk, schimmel op tenten, stacaravans van 40 jaar geleden die vergaan zijn. Voor 1 overnachting prima maar wij zouden hier nooit langer gaan staan. Voor mensen die weinig eisen hebben, voor avonturiers die op pad gaan en de camping alleen gebruiken als kampeerplek is het waarschijnlijk prima. omgeving Ardennen is mooi

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4peekel03-08-2021

terug in de jaren 70

Wij hebben hier 1 nacht gestaan na onze terugreis uit zuid frankrijk. Vriendelijk personeel aan de receptie. Brood kan je bestellen voor de volgende dag maar was niet vers. We stonden op het familieveld, dit zag er oke uit. Met hele zonnige dagen heb je daar weinig schaduw. De camping deed ons denken aan de jaren 70/80. We moesten er wel om lachen. Alles is verouderd en er wordt weinig onderhoud gepleegd. Je moet douche muntjes kopen van 1.20 euro maar de douchkop is zo verkalkt dat er geen kracht achter het water zit. geen handzeep, geen toiletpapier. Het gedeelte met vaste plekken is een sloppenwijk, schimmel op tenten, stacaravans van 40 jaar geleden die vergaan zijn. Voor 1 overnachting prima maar wij zouden hier nooit langer gaan staan. Voor mensen die weinig eisen hebben, voor avonturiers die op pad gaan en de camping alleen gebruiken als kampeerplek is het waarschijnlijk prima. omgeving Ardennen is mooi

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 2G. S05-08-2020

Teleurstellend

Receptiemedewerkers erg vriendelijk. Faciliteiten erg gedateerd. Helaas douches niet altijd functionerend. Terwijl je toch 1,20 euro betaald voor een douchemuntje. Schoonmaak kan vele malenbeter, zeep dispencers leeg. Geen schaduwplekken op tentenveld. Je kon geen vuurkorf met hout huren ivm brandgevaar wat begrijpelijk is, maar om je heen zie je wel campinggasten vuurtje stoken met eigen middelen. Misschien eenduidig beleid hanteren? Zwembad klein, niet aantrekkelijk om een duikje te wagen. We zijn hier nu 2x geweest en hebben het wel gezien.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Jordi en Manuel14-08-2019

Prima camping met geweldig personeel!

We zijn dit jaar voor het eerst met elkaar op vakantie gegaan. Door het leeftijdsverschil is het dan even lastig waar je heen moet. Ondanks dat de camping geen jongerencamping is, hebben we ons perfect vermaakt.

Het sanitair is redelijk schoon, het zwembad is lekker om even af te koelen, en de campingplaats uitkijkend over het dal is ontzettend mooi. Over het personeel niks dan goeds. In de avond wanneer wij nog gezellig een drankje deden bij het cafe bleven er altijd mensen van de camping zitten voor een gesprekje. De manier waarop we werden behandeld was top!

Wanneer je met een gezin bent is de camping zeker een aanrader. Je kunt er voor een camping prima eten (spareribs en pizza's zijn prima!), uiteraard wel een beetje jammer dat de pikante kip niet beschikbaar was ;) Dat is een grapje tussen ons en de medewerkers!

Bedankt voor een super leuke week in de Ardennen. En wie weet heeft Manuel volgend jaar een vakantiebaantje erbij!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Marij11-08-2019

Kneuterige camping

Terug in de tijd rond de jaren 80... Een beetje vergane glorie. Maar we hebben 't heerlijk gehad. D veld loopt af maar met een tent goed te doen. Toiletgebouw klein, eenvoudig maar schoon. Minpunt 1 euro voor een douchemuntje, 5 min douchen maar iedere 10 sec op de knop drukken. Animatie straalde weinig creativiteit en gezelligheid uit. Café prima, kaart eenvoudig maar goed. Veel keuze bier! Receptie vriendelijke mensen! Lijkt erg op een doorreis camping, veel wisselingen. Zwembad eenvoudig maar ok als je weinig verwacht. Goede camping voor de prijs!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 1K06-08-2019

Afgrijselijk en gevaarlijk

Een 6 persoons huisje, en maar 5 slaapplaatsen. Want bed van 1meter 10 passen geen 2 volwassenen in. Twee stapelbedden met stukken eruit, roest en zonder kader. Trapjes niet afgelakt, splinters. Deuren klemmen. Afgedichte gaten in deck met een zacht stuk plastic board. Een brandmelder die het niet doet.

Die Stank! Rioollucht, zo erg. We zijn apart van elkaar wakker geworden van de lucht. Want een open riool direct onder het slaapkamerraam.

Alles is kapot in de badkamer. Tegels, wasbak, planken. Er hangen schroeven en spijkerhaakjes. En dan ook nog een ernstig verzakte douche. Zonder enige hint van heet water. Alles is kapot in de keuken. Lades vallen er uit. Gaspit van de kookplaat vlamt te hoog en gevaarlijk, gaat soms met een knal uit. Kookstel past niet. Koelkast wordt niet koud, vriesvak is er niet. Stekkers en stopcontacten zijn door beunhaas in elkaar gedraaid. Servies met stukjes van randjes af. Ketelsteen fluitketel. Koffieapparaat kapot. Geen tot weinig warm water.

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar