Vakantiehuis Au vent du chat

Vakantiehuis

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Au vent du chat in het Nederlands

Met vrienden

Verouderd niet onderhouden huis!

Yo
25-7-2016

Vies vuil niet onderhouden huis. Verouderd houten terras, niet op te komen. Hoog gras, schuine helling, geen terrastafel!, sporen in het toilet van vorige bezoekers! Vieze geuren, schimmels,, stof! Als je het vuil van de oude ramen vergat had je wel een prachtig uitzicht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au vent du chat in Aublain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au vent du chat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.