Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

62 Reviews over Villatoile

• 4Fred23-07-2022

Camping opzicht redelijk

De camping opzicht ziet er goed uit .ontvangst was goed vriendelijk .Mooie plek .Restaurant wat goed .Maar het sanitair was zeer slecht vies .Dan begrijp ik de eigenaar niet .Die leest dit toch ook klachten van de andere camping gasten .DOE ER WAT AAN

• 9Eetgelegenheden
  • 4rene24-06-2022

Niet voor herhaling vatbaar

De camping zelf is mooi met ruime plekken in een prachtige omgeving aan de rivier de Lesse. Leuk om te zien de vele kano s die langs komen. Sanitair is niet al te best , afwassen op een onlogische plek . Punt van aandacht is de aanrij route , vanuit Dinant redelijk te doen (vanuit de camping rechts af) , Ga niet links af want dan kom je op een bosweg met een baans weg waar verkeer elkaar amper kan passeren , Google maps adviseerde ons deze route vanaf de N 97. Ook het uitrijden vanaf de camping is echt bagger, na de slagboom steil omhoog met belachelijke kuilen als snelheidsremmer. Met de caravan geen pretje. Prijs was in juni voorseizoen ook op een hoog niveau ten opzichte van andere campings. Eenmaal voor ons.

• 5Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 1Amir24-04-2019

Niet doen.

Personeel maakte meerdere fouten, als klant ben ik daar elke keer de dupe van geworden. Geen enkele poging ook om het goed te maken. Ga niet naar deze camping, je krijgt er spijt van.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 10Hella Drop / Mitchel Molsberger10-08-2018

Hele mooie omgeving, een gezellige camping waar ook de nodige rust gepakt kan worden. Leuk om overdag naar de voorbij komende kayakkers te kijken (die omvallen) die de rivier over komen en langs de Barage. Ik kom hier al 15 jaren met plezier!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 7Marlyn21-05-2018

Zeker een plek om terug te gaan.

Goed is de ligging. Service(receptie) is prima en belangrijke zaken zoals het legen van de toiletcassette werd ook prima uitgelegd. Mooi gebouw en prima eet- en drinkgelegenheid. Groot minpunt is het sanitair was gewoon vies.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Moriaantje24-09-2017

Geweldige ligging, niet bijzonder goedkoop

De ligging is geweldig. Je moet even van de doorgaande weg af via een bosweggetje naar de camping maar dan heb je ook wat. De ontvangst is vriendelijk, personeel op de camping idem dito. Riante plekken. Je kunt er activiteiten regelen, zoals fietsen, rots klimmen. Broodservice: 's middags tussen 5 en 6 brood bestellen voor de volgende ochtend, wat je dan vanaf 8 uur kunt ophalen. Wat ik zeer matig vind is het sanitair. Het sanitair bestaat uit twee blokken: een modernere bij de ingang en een wat ouder blok achterin. Tijdens ons verblijf logeerden er enkele groepen scholieren uit Nederland, waardoor er al gauw een ontzettende bende ontstond. Blijkbaar het signaal voor de schoonmaakploeg om gelijk maar niet meer schoon te gaan maken. Op één ochtend was 's ochtends om half 9 het warm water al op. Laten we zeggen: puntje van aandacht.

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 2Summer16-08-2017

Slechtste camping ooit.

Ruime plekken.Dan is al het positieve wel verteld. Door de vele grote groepen is er zeer veel overlast van diverse soorten herrie zoals, muziek, luid gelach, honden geblaf, baby gehuil, geschreeuw, kinderen onder de 12 jaar na 03.00 nog op. etc. De hele dag herrie, tot minstens 03.00 uur. Wij hebben juist gekozen voor deze camping omdat op hun site staat "rustgevende harmonieuze camping met op de achtergrond een kabbelend riviertje etc. De eigenaar gaf geen gehoor aan onze klachten, ook geen geld terug. Mensen die tot rust willen komen raad ik aan een andere camping te kiezen maakt niet uit welke, als je hier bent geweest is al het andere een rustoord. Het sanitair moeten de gasten misschien zelf schoonmaken, personeel doet het niet. Nog NOOIT meegemaakt zo goor. Het geld wat hier word verdiend stoppen ze duidelijk niet in de camping. Alles stuk en verouderd. De eigenaar woont achter de camping in een groot huis met veel rust, en slaapt elke avond heerlijk.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 1Manon11-08-2017

Smerige camping in prachtige omgeving

Hadden 2 nachten op deze camping geboekt, maar zijn na 1 nacht vertrokken. Op de plek die wij toegewezen kregen lagen meerdere hopen poep (niet alleen van honden!). Ook op de camping lagen zowel op paden als plaatsen drollen. Douchen op muntjes met muntenautomaat buiten de douche! Lauw water. Niet schoon. Zeer onvriendelijk personeel. De camping ligt op een prachtige locatie, dat is het enige pluspunt. Personeel van Mountain Network was daarentegen wel zeer vriendelijk. Zij staan los van de camping.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Joyce25-07-2017

Waar ik niemand over hoor is dat aan de rivier een snackbar en een bar zit met een overdekt terras! Het is hier geweldig vertoeven zeker als alle kano's de rivier af komen onder het genot van een kopje koffie of een biertje kijk naar mensen die omkieperen van de waterval is toch ook erg leuk te noemen. Het uitzicht is werkelijk adembenemend en zwemmen in de rivier en met een luchtbed van de waterval erg leuk voor kinderen. Wij zijn zeker 12 jaren naar deze camping geweest en op een gegeven moment wil je dan wel eens iets ander maar niet omdat het hier niet goed is! De plaatsen zijn ruim. Het water uit de kranen is niet drinkbaar dus flessen water mee!! Maar als dat het enige is. Elk jaar brengen wij wel een bezoekje aan deze camping omdat het zo mooi is al is het maar een dagje!!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 3ALvS19-07-2017

Nooit meer:wees gewaarschuwd!

Alleen de ligging is voldoende (of zelfs fraai).... Ik kwam fietsend aan en toen ik om net voor zessen de (bepaald niet schone) douche betrad, bleek deze met muntjes te werken, die ik dus niet had. Daar had men op de receptie niets van gezegd.Op de fiets naar de receptie (dicht) en toen door naar de epicerie. De deur was open, maar de kassa opgemaakt. Ik kon geen muntje meer kopen!! Toen ik enkele opmerkingen maakte, dat dit toch niet en waarom dit niet was meegedeeld bij aankomst en dat ik dit niet accepteerde, kon ik alsnog een munt kopen. Daarmee naar de douche, uitgekleed, de jeton in de gleuf en wachten op warm water. Dit kwam dus niet. Met mijn inmiddels ingezeepte lijf en half bloot (ik heb hele kleine handdoekjes mee), naar de belendende wastafels. Ook koud, maar ik heb me daar toch maar afgespoeld.De volgende morgen bleken de bestelde broodjes niet aanwezig.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden