Géén boekingskosten

6.6VoldoendeScore uit 10 reviews

10 Reviews over Le Freyr

• 9debraekeleer02-01-2015

fantastisch

Er is een verschil tussen de kamers achteraan(andere eigenaar) en de kamers in het gebouw. Dus vragen naar een kamer in het gebouw. Heel propere kamers, heel goede bedden, goede verwarming eentje met bad de andere twee met inloopdouche. Kleerkast en tv, zithoekje. Frigo te delen op de gang. Het ontbijt: 2 soorten pistolets, 3 soorten ontbijtkoeken, 2 soorten frans brood, individuele potjes confituur, choco, honing Luikse siroop en smeerkaas. Beleg :ham, kaas, paté, ardeense ham en salami. Vers fruit en yoghurt,cerealen, eitje op aanvraag. Maar!!! Het beste moet nog komen... Het restaurant. Alles zelf gemaakt. Zet dat mens in een ander kader een wat chique buurt en de eerste Michelin ster is niet ver weg. Van patés tot wildragout, sorbet van tijm, oh ja de steak weegt 300gr.Hindefilet met eekhoorntjesbrood, huisgemaakte ravioli met gamba en currysausje. Alles aan spotprijzen. Halfpension (3 gangen) 70eur. Feestdagen, iets meer (6 gangen) 90 eur. Wijn van15 tot 45eur

• 3Van der Speeten04-01-2014

Dit nooit meer

Hotelletje ligt langs de baan maar weinig last van verkeer.Moderne kamers waren ons beloofd maar kregen afgedankte kamers vol stof ,warm en koud water was heel beperkt en verwarming was ook niet optimaal.Het eten was zo en zo ,waren met 5 pers.blijven eten ,kelner is drie x moeten terugkomen omdat het gevraagde er niet was of de patron wou het niet klaarmaken.Voor ons eenmaal maar nooit meer en 85 € is veel teveel.

• 3pamelaoz03-11-2013

85 euro per nacht dat men het durft te vragen!!

de ligging was mooi, echter ver uit het centrum van Dinant

de kamers waarin wij geplaatst werden waren oud en vies. Zeer slecht bed, wc geplakt met ducktape, deur, wastafel behang alles kapot. Heel erg stoffig, vies (snot op de muur). Verwarming deed het niet goed. Dat men hier 85 euro per nacht voor durft te vragen! Heb ik hostels gelogeerd in Azie en Australie die er beter uitzagen dan dit

• 4pamelaoz31-10-2013

dat men hier 85 euro per nacht voor vraagt

hotel ligt nog 3 km van dinant, ligging is mooi, maar kamers zijn slecht, er zijn hostels in Azie en Australie die goedkoper zijn en veel beter. Slechte bedden, kapotte wasbak/ wc/deur, verwarming die het niet doet, stoffig en snot op de muren

• 6Twinlife07-10-2012

Het is te doen

Afgelopen weekend hier 1 nacht overnacht. We kwamen laat aan (22uur) dus de bar was al dicht maar onze sleutels zaten al in de deur van het huisje. Kamer waarin wij verbleven was vies, de dode vliegen lagen onder de pot en de wastafel en het matras was door gezakt, dit hoorde ik dus ook van onze mede reizigers dat in hun kamer dit ook het geval was. Weinig keus qua ontbijt, een paar bolletjes en wat croissantjes met een kleine assortie aan beleg. Voor 1 nacht was het te doen om hier te overnachten maar langer zou ik niet aan bevelen.

• 9Ton06-07-2011

Prima en rustig verblijven

In eerste instantie gekozen omdat het hotel mogelijkheid biedt om de motor goed onder te brengen en dat is dan ook in een woord fantastisch te noemen. Ja de kamers (achter het hoofdgebouw) zijn wat gedateerd, maar brandschoon en erg ruim en de ligging is zeer rustig te noemen. De gastvrijheid mag een voorbeeld voor andere verblijven genoemd worden, wij waren wat aan de vroege kant en alles was nog op slot, maar een telefoontje en vrijwel onmiddellijk werden we welkom geheten en konden we de kamer op. Eten en drinken is ook uit de kunst en zeker ook aan te raden. Klein minpuntje misschien: de televisie is wat aan de kleine kant.

• 7luvaca10-08-2010

Goed voor paar dagen

Moesten naar huwelijk en drie dagjes gebleven. Patron is héél harde werker, héél vriendelijk - personeel ook behoudens één. Grove fout: toen we aankwamen niet direct gezegd dat we bleven overnachten en dienden tafel te wisselen voor anderen. Op zich niets ergs, maar had ik niet gereserveerd... Nu ja, toch géén spijt van maar dringend opknappen die boel! Kamers achter ruiken muf doch patron maakt veel goed- menu 25 euro pp aanrader!!! Nooit vergelijken met oosterse hotels want dan is het vrij duur voor wat je krijgt. Doch al erger gehad in wallonië en veel onvriendelijker...

• 8Lena Moonen16-06-2010

heel goed hotel. een aanrader

Wij hadden een kamer achter het hotel. Je had daar een terrasje bij met stoelen en een tafel. De kamer was schoon, maar wel wat gedateerd. Het eten was prima!!! Het ontbijt was redelijk. Een prima plaats om te overnachten.

• 8linda 30-08-2009

Een leuk hotel met lekker eten

Heel leuk hotelletje en volledig vernieuwde kamers met een mooie en zeer ruime badkamer. Het avondeten was heel erg lekker. Wij namen het "marktmenu" van drie gangen voor 25 euro, een echte aanrader. Het personeel was ook heel vriendelijk en de patron spreekt goed Nederlands.

• 9Linsey Kempeneer02-08-2009

Leuke verblijfplaats voor een weekendje weg

Hotel ligt aan een baan maar de kamers liggen helemaal achteraan op het terrein. Je hebt dus geen last van auto's of ander lawaai. Personeel is heel vriendelijk en geven graag adressen door van leuke cafétjes of uitgaansplaatsen. Gezellig restaurant met lekker eten (steeds 3-gangenmenu in half pension) voor weinig geld. Je kan steeds een keuze maken uit verschillende menu's. 's morgens ook keuze genoeg voor het ontbijt, je geeft de avond voordien het gewenste ontbijtuur door en 's morgens staat je tafeltje klaar. Kamers zijn net en proper, alles bij de hand. Elk terras heeft een tafel met stoelen. Hotel is op enkele kilometers gelegen van Dinant-city. Le Freyr is een leuk hotelletje als je er enkele dagen op uit wilt om te relaxen.

Hotel Le Freyr info

Het complex