Vakantiehuis Le Moulin d'Annevoie

Vakantiehuis Le Moulin d'Annevoie

9Fenomenaal

België, Namen, Annevoie

Op vakantie geweest naar Le Moulin d'Annevoie?

9Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Le Moulin d'Annevoie

• 9Anne-Marietje 21-07-2010

Geweldig leuk huis!

We hebben een lang weekend in het huis doorgebracht met een groep vrienden. Het is huis is voorzien van alles wat je nodig hebt. Huis ligt heel mooi en grenst aan de tuinen van Annevoie. (gratis te bezoeken door gasten van het huis) We hebben heel mooi weer gehad en een heel klein minpuntje is dan misschien het feit dat je niet vanuit de woonkamer de tuin in kan. Woonkamer en keuken zijn namelijk op de eerste verdieping gesitueerd. Verder is het huis een aanrader voor een gezellig weekend of week met familie of vrienden.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 10?22-04-2009

Fantastisch huis en ook de omgeving is top!

Kindvriendelijk is het zeker en ook de tuin is heerlijk om 's avonds in te wandelen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8Tom Knoop11-06-2008

Wij waren met 31 personen de voorjaarvakantie aan het vieren. Mooi authentiek huis. Ruim voldoende ruimte voor zoveel personen. Voldoende was, bad en douchegelegenheden. Enige nadeel: kindvriendelijkheid... Wij waren met 16 volwassenen en 15 kinderen van 0 t/m 8 jaar. met een voordeur aan de straat ( 70 Km/uur ) en een enigzins voor kinderen gevaarlijke achtertuin ( grote valhoogte bij de molen en voor kinderen te open hekwerk bij de waterval aan de achterkant ), moet je teveel op blijven letten op de kinderen. Verder denk ik dat het huis voor grote groepen met wat oudere kinderen wel zeer geschikt is. Wij hebben ons evengoed ook prima vermaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 9margreet goes26-03-2008

nadeel: de buitendeur ligt aan de weg en valt niet in een slot, is slechts met sleutel te sluiten, lastig met kinderen en honden.

Het huis was erg leuk en zeer geschikt voor 30 personen, de gemeenschappelijke ruimte was perfect, zowel het eetgedeelte als de zithoeken. Ruime mooie tuin en parkeergelegenheid heel goed. De van Annevoie tuinen zijn prachtig en bezoek voor huurders is gratis.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Vakantiehuis Le Moulin d'Annevoie info