Hotel Les Jardins de la Molignée

Hotel Les Jardins de la Molignée

7.7Goed

België, Namen, Anhee

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins de la Molignée voor je op een rij gezet:

• Sauna

42 reviews over Hotel Les Jardins de la Molignée

• 7chris16-02-2016

er ontbreekt een maitre of een verantwoordelijke

restaurant aan de andere kant alvast een aanrader ,vriendelijk en lekker eten restaurant kant hotel was de valentijnmenu niet in orde en de zaal was koud ontbijt was niet te vers de ham was zuur nochtans verwittigd aan het personeel s'anderdaags terug dezelfde ham dat kan toch niet zeker een verantwoordelijke aanstellen voor de food

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8Virginia Vanhee15-02-2016

Schitterende tijd beleefd!

Vriendelijk onthaal, vriendelijke poetspersoneel, kortom de algemene service was goed!!

Gezellig ontbijt, lekker gegeten in het restaurant, zalige tijd in het zwembad en sauna,...,...

Bezienswaardigheden dichtbij (in een straal van 15km) het hotel zijn: Abdij van Maredsous, Abdij van Maredret, Ruïnes van Montaigles, Chateau van Falaen, de mooi uitgestippelde wandelroutes, ...

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Henk15-08-2015

Modern hotel

Redelijk modern hotel met helaas niet alleen vriendelijk personeed. De kamers zijn prima, goede bedden, maar de deuren slaan met een redelijke klap dicht en dat kan wel eens storend zijn. Parkeren is beperkt direct bij het hotel, als deze plaats vol is (ongeveer 20 plaatsen), en die wordt ook gebrukt door de bezoekers van de restaurants aan de overkant, moet je uitwijken naar een modderige plek tussen de bomen, uit het zicht. Geeft geen veilig gevoel. Het hotel werd tijdens ons bezoek gebruikt door groepen wielrenners. Toen zij wegwaren, werd het ontbijt ook minder.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7marleen24-07-2015

prijs/kwaliteit niet evenredig,

receptie zeer vriendelijk en 2-talig, kamers zijn proper maar standaard, handdoek w ververst, zwembad 2 aparte douches, lang open, kleedruimte is publiek en zeer glibberig, kamers niet zo best geïsoleerd, ontbijtbuffet genoeg en steeds aangevuld maar standaard, geen warm buffet, in beide rest rechtover gaat eten: maaltijd was lekker en genoeg maar lang moeten wachten op bestelling, ligging zeer goed om uitstappen te maken, geen 4 sterren waard

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Christof02-11-2014

Wederom goed verblijf

Na ons verblijf in 2010 en 2011 kwamen we nu voor de 3de keer terug. Deze keer een kamer aan de overkant. Deze was in orde, proper en voldoende groot. Het avondeten blijft een pluspunt. 2 avonden in het restaurant, vlotte en vriendelijke service en heel lekker. Klein minpuntje nu was dat de zaal voor het ontbijt telkens volzat en we zelf een tafel moesten zoeken en zelf afuimen :-) niettemin is het ontbijt ruim voldoende. Ook de sauna hebben ze nog niet opgeknapt(vloer die losligt). Het water van het zwembad was nu wel iets warmer dan vroeger. Hier mankeren we wel een kleedhokje en haardroger.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 2Max20-03-2014

4 sterren? Hoogstens 2

Kamer ruikt naar hospitaal, badkamer ruikt nog erger Sigaretbrandplekken op lavabo Alles versleten, lang niet geinvesteerd blijkbaar Geen mini-bar Venster sluit niet goed Ontbijt nog geen 2 sterren waard.

Zakelijk gereisd in maart 2014

• 9PEELAERS LIEVEN10-09-2013

Een aanrader !

We verbleven in het hotel in de week van 15 augustus 2013. Onze verwachtingen waren hoog en die werden ruim ingevuld. Alles was netjes, ruime kamer, gezellige restaurants met zeer lekkere diners en een vriendelijke bediening. ook het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Het personeel deed steeds de moeite om nederlands te praten. Een mooie ligging, enkel spijtig dat er een drukke weg door het domein is wat wel gevaarlijk is vooral voor kinderen. Wij gaan het aan iedereen aanbevelen en hopen er ooit terug te gaan. Zeker zijn 4 sterren waard.

Lieven & Rita.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9PEELAERS LIEVEN16-08-2013

EEN AANRADER !

We verbleven in het hotel in de week van 15 augustus 2013.Onze verwachtingen waren hoog maar die werden ruim ingevuld. Alles was netjes,ruime kamer,gezellige restaurants met zeer lekkere diners en een vriendelijke bediening.Ook het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Het personeel deed steeds de moeite om nederlands te praten.Een mooie ligging,alleen spijtig dat er een drukke weg is door het domein wat wel gevaarlijk is, vooral voor kinderen. Wij gaan het aan iedereen aanbevelen en hopen er ooit terug te gaan. Zijn 4 sterren waard !

Lieven & Rita.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Paul28-12-2012

Absoluut geen 4 sterren waard!

Vriendelijke ontvangst, zelfs in het Nederlands. Kleine kamer. Klein bed met lakens en dekens. 2 sterren waard? Heel lekker ontbijtbuffet. Maaltijden beneden niveau. Vooral de met zure tomatensaus overgoten zalm was vreselijk! Trage bediening. Koud restaurant. Absoluut geen 4 sterren en ook geen 3 sterren waard!

Gereisd met partner in december 2012

• 8Vander Haegen Ronald 26-12-2012

verbleven er voor de 5 x

wij verbleven voor de 5x in dit hotel. De kamers waren proper. Zelfs met Kerstmisdag werden de bedden opgemaakt en de kamer gestofzuigd. Geen reden tot klagen. Het kerstmenu was speciaal, maar ja ieder zijn smaak. Wij gaan er zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Hotel Les Jardins de la Molignée info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats