Recreatiecentrum Recrealle

8Fantastisch

Op vakantie geweest naar Recreatiecentrum Recrealle?

• 1Opont17-08-2016

nooit meer

We zijn daarheen gegaan op wat te gaan eten met 6 personen)op 15/08 er was ook een rolstoel gebruiker bij en na wat zoeken(niks aangegeven) geraakte ze op het terras. we zaten daar zowat een dik half uur (het terras was niet volledig bezet) en vroegen of er toch al eens een kaart kon komen "j' arrive " hebben we zowat een 5 tal maar moeten aanhoren en zelfs eentje i"k breng eerst de kaart ".....nooit meer terug gezien. het waren een bende studenten die de bediening deden onder de hoede van een persoon . Er was nog ongenoegen onder de mensen waarom 1 uur wachten op de rekening .... De bazen willen zoveel als kan binnenhalen en het kan he geen reet schelen of je tevreden ben , morgen ander volk. Maar de mensen die weglopen en nooit meer terugkomen daar heb ik al zaken zien aan ten onder gaan (daar hadden ze altijd bussen op bezoek totdat de bussen wegbleven...en de vaste klanten al lang wegwaren) Goede raadgeving gebruik op topdagen ervaren mensen en je zal Nog meer binnenhalen en iedereen te vreden houden. We zijn dan maar weggegaan naar een andere plek alles in 5 min.opgenomen. Tot nooit meer !!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Annelore25-03-2016

Super plekje voor tijdens de zomer... leuk zonnen aan het water terwijl de kinderen kunnen spelen. Je kan er ook met waterfietsen rijden. Bij het centrum is een leuke terras met speeltuin voor de kinderen. Er staan ook springkastelen en kinderen kunnen op een parcour met quads rijden. In de winter wordt dit omgetoverd tot een ijspiste. Bij slecht weer kan je binnen ook lekker eten en een spelletje bowling spelen. Leuke plek!

juli 2015

• 9Thea Hendrikse10-07-2018

Voor iedereen aan te raden.

Alleen maar positief allemaal. Kanoverhuur, ophalen bij de plaats van bestemming. Dineren op het terras. Door iedereen erg vriendelijk geholpen. Goed eten.

Gereisd met partner in juli 2018