Géén boekingskosten

Le Charme de la Semois

BelgiëNamenAlle-sur-Semois

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Charme de la Semois voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 29 reviews

5.8VoldoendeScore uit 29 reviews

• Sportfaciliteiten

29 Reviews over Le Charme de la Semois

• 5Bob M16-05-2021

Niet heengaan met voedsel allergieën zoals gluten

Wij kwamen 4-6 keer per jaar eten en normaal eerlijk geen klachten. Nu hadden wij iemand met een gluten allergie. Dit is vooraf telefonisch gemeld en bij het opnemen van de bestelling normaals. Het BiB menu kon niet want die gerechten waren al eerder bereid..... Om het glutenvrij te krijgen moest het vers worden bereid en daarvoor kom er alleen a la carte worden gegeten. Nadat er bij het voorgerecht al gluten vermoed waren kwam het hoofdgerecht, kreeft, met spaghetti!! Met veel moeite wilde men nog wel een bakje groente bij serveren. Terug in onze woning kwamen er serieuze darmklachten. Contact met het hotel leerde dat er nooit iets aan de keuken was doorgegeven en als er nu klachten waren ten gevolge van gluten dan moest er maar een medicamentje in. Daarbij een mager excuusje. Wij zullen hier nimmer meer heengaan en ik waarschuw een ieder met allergie klachten dat dit hier totaal niet serieus wordt genomen.

• 9VAN HOORENBEECK HILDE09-09-2020

FANTASTISCH

Mooi hotel gelegen aan de oevers van de SEMOIS, wij verbleven in een terrassuite met uitzicht op de rivier, deze kamers zijn van viersterrenniveau. Avondeten zeer lekker, dikke pluim voor de kok, alles bereid met verse procucten. Wij komen zeker terug.

• 9Katty ferrin21-01-2018

Super,Lekker ,gewoon genieten in prachtig kader

Omgeving en kader prachtig zeer vriendelijke uitbaters Leuke warme gerieflijke en gezellige kamers. Deze keer een gastronomisch weekend geboekt. Overtrof alle verwachtingen. 👍

• 9D Baert19-09-2017

Leuk hotel op een goede locatie

Goed hotel, gelegen aan de oever van de Semois. Leuke inrichting en ruime parking. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld. Wat mij betreft mag er in de gastronomische menu wat meer variatie van ingrediënten zijn (niet in bijna elke gang eendenlever en kreeft gebruiken) maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Het zwembad heeft zeer beperkte uren en is niet bruikbaar bij minder weer.

Enige minpunt vond ik de badkamer (kamer 44): De laminaat is hier beschadigd en volledig opgezwollen door het vocht (het douchescherm sluit niet goed aan). Het zou beter zijn in de badkamers tegels te gebruiken ipv laminaat.

• 5annie-andre06-11-2016

midelmatig hotel

op 1 novenber 4 gangen menu voor gerecht pate dus koud hoofd gerecht filet van everzwijn warm dus goed darna 4minuscule stukjes kaas terug koud de 4 gang een bol ijs op een koekje terug koud aan zo een menu is er geen werk s morgens waren de broodjes maar half gebaken

• 10Vangermeerch-Verdonck17-06-2015

Super

Vriendelijk en perfecte service, mooie maar vooral zeer propere kamer; aangenaam terras, het eten was heel lekker soms met verrassende combinaties, proficiat aan de chef, het was de eerste keer dat we daar waren, maar zeker niet de laatste. De vier dagen waren veel te vlug voorbij,volgende keer blijven we langer.

• 8Andres03-02-2014

ideale uitbalbasis

Leuk hotel. Wij hadden de familiekamer geboekt en deze was zeker ruim genoeg voor ons 4. De badkamer was wel wat verouderd. De keuken is zeker een aanrader, men heeft echt een goede prijs/kwaliteit verhouding

• 6Nicole Reyns03-03-2013

Niet voor herhaling vatbaar

badkamer ondermaats : enkel ligbad; toiletpapier werd niet aangevuld. vuile lepel op nachtkastje lag er bij aankomst en nog steeds bij vertrek ... diners ok; ontbijt ok behalve eierkoker. hotel ligt aan drukke weg : slapen met venster open is niet aan te raden.

• 9Dupont Jennifer18-02-2013

Que du positif !

Nous avons reçu un Bongo nous offrant une nuit en couple + petits déjeuners + verres d'accueil et sommes plus que satisfaits de notre choix. Le personnel très agréable et souriant, les chambres et restaurant à la propreté excellente, Grand confort du lit et de l'espace salon, décoration harmonieuse et agréable, cuisine excellente et parking aisé. Je ne saurais trouver de point négatif, la situation étant à mon sens très bonne également. Environnement calme, dépaysement et bonne ambiance dans les alentours. Le rapport qualité-prix est justifié au regard du confort des chambres, de la salle de bain et des espaces communs mais aussi de la qualité de la nourriture (restaurant et déjeuner-buffet). Le fumoir (bien aéré) permet aux fumeurs de rester à l'intérieur sans gêner les autres clients. L'ameublement en excellent état et très bien entretenu. Bref ! Nous sommes surs d'y retourner prochainement !

• 9Dorien Bouvin28-12-2012

We keren tevreden terug!

Prachtig en charmevol hotel! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het avondeten was tiptop. Onze kamer was heel gezellig en zeer PROPER, want dit is toch vaak een afknapper voor mensen die niet zo "huisdier-minded" zijn. Wij waren alleszins heel blij dat onze trouwe viervoeter ook welkom was!

Het enige wat "negatief" zou kunnen zijn is de ligging langs een nogal tamelijk drukke baan. Tijdens de winterperiode was het er rustig en slapen mensen niet zo gauw met het raam open. In de zomer zou dit wel een nadeel kunnen zijn ...

Hotel Le Charme de la Semois info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue de Liboichant 12, 5550