Hotel Le Charme de la Semois

Hotel Le Charme de la Semois

8.7Fantastisch

België, Namen, Alle-sur-Semois

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Le Charme de la Semois voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Le Charme de la Semois

• 2018
    9Katty ferrin21-01-2018

Super,Lekker ,gewoon genieten in prachtig kader

Omgeving en kader prachtig zeer vriendelijke uitbaters Leuke warme gerieflijke en gezellige kamers. Deze keer een gastronomisch weekend geboekt. Overtrof alle verwachtingen. 👍

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9D Baert19-09-2017

Leuk hotel op een goede locatie

Goed hotel, gelegen aan de oever van de Semois. Leuke inrichting en ruime parking. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld. Wat mij betreft mag er in de gastronomische menu wat meer variatie van ingrediënten zijn (niet in bijna elke gang eendenlever en kreeft gebruiken) maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Het zwembad heeft zeer beperkte uren en is niet bruikbaar bij minder weer.

Enige minpunt vond ik de badkamer (kamer 44): De laminaat is hier beschadigd en volledig opgezwollen door het vocht (het douchescherm sluit niet goed aan). Het zou beter zijn in de badkamers tegels te gebruiken ipv laminaat.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 5annie-andre06-11-2016

midelmatig hotel

op 1 novenber 4 gangen menu voor gerecht pate dus koud hoofd gerecht filet van everzwijn warm dus goed darna 4minuscule stukjes kaas terug koud de 4 gang een bol ijs op een koekje terug koud aan zo een menu is er geen werk s morgens waren de broodjes maar half gebaken

Gereisd met partner in november 2016

• 10Vangermeerch-Verdonck17-06-2015

Super

Vriendelijk en perfecte service, mooie maar vooral zeer propere kamer; aangenaam terras, het eten was heel lekker soms met verrassende combinaties, proficiat aan de chef, het was de eerste keer dat we daar waren, maar zeker niet de laatste. De vier dagen waren veel te vlug voorbij,volgende keer blijven we langer.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Andres03-02-2014

ideale uitbalbasis

Leuk hotel. Wij hadden de familiekamer geboekt en deze was zeker ruim genoeg voor ons 4. De badkamer was wel wat verouderd. De keuken is zeker een aanrader, men heeft echt een goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 6Nicole Reyns03-03-2013

Niet voor herhaling vatbaar

badkamer ondermaats : enkel ligbad; toiletpapier werd niet aangevuld. vuile lepel op nachtkastje lag er bij aankomst en nog steeds bij vertrek ... diners ok; ontbijt ok behalve eierkoker. hotel ligt aan drukke weg : slapen met venster open is niet aan te raden.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9Dorien Bouvin28-12-2012

We keren tevreden terug!

Prachtig en charmevol hotel! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het avondeten was tiptop. Onze kamer was heel gezellig en zeer PROPER, want dit is toch vaak een afknapper voor mensen die niet zo "huisdier-minded" zijn. Wij waren alleszins heel blij dat onze trouwe viervoeter ook welkom was!

Het enige wat "negatief" zou kunnen zijn is de ligging langs een nogal tamelijk drukke baan. Tijdens de winterperiode was het er rustig en slapen mensen niet zo gauw met het raam open. In de zomer zou dit wel een nadeel kunnen zijn ...

Gereisd met partner in december 2012

• 9frank.schaaf12-08-2012

heel aangenaam verblijf in de Ardennnen

Oud huis maar volledig en smaakvol gerenoveerd. Ruime kamers met bad/douche en WC. Het avondeten is heel lekker, vers bereid en voor een meer dan eerlijke prijs. Uitstekende wijnkaart en bovendien zeer betaalbaar. Ideaal gelegen aan de start van verscheidene wandelingen en kanoverhuurders zijn er op een steenworp vandaan.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Chantal Van Aken30-07-2012

Absoluut voor herhaling vatbaar !

Eten, bediening en vriendelijkheid van het personeel was super !

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Marie-luce Meersman- Boucher18-06-2012

Zonder twijfel: een aanrader!!!

Zalig!! Een van de mooiste plaats van Belgie, een heel sfeervol hotel, mooie kamers (heel proper ook!), een gastronomish menu om "U" tegen te zeggen, personeel en bazin die alles doen om je wensen waar te maken (als het mogelijk is!), ruimte om je goed te voelen (zelfs als het regent zoals zaterdag: salon, brasserie, biljard, tv), een terras om ervan te genieten vanaf dat de zon schijnt (zoals zondag): niets anders dan positieve ervaringen: we komen ZEKER terug!!! We waren met 14 en iedereen was in de wolken!!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Hotel Le Charme de la Semois info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd