Kleine hotelsWeer vandaag12°3°

16 reviews over Hotel Fief de Liboichant in het Nederlands

Super. Bourgondisch en kwalitatief.

Mario Waeyaert,
9-6-2017

Mooie en rustge ligging. Zeker een aanrader. We gaan nog terug.

Gereisd met partner in juni 2017

vriendelijk, heerlijk en ontspannend

Paul en Anne
19-3-2016

zeer vriendelijke gastvrouw, zeer lekker eten, personeel is zeer vriendelijk en echt begaan met de gasten.

We hadden een kamer met afzonderlijke living en badkamer.

we hadden in maart heerlijke zon en op het terras hebben we uren genoten van de teraszetels

Gereisd met partner in maart 2016

gewoon een aanrader

heron
21-11-2015

Ontvangst was in Nederlands wat leuk is, de mensen zijn heel vriendelijk en sympatiek - de bediening opperbest -- de salon gezellig -- het eten overheelijk en mooi geserveerd en vooral keuze à la carte of uit verschillende menu's - het ontbijt was meer dan genoeg keuze zelfs je eigen pannenkoek bakken is mogelijk. Onze slaapkamer was heel netjes en ruim en ons hondje heeft ook heerlijk geslapen.

Proficiat aan al het personeel

Gereisd met partner in november 2015

geweldig

welvaert.e
1-9-2015

een goede ontvangst,vriendelijk personeel,mooie ,rustige kamer en lekker gegeten

Gereisd met partner in september 2015

fantisch, een aanrader voor herhaling vatbaar

Heysse Fredy
19-8-2014

zeer goed.

zeer goed gelegen met een mooi uitzicht vanop het terras.

voor ons in een rustige buurt.

vriendelijk personeel,behulpzaam en met een glimlach

Gereisd met partner in juli 2014

Voor herhaling vatbaar

Marijke Deconynck
17-8-2014

Gezellig hotel, net, ruime kamers,

Prachtig uitzicht van op het terras.

Ideaal gelegen om te wandelen in de omgeving.

Vriendelijk personeel.

Een eerlijke prijs/kwaliteitsverhouding

goeie bediening, heeeel lekker eten, afwisselende keuken

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Super lekkere keuken!

Carlos
3-8-2012

De kamers zijn een beetje verouderd, maar dat doet niets aan het aangename verblijf daar. Het personeel is er super vriendelijke. De eigenares werkt hard mee, en is steeds behulpzaam. Geen nood als je iets niet lust, er word je onmiddellijk een lijst alternatieven gegeven. Ideaal uitgangspunt voor wandelingen.

Gereisd met partner in juli 2012

"lekker" west-vlaams

jan
29-5-2012

een charmant Ardeens hotel gerund door een dame met West-Vlaamse roots. Het is dan ook als West-Vlaming een gevoel van thuiskomen, maar laat je absoluut niet afschrikken iedereen is even hartelijk welkom. De kamer waar wij verbleven was wel een beetje gedateerd, maar al bij al viel het nog mee.

Het eten is er rijkelijk en zeer fijn, alleen jammer dat het ontbijt slechts om 8u30 aanvangt. Als je iets gepland hebt, is een groot deel van de voormiddag reeds voorbij voor je kunt vertrekken.

Het gezellig terras nodigt ook uit om er bij mooi weer heel de dag te vertoeven. Zelfs bij slecht weer is het overdekt terras aangenaam.

Al bij al héél zeker een aanrader. Ik kijk er al naar uit om er ooit eens een gastronomisch weekend door te brengen, dit kan niet mislukken!

Gereisd met partner in mei 2012

Geslaagd week-end

Hubert
23-5-2012

Zeer vriendelijke ontvangst in het westvlaams. Goed geslapen in blijkbaar recent vernieuwde kamer. Zeer rustig gelegen op een 500 meter van het dorpscentrum. Groene omgeving. Lekker eten aan normale prijzen ( deelgenomen aan schaaldieren-weekend ) .

Gereisd met partner in mei 2012

super gastvrouw !!!

de Limburgers
23-8-2011

Het hotel is zeer geweldig. Wij zijn er bij toeval ooit beland en hebben er nog geen moment spijt van. Het enige waar we spijt van hebben is dat de tijd ons geregeld ontbreekt om even binnen te springen . Wat als Limburgers wel te verstaan is. Hoop zeker dit jaar nog eens te kunnen gaan, al is het misschien dan enkel om te dineren! En het moet gezegd ; de gastvrouw is een super vrouw!

groetjes uit Limburg !

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fief de Liboichant in Alle-sur-Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fief de Liboichant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.