Hotel Fief de Liboichant

Hotel Fief de Liboichant

8.7Fantastisch

België, Namen, Alle-sur-Semois

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Fief de Liboichant voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Fief de Liboichant

• 2019
    10Anne Marie Ophals02-10-2019

Geweldig, echte aanrader!

Echte aanrader! Heerlijk eten, super lekker ontbijt en fijn diner! Wij zijn gegaan met een bongo-bon en het was een echte verrassing op alle gebied! Uitbaters super vriendelijk, ons hondje heel erg welkom, een sfeervol super verzorgd hotel,heel mooie kamers! Echt voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7fam Pauwels16-09-2019

Nooit meer!

Zijn er al een aantal keren geweest,maar nu met een omgeruilde bon waarvoor we bijbetaald hadden.Volgens de gastvrouw was er bij het uitchecken iets niet in orde door een fout bij Bon, maar ze was niet erg vriendelijk en ik kan je verzekeren dat je daar staat terwijl er nog andere mensen aan de balie staan en jij staat er precies om iets gehad te hebben waar je geen recht op had.Voor mij niet meer en ook geen Bon meer.

Gereisd met partner in september 2019

• Oude reviews

9Mario Waeyaert09-06-2017

Super. Bourgondisch en kwalitatief.

Mooie en rustge ligging. Zeker een aanrader. We gaan nog terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Paul en Anne19-03-2016

vriendelijk, heerlijk en ontspannend

zeer vriendelijke gastvrouw, zeer lekker eten, personeel is zeer vriendelijk en echt begaan met de gasten. We hadden een kamer met afzonderlijke living en badkamer. we hadden in maart heerlijke zon en op het terras hebben we uren genoten van de teraszetels

Gereisd met partner in maart 2016

• 10heron21-11-2015

gewoon een aanrader

Ontvangst was in Nederlands wat leuk is, de mensen zijn heel vriendelijk en sympatiek - de bediening opperbest -- de salon gezellig -- het eten overheelijk en mooi geserveerd en vooral keuze à la carte of uit verschillende menu's - het ontbijt was meer dan genoeg keuze zelfs je eigen pannenkoek bakken is mogelijk. Onze slaapkamer was heel netjes en ruim en ons hondje heeft ook heerlijk geslapen. Proficiat aan al het personeel

Gereisd met partner in november 2015

• 10welvaert.e01-09-2015

geweldig

een goede ontvangst,vriendelijk personeel,mooie ,rustige kamer en lekker gegeten

Gereisd met partner in september 2015

• 10Heysse Fredy19-08-2014

fantisch, een aanrader voor herhaling vatbaar

zeer goed.

zeer goed gelegen met een mooi uitzicht vanop het terras.

voor ons in een rustige buurt. vriendelijk personeel,behulpzaam en met een glimlach

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Marijke Deconynck17-08-2014

Voor herhaling vatbaar

Gezellig hotel, net, ruime kamers, Prachtig uitzicht van op het terras. Ideaal gelegen om te wandelen in de omgeving. Vriendelijk personeel. Een eerlijke prijs/kwaliteitsverhouding goeie bediening, heeeel lekker eten, afwisselende keuken

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 10Carlos03-08-2012

Super lekkere keuken!

De kamers zijn een beetje verouderd, maar dat doet niets aan het aangename verblijf daar. Het personeel is er super vriendelijke. De eigenares werkt hard mee, en is steeds behulpzaam. Geen nood als je iets niet lust, er word je onmiddellijk een lijst alternatieven gegeven. Ideaal uitgangspunt voor wandelingen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9jan29-05-2012

"lekker" west-vlaams

een charmant Ardeens hotel gerund door een dame met West-Vlaamse roots. Het is dan ook als West-Vlaming een gevoel van thuiskomen, maar laat je absoluut niet afschrikken iedereen is even hartelijk welkom. De kamer waar wij verbleven was wel een beetje gedateerd, maar al bij al viel het nog mee. Het eten is er rijkelijk en zeer fijn, alleen jammer dat het ontbijt slechts om 8u30 aanvangt. Als je iets gepland hebt, is een groot deel van de voormiddag reeds voorbij voor je kunt vertrekken. Het gezellig terras nodigt ook uit om er bij mooi weer heel de dag te vertoeven. Zelfs bij slecht weer is het overdekt terras aangenaam. Al bij al héél zeker een aanrader. Ik kijk er al naar uit om er ooit eens een gastronomisch weekend door te brengen, dit kan niet mislukken!

Gereisd met partner in mei 2012

Hotel Fief de Liboichant info