Géén boekingskosten

Auberge D'Alle

BelgiëNamenAlle-sur-Semois

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Auberge D'Alle voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 26 reviews

7.9GoedScore uit 26 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Auberge D'Alle

• 9Marc04-12-2022

Super

Alles klopt : lekker eten, vriendelijk personeel, authentiiek net interieur, meer dan correcte prijs.

• 6Daniel schits16-08-2022

Nooit meer

Was onze derde keer maar ook de laatste Alles was goed tot de tweede avond waar we vroegen om op het terras te eten daar het broeiend heet was.De bazin had echter beslist binnen waar geen airco is de tafels te dekken .Toen we bij het vertrek beleefd vroegen waarom niet snauwde ze zoek dan een ander terras,wat we dan ook zullen doen.

• 10Raf Dierckx16-02-2021

Ongelooflijk goed

Geen minpunt Zeer vriendelijk alles in orde en behulpzaam!!!Fantastisch

• 8Verelst10-08-2019

Volgende maal toch iets anders zoeken.

Vriendelijke bediening en propere kamer. Kleine badkamer. Minpunt het ontbijt. 1 schil hesp en salami met 2 mini stukjes kaas voor 2 personen. Ook gekookte eieren maar waren al hard en koud. Wel een grote tas thee.

• 10Reza21-07-2019

Geweldig!

Als je ketenhotels als Marriot of Hyatt gewend bent, is dit hotel een verademing. Lekker ontbijt en welhaast perfecte diner. Enig minpuntje die ik kan vinden is dat de Wi-Fi niet beschikbaar is op de kamers. Als je op zoek bent naar een goed verblijf in de Ardennen: Doen!

• 9Marco lh Van Zijl04-06-2019

Geweldig

Was echt super, lieve bediening, top lokatie, gezellige nette schone kamers. Restaurant was geweldig. Ontbijt was eens perfect. Dat zeer zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Inge28-02-2019

Heerlijk verblijf in knus en sfeervol hotel.

Wij hadden een fijne kamer die aan de zijzijde van het hotel is gelegen. Het bed een boxspring was prima. Op de vloer ligt hout en vinden wij prettig. Door een aanbieding genoten van een a la carte 4-gangen diner. Deze was prima en ruim voldoende. Ontbijt is ook goed. Op verzoek kun je een omelet (naturel/ham en-of kaas) laten maken. Dagelijks warm en oververs wit- en bruinbrood, heerlijke croissants, andere zoetigheden, vers fruit en diverse yoghurt. Koffie/thee wordt netjes aan tafel geserveerd. De gastvrouw is uiterst attent en heeft o.a. tips voor trips. Het hotel is knus en uiterst sfeervol ingericht.

• 3François18-12-2018

nooit meer

Auberge D’alle

Verbleven er van 11/12 tot en met 13/12. De ontvangst was zeer vriendelijk en de kamers waren zeker in orde.

Het ontbijt is goed maar daar is dan ook alles mee gezegd, telkens moeten wachten op de kelner die niet steeds aanwezig is in de zaal om koffie of thee, of boter te moeten vragen is niet alles. Zet de koffiekan op de serveertafel zodat de mensen naar believen kunnen nemen. 1 sneetje ham, 1 sneetje gerookte ham, 2 sneetjes kaas en 1 minuscuul stukje brie, dit voor 2 mensen. Op de service tafel nog hard gekookte eieren.

Over het avondeten waren we niet te spreken. Als hoofdplat nam mijn echtgenote en dochter de Tournedos van hert. Deze was zo taai en enorm veel pezen dat het niet te eten was en mijn echtgenote en dochter deze hebben laten liggen. Dan drie koffielepels aardappelpuree met wat groenten onder gemengd, gestoofd miniappeltje dat was het.

Mijn schoonzoon en ik namen de BBQ everzwijn. Idem, het vlees in het potje was zacht maar de drie andere minivleesstukken gewoon niet te eten van taaiheid en pezen, idem de drie koffielepels aardappelpuree. Wilde men nog wat bij, supplement van 2,5 a 3,5 €. Als volwassen mensen zijn we met zijn allen met grote honger van tafel gegaan. Spijtig genoeg was het frituur een beetje verder gesloten.

De dag nadien hebben we met zijn allen besloten om de gewone tournedos met frieten te nemen. Het voorgerecht dat ik nam waren coquilles, deze hebben ongeveer 3 seconden per kant in de gloeiend hete pan gelegen en ik kreeg ze dus zo goed als rauw voorgeschoteld. De tournedos met frieten , daar hadden we helemaal niets op te zeggen, uitgezonderd de frieten, deze waren opgewarmde oude en grijs uitgeslagen frieten, niet lekker, en dan zeggen ze huisgemaakte frieten, ja watte.

Als dessert nam ik een zabaglione, onderaan in het glas was een ijssorbet, resultaat geen warme zabaglione en als men onderaan kwam was het meer water dan zabaglione, en dit voor 14 €.

Inderdaad zoals gelezen op verschillende commentaar forums is de drank extravagant in prijs. 6 € voor 1 fles Bru spuitwater aan tafel, HALLO 9 € voor een cognacje, bieren rond de 4.5 €, andere dranken verschrikkelijk duur. Dan was het niet verwonderlijk dat er weinig of geen volk in de bar zat.

200 meter verder in de straat zijn we dan de eerste dag maar iets gaan drinken, 1.90 € voor een cola, 2.30 € voor een Ricard !!! Al bij al is het een duur verblijf.

Bij thuiskomst controleerde we het factuur en er stond 14 € en 20 € extra op. Ik heb twee maal een mail gestuurd en kreeg er geen antwoord op. Dan heb ik getelefoneerd en dan wist de dame me te zeggen dat het supplementen waren omdat we bij het 4 gangenmenu, dat was inbegrepen in onze boeking, tournedos hadden genomen en mijn schoonzoon kikkerbilletjes. Nochtans bij de eerste avond wist de dame ons te zeggen dat we een keuze konden maken uit de kaart voor ons 4 gangenmenu. Ik kan niet anders zeggen dat ze een grote bedriegster is en het wat ver is om naar terug te keren om verhaal te halen.

W zullen er nooit meer naar toe keren, en zal iedereen die ik ken en zulke uitstappen doen om hen aan te raden niet naar daar te gaan.

• 10daele olinda10-09-2018

reuzefijn

er is niets op aan te merken...weerom een geslaagde 3nachten arrangement en de weergoden waren van de partij...lekker ontbijt...diner subliem...niet te vergeten de kamer...eenvoudig maar netjes...de kelner,kok en huispersoneel niet te schatten...de gastvrouw wel te schatten...heerlijk.............

• 8Marina16-06-2018

Weg van de hectiek, even heel iets anders!

Warm onthaal door de gastvrouw, die ons goed verzorgd heeft. Prima suggesties van haar voor uitstapjes, de diners waren perfect wij kwamen niets te kort. S’morgens werden we wakker van de geur van vers gebakken brood. Heerlijk ontspannen en uitgerust gingen we na 3 dagen naar huis. Wij gaan zeker nog een keer terug voor een korte verblijf.

Hotel Auberge D'Alle info

• AirconditioningNiet beschikbaar