Géén boekingskosten

7.7GoedScore uit 12 reviews

7.7GoedScore uit 12 reviews

12 Reviews over Au Central

• 10Léon Poncé11-12-2015

Séjour agréable dans un cadre simple et convivial

Petit hôtel bien sympathique à quelques pas de la Semois. Une chambre propre, un bon lit et un bon repas, basé sur des produits locaux .......que demander de plus ?

• 7annie andre29-09-2015

goed hoteletje

goed eten ontbijt zonder eitjes slappe koffie

vriendelijke uitbaters

• 8Verhaeghe31-10-2014

eenvoud siert

Al wat je nodig hebt is aanwezig en de mensen zijn Zeer behulpzaam en Zeer vriendelijk. Perfecte familiesfeer.

• 5Gert de Jong14-09-2013

Tegenvallende ervaring

Eenvoudig hotel.Onze kamer (nr.11) geen WIFI terwijl men dat beweerde. Woensdag 11/9 was HOTEL gesloten: Wij mochten geen gebruik maken van de "lounge" ivm WIFI:men stuurde ons naar buiten op terras, weer was slecht.Zelfde dag,geen water,met pijn en moeite kregen we een fles water voor innemen van medicijnen. Jammer, een HOTEL dat 1 dag gesloten is voor eigen gasten! Ontbijtbuffet:. Nee: ieder dag hetzelfde ontbijt op tafel ( 2 plakjes brood, 2 halve pistolets, 2 croissants en 2 chocoladebroodjes met ook steeds hetzelfde beleg) Diner: wel goed en lekker. Slaapkamer: 2e etage,metalen kleine 2-pers.bed, goed dekbed, 2 fauteuils in een te klein hoekje zonder verlichting erboven, buitenkant ramen vies. Gordijnen passen eigenlijk niet: kieren en ventilatie=onvoldoende. Gang/kamer, ruikt muf: luchtverfrisser op gang! Eetzaal doet donker en oubollig aan, zo ook de "lounge-gedeelte", nodigt niet echt uit om even lekker te vertoeven. Maar het meest erg vonden wij de ongastvrijheid. Hotel=24uur!

• 10flament Claude16-07-2013

Notre avis ( nous n'avons pas d'enfant)

le central est un lieu où mon époux et moi nous sentons comme chez nous. Les propriétaires sont jeunes et très sympathiques. Ils font le maximum pour satisfaire les demandes des clients. L'hotel se trouve au centre du village et ne compte pas beaucoup de chambres, ce qui nous plait. Les heures des repas sont bien adaptées pour des vacances. Dans les menus, si quelque chose ne vous plait, dites leurs et ils s'empresserons de vous proposer autre chose (j'en sais quelque chose car je suis assez difficile pour manger) Bref essayez et vous y retournerez.. Nous nous y retournons pour la 4 ème fois en septembre.

• 9de mey alain01-03-2013

gezellig verblijf

hotel au central is een gezellig famiaal hotel , gelegen in de mooiste streek aan de semois , mooi geronoveerde kamers , goede en vriendelijke bediening en alles aan een eerlijke budget prijs , zeer lekker van eten .

• 10Léon12-08-2012

A découvrir ou à revisiter

Les patrons sont on ne peut plus sympas. Cet hôtel a tout le charme souhaité dans ce petit village aussi charmant que Alle-sur-Semois. Tous mes voeux de prospérité pour ce jeune couple dynamique. La restauration, le patron, il s'y connait !!!! Les chambres sont très acceuillantes, d'une exceptionnelle tranquilité et ....très propre !!!!! Pour un court séjour, un weekend, ou une semaine de "resourcing", c'est l'endroit !!!

• 9Erwin Vervaet17-07-2012

Leuk familiaal hotel

Heel gezellig en familiale sfeer. Je wordt steeds bediend met de glimlach en geen enkele vraag is te veel of te moeilijk. Het eten is fantastisch en normaal geprijsd. Rustig gelegen en een ideale uitvalsbasis om prachtige wandelingen te maken.

• 8decock19-11-2011

super

het hotel ligt in het centrum maar is toch rustig gelegen en je wordt als koning ontvangen in een familiale en gemoedelijke sfeer. Lekkere maaltijden en een goede nachtrust aan schappelijke prijzen.

• 9ERIC17-11-2011

TRES BONS SEJOUR

NOUS AVONS PASSE UN AGREABLE SEJOUR AVEC NOS DEUX ENFANTS LE PATRON ET LA PATRONE SON TRES AGREABLE LES CHAMBRES SIMPLE ET PROPRE LE MANGER TRES BIEN . NE PAS OUBLIER CE SON DES NOUVEAUX PATRON ET SUPER GENTIL.

Hotel Au Central info

Het complex