Hotel Au Central

7.7Goed

België, Namen, Alle-sur-Semois

Op vakantie geweest naar Au Central?

7.7Goed

12 reviews over Hotel Au Central

• 7annie andre29-09-2015

goed hoteletje

goed eten ontbijt zonder eitjes slappe koffie

vriendelijke uitbaters

Gereisd met partner in september 2015

• 8Verhaeghe31-10-2014

eenvoud siert

Al wat je nodig hebt is aanwezig en de mensen zijn Zeer behulpzaam en Zeer vriendelijk. Perfecte familiesfeer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 5Gert de Jong14-09-2013

Tegenvallende ervaring

Eenvoudig hotel.Onze kamer (nr.11) geen WIFI terwijl men dat beweerde. Woensdag 11/9 was HOTEL gesloten: Wij mochten geen gebruik maken van de "lounge" ivm WIFI:men stuurde ons naar buiten op terras, weer was slecht.Zelfde dag,geen water,met pijn en moeite kregen we een fles water voor innemen van medicijnen. Jammer, een HOTEL dat 1 dag gesloten is voor eigen gasten! Ontbijtbuffet:. Nee: ieder dag hetzelfde ontbijt op tafel ( 2 plakjes brood, 2 halve pistolets, 2 croissants en 2 chocoladebroodjes met ook steeds hetzelfde beleg) Diner: wel goed en lekker. Slaapkamer: 2e etage,metalen kleine 2-pers.bed, goed dekbed, 2 fauteuils in een te klein hoekje zonder verlichting erboven, buitenkant ramen vies. Gordijnen passen eigenlijk niet: kieren en ventilatie=onvoldoende. Gang/kamer, ruikt muf: luchtverfrisser op gang! Eetzaal doet donker en oubollig aan, zo ook de "lounge-gedeelte", nodigt niet echt uit om even lekker te vertoeven. Maar het meest erg vonden wij de ongastvrijheid. Hotel=24uur!

Gereisd met partner in september 2013

• 9de mey alain01-03-2013

gezellig verblijf

hotel au central is een gezellig famiaal hotel , gelegen in de mooiste streek aan de semois , mooi geronoveerde kamers , goede en vriendelijke bediening en alles aan een eerlijke budget prijs , zeer lekker van eten .

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Erwin Vervaet17-07-2012

Leuk familiaal hotel

Heel gezellig en familiale sfeer. Je wordt steeds bediend met de glimlach en geen enkele vraag is te veel of te moeilijk. Het eten is fantastisch en normaal geprijsd. Rustig gelegen en een ideale uitvalsbasis om prachtige wandelingen te maken.

Gereisd met partner in april 2012

• 8decock19-11-2011

super

het hotel ligt in het centrum maar is toch rustig gelegen en je wordt als koning ontvangen in een familiale en gemoedelijke sfeer. Lekkere maaltijden en een goede nachtrust aan schappelijke prijzen.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 3Rudo Snyers16-12-2005

Verscheidene jaren geleden logeerden we hier met 3 koppels in januari. We deden hier prachtige wandelingen. Ook de kerstboomverbranding was gezellig. Als enige koppel moesten we wel buiten het hotel slapen. Met heel kleine dennehoutenbedjes, als ik me nog goed herinner. We zijn er in elk geval doorgevallen, daar ben ik wel zeker van. We hebben toen veel wild geëten. 't Was zeker niet slecht, maar wel veel... Kapitein Zeppos, alias Senne Rouffaer, was er toen ook. Aan hem kunnen we het jammer genoeg niet meer vragen. Wij gaan er in elk geval niet meer terug. Temeer omdat we enkele jaren later nog eens terug geweest zijn met een groep fietsers. Veel te lang hebben we toen op eten gewacht terwijl we nog de helling op moesten tegenover het hotel. Besluit: men spreekt Nederlands, het eten is niks bijzonders maar wel veel, de kamers zijn erg sober, de brasserie kan gezellig zijn.

Gereisd in december 2005

• 4Liliane Daelmans19-09-2005

Het is al enkele jaren geleden dat wij in dit hotel overnacht hebben maar het is niet voor herhaling vatbaar. De ligging is goed maar de kamer die wij toebedeeld gekregen hebben was beneden alle peil : klein, aftands maar grootste minpunt was een veel te klein en hard bed. Het eten was OK maar tijdens één van de diners hebben we uitzonderlijk lang moeten wachten. Bleek achteraf dat er een tekort was aan een bepaald ingrediënt maar niemand die ons verwittigde. Dat was dus mijn langstdurende diner ooit! Maar wegens de slechte kamers zou ik hier nooit meer naartoe willen. Nochtans is de streek fantastisch mooi maar ik zou opteren voor een ander hotel.

Gereisd in september 2005

Hotel Au Central info