Luxemburg

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Ph.W. Wierda,
    2-3-2019

Mijn partner en ik verbleven in 2016 in het hotel, in een prachtige kamer: zitkamer met tv; slaapkamer met tv; badkamer met bad en douche; toilet. Alles brandschoon. Rustig kamer. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Lekker diner, zeer goed ontbijt en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Ruime parkeergelegenheid. Dicht bij het gezellige centrum van Bastogne

Gereisd met partner in januari 2016

Locale klasse is genieten in Les Genets (Erezee)

Rick,
    22-1-2019

Wij zijn met 2 groepen naar de Ardennen getrokken om wat tot rust te komen, te genieten van de omgeving en de goede keuken. In en vanuit dit huis kunnen we op elk vlak enkel positief zijn.
    De ontvangst was gewoon goed en het huis uiterst netjes in dit charmante verblijf. Lawaai is onbestaand en bedden zijn uitstekend. Eindelijk eens goed geslapen zonder slaappil. De andere groep had via verhuurder uit Nederland een witgrijze bunker vlakbij maar langs een drukke weg (Estinal en nooit meer was hun conclusie). Wij hadden dus meer geluk met dit pand (uiteindelijk via google maps gevonden en rechtstreeks via eigenaar gehuurd) dat wel ten volle voldeed aan onze verwachtingen. Conclusie. Dit huis werd ons aangeraden via een kennis (familie Keulen) die reeds 8 jaar naar hier komt. Wel, tot volgend jaar en de volgende x jaren…..

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    De eigenaar, Eigenaar, 22-1-2019

Bedankt voor review. De familie keulen heeft reeds voor 2019 en 2020 geboekt. Stemt ons enkel blij dat we dit vertouwen blijvend ontvangen.

Ik kom zeker elk jaar terug. Zalig!

Jan & Conny,
    21-1-2019

Zeer hartelijke ontvangst door Jackie in de geweldige villa Les Genets die we voor de 9e keer hebben bezocht. De ligging van de woning is fantastisch, midden in de natuur, ideaal om tot rust te komen. Vanuit Les Genets kunnen prachtige wandelingen worden gemaakt, maar door de aanwezigheid van een privé-zwembad, nieuwe jacuzzi en prachtige tuin is het ook in en om de woning goed vertoeven. De woning is het afgelopen jaar goed opgeknapt op enkele punten na, maar ook deze worden nu verbeterd. Kortom wij hopen de komende jaren Les Genets nog vaak met onze kinderen en kleinkinderen te kunnen bezoeken. Voor september hebben we alvast opnieuw geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    De eigenaar, Eigenaar, 22-1-2019

Wij zijn fier dat we sinds we verlost zijn van verhuurder uit Nederland structureel constructieve en positieve terugkoppeling ontvangen waar we mee vooruit kunnen. Ik ben dan ook verheugd dat u een van de vele klanten zijn die nu weer terugkomen. Wij danken u voor het vertrouwen.

Top hotel met uitstekende service en ontbijt!

Luka,
    4-11-2018

Een super fijn hotel waar we heel gastvrij te woord zijn gestaan. De kamer was ruim opgezet en had een heerlijk bed! Het ontbijt was ingegrepen en dat was ook super! Je kon er verse jus d'orange persen, kreeg een vers gebakken ei aangeboden. Koffie was ook top! Omgeving van het hotel is qua dorp niet heel gezellig. Wel wat restaurantjes en winkels maar wel sfeerloos in mijn optiek. Echter is het een prima uitval basis voor mooie wandelingen in de Ardennen of andere mooie natuurgebieden.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijke camping

Ilse,
    17-10-2018

Heel propere camping met prachtig zwembad. Mijn dochter en ik verbleven in een trekkershut die groter was dan verwacht. Heel hartelijk onthaal. Mooie wandeling gemaakt op aanraden van de receptionist. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De brasserie was van hoogstaand niveau. Mijn dochter heeft zich rot geamuseerd op de speeltuin, in het zwembad en in het mooie bos rondom de camping. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018