Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Mooie kleine rustige kamping

Maarten dm,
    15-4-2019

We waren hier een zestal jaar geleden al eens geweest. Maar toen we toe kwamen vielen onze ogen open van verbazing. Wat een verandering! Die nieuwe eigenaars hebben van een mooie oude camping een prachtige nieuwe camping gemaakt! Sanitair is super proper en zeer mooi ingericht. Ook de bistro/bar is helemaal. Normaal blijven wij op onze camping plaats. Maar deze keer gingen we toch even naar de bar. O ja, de camping plaats was natuur lijk tiptop!

Gereisd met partner in april 2019

"Fantastisch"

Fam. Van den abbeele,
    14-4-2019

Gewoonweg super camping Tom en Kim en de kids geven je een echt thuis gevoel zeer proper sanitair super lekker eten zalig wakker worden met de vogeltjes en het kabbelende water van de ourthe wat wil een mens nog meer .wij komen zeker terug liever vandaag nog dan morgen dank voor de zalige vakantie en doe zo verder

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Een aanrader

Enzo & Jessy,
    13-4-2019

Super verblijf zeker een aanrader. Properste camping die wij al bezochten.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zalige camping!

Fam Cockhuyt,
    12-4-2019

Een heel goed ontvangst gehad door Tom en Kim! Ruime plaatsen dicht bij de ourthe, wat een uitzicht! We komen heel graag terug op vraag van onze kinderen bij mooi weer, dan zal het helemaal top zijn! Lekker, vers eten, heerlijke broodjes, sanitair top! We voelden ons hier direct thuis! Tot de volgende!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Fantastische camping aan de Ourthe!

Henk, Veerle en Niels,
    2-3-2019

Een late review over 10 dagen kamperen in de zomer van 2018. Het was een zalige vakantie, vooral door de Ourthe die langs de camping loopt: dammen bouwen, visjes vangen, pootje baden, zwemmen, drijven (er is een kano, surfplank en bootje van de camping die iedereen mag gebruiken!), … Tom en Kim zijn heel vriendelijk en maken mee de sfeer. Bijna alle gasten zijn Nederlandstalig. Het sanitair was meer dan in orde en frequent gepoetst. De bar en het terras zijn gezellig. Het eten vonden we niet zo top. Wij hadden zelf zo goed als niets bij om schaduw te creëren en dat midden in een hittegolf. Zo goed als geen schaduw op ons perceeltje. Gelukkig kan je langs de rivier wel in de schaduw van de bomen gaan zitten. ’s Avonds koelt het goed af, mede doordat de zon al vrij vroeg achter de heuvel verdwijnt. ’s Avonds valt het geluid van de spelende kinderen stil tussen 22u à (maximum) 23u. De weg is zeker hoorbaar, maar echt niet storend. Toppie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018