Reviews over Witry

Oud Jachthuis met veel tuin en een zwem-visvijver

Familie Wijgman en Groeneveld,
    5-8-2011

Oud houten "jacht"huis met kleinkeukentje en 5 slaapkamertjes. Geen bankstel o.i.d. wel een grote tafel met voldoende stoelen en een grote veranda met tuinmeubels + bbq. Super groot stuk grond met tennisbaan, voetbalveldje. Voorgaande beoordeling klopt. Er is inderdaad niet zoveel in de directe omgeving.

Prachtige plek, minder huisje

M. Hoogendoorn,
    24-8-2010

Dit huis staat werkelijk op een prachtige plek, een klein paradijsje met veel privacy. Een eigen tennisbaan, voetbalveldje, zwemvijver en schommel voor de kids. Voor de rest gewoon veel ruimte om het huis, een garage en gewoon een mooie romantische plek en lekkere speel- en struinplek voor kinderen.

Het huis zelf is klein en onhandig ingedeeld. Wij vonden het een soort kamperen in een huisje (bij regen was het dan wel weer fijn om een dak boven je hoofd te hebben). Maar de ruimte was verder prima. Minder vonden we dat twee van de 11 gasten last hadden van beten. Het waren geen muggenbeten, waarschijnlijk vlooien of bedwantsen. Dit heeft niet te maken met viezigheid, maar is wel vervelend.

In de omgeving: wandelen, fietsen, plopsaCoo, survivalen en een prachtig meer in Luxemburg.

Rond La-Roche/Vielsalm zijn de meeste attracties, dit is +/- 1 uur rijden, dus wil je meer centraal zitten ga dan daar heen. Maar de privacy van deze plek was ook heerlijk!