Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Music City

BelgiëLuxemburgWibrin

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Music City voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 8 reviews

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over Music City

• 4Fam vd Berg19-08-2017

Niet voor herhaling vatbaar

We hadden een familie kamer geboekt. We werden naar een 8 persoons (groeps?)kamer gebracht. De badkamer rook zurig van het vocht. De beloofde grote tv was een heel kleintje. Het rook sowieso muf. Wij hebben aangegeven dat we dit niet hebben gereserveerd. We kregen toen twee 2persoonskamers, prima. Toen de kinderen naar bed gingen, bleek het raam op de kamer te lekken. We kregen een andere kamer, prima. Badkamers waren wat smoezelig, veel vocht (bruinig) in de kitnaden en voegen. Ontbijt was in de ruimte waar ook de optredens werden gegeven. In een geur van verschaald bier en rook ontbijten is niet ons ding. Het ontbijt was voldoende, niets bijzonders aan. Ontdooid brood, vleeswaren en zoet beleg. Geen ei, croissantje o.i.d.. Geen bijzonder contact met de eigenaren.

• 9Aj oosterhof31-05-2016

Superleuke B&B

Tijdens onze minibreak door de Ardennen vonden we deze B&B. Gewoon geboekt en we hadden zoiets van...... Of het is niks of het wordt geweldig. Nou dat laatste werd het. Wat zijn de eigenaren enorm gastvrij. Echt lieve mensen. Gelijk de vraag of we mee wilden eten. We kregen een ruime kamer. Hygiene prima. Het was gezellig druk en hebben met z'n allen gegeten. Vervolgens begon de show en wat hebben we genoten van het zangtalent van de gastvrouw Wauw. De volgende morgen een lekker ontbijt. Als we weer eens in de buurt komen, gaan we zeker terug!! Bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 10Johan Konings27-04-2015

Dit was eens, maar dat gaan er nog meer worden.

Geweldig gewoon, nog nooit zoiets meegemaakt. We hebben met onze groep al heel veel hotels en dergelijke gehad, maar dit ja dit breekt alle records. Het eten, de natte versnaperingen. de muziek. Respect voor Big Mama en Alex, wat een toffe mensen, het voelt of je hier dagelijks komt. Iedereen gelijk voor de wet. Waar maak je dat mee? Ikzelf kan niet tegen uien, geen probleem kreeg gewoon wat anders, Echt een zaak van geen chichi maar kwaliteit in eten drank en animatie. Ne dikke proficiat voor Big Mama en Alex. We komen zeker terug. MVG: Motorvrienden Zat en Onderwegen.

• 9Matthijs22-08-2014

Toffe B&B met hele aardige mensen

Erg goed gehad bij Music City, op de site staat dat je niets mag verwachten, nou.. je krijgt er voldoende!

Ligging is goed, het eten is goed, sfeer gemoedelijk/gezellig, een goed gevulde koelkast waar je zelf je borrels uit mag halen en opschrijven... De eigenaars denken overal over mee, wij waren er voor een mountainbike vakantie, er was een prima plaats om de beide fietsen even weg te kunnen zetten dus ook dat was goed in orde!

• 8Carin Sieling17-08-2014

Een B&B waar je een keer geweest moet zijn

Na de site te heben gelezen dachten we of het is leuk of het is vreselijk. Nou het is LEUK!!! Bij aankomst werden we al vrolijk ontvangen. Eigenaars/ personeel zijn allemaal super vriendelijk. Goed gevulde koelkast waar je zelf je biertje mag pakken. 's Avonds gezellig met z'n allen gegeten. Vervolgens door de kok verrast met een waanzinnig optreden met daarbij nog twee zangeressen. Vervolgens was het ontbijt ook weer van een super kwaliteit. Wij hadden de hond mee en daarom was helaas voor ons de kamer niet zo geschikt want die lag naast de ingang waardoor er steeds mensen langs liepen en onze hond steeds aansloeg. Daarnaast is het huis sowieso erg gehorig. Toen de borrel/ feest over was werd vervolgens alles weer ingedekt voor de volgende dag en dan hoor je letterlijk alles. Wij hebben niet goed geslapen, helaas... Maar alsnog is deze B&B een aanrader.

• 9nicky_wouters29-07-2013

wij keren nog terug

Leuke, verzorgde B&B. Van hieruit kan je naar verschillende dorpjes trekken. 's Avonds kans op live muziek. Service is prima, want hun motto is 'Je moe nie klagen over de service, want er is er geen'..... Niet erg geschikt voor rolstoelen en buggy's.

• 10Robert,Mon,Louis,Johnny,Joeri&Joery,Andy,Peter16-12-2011

een topper

ongelooflijk,gezellig je voelt je hier echt thuis.zeer gastvriendelijke B&B. We gaan er zeker nog naartoe

• 8katia05-07-2011

super tof

heel gezellig,enorm veel ambiance. wij waren met zeven en hadden de reggea kamer,ruimte genoeg wel sober maar proper. wij gaan zeker terug. De uitbaatsters zijn zeer gezellige en aangename mensen. Het eten was heel simpel maar zeer lekker.

Bed & Breakfast Music City info

Het complex