Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgWibrinChalets WibrinChalet La Canne à Pêche

Chalet La Canne à Pêche

BelgiëLuxemburgWibrin

We hebben de beste aanbieders voor Chalet La Canne à Pêche voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 6 reviews

10FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 10Waardering
  • 9.8Inrichting
  • 9.7Ruimte

Chalet info

6 Reviews over La Canne à Pêche

• 10Vernimmen13-08-2020

Geweldig chalet met idem tuin. Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit domein. Onze hond heeft ook zeer genoten. Lekker in de rivier. Prachtig. Schoon en van alle gemakken voorzien. Goeie bedden. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar. Top. Wij gaan zeker nog een leer terug.

• 10Brenda29-07-2015

Heerijk huis op n fantastische plek

Nog mooier dan op de fotos. super plek mooie natuur en heerlijk huisje van alle gemakken voor zien. top vakantie gehad en op de vliegen na geen minpunt te bedanken. zeer gastvrije eigenaren.
    Wij gaan zeker terug komen.

• 10jolanda15-05-2010

Prachtige mooie plek waar je thuis voelt!

Prachtige plek, je loopt zo het bos in. Mooie vogels in de tuin. Huisje van alle gemakken voorzien. Toch voor 6 volwassen is het wat klein. 2 volwassen en 2 of 4 kids gaat prima.

Dichtbij alle leuke dorpjes

Super schoon!

Leuke visvijver en gelegen bij beek

Kortom super! Wij komen zeker terug

• 9Kees V30-11-2008

Leuke gezellige stek.

Prima stek om te vertoeven. Leuke visvijver waar de forellen op verzoek worden uitgezet a 5 euro per stuk. Zeer rustige ligging met veel vogels die met elkaar wedijveren wie het hoogste woord heeft. Geweldige overdekte BBQ die tevens uitermate geschikt is voor een kampvuur tot in de late/vroege uurtjes. Aardige eigenaren.

• 10Marieke22-09-2008

Echt een aanrader!!!

een heerlijk huis, van alles voorzien, hele vriendelijke eigenaren.Het huis, de tuin, de bbq-hut en de vijver; alles klopte en maakt het dat wij enorm hebben genoten en zeker nog een terugkomen. Mooie wandelingen gemaakt vanaf het huis!

• 10marijke sijstermans16-06-2008

Zeer rustige omgeving schitterend midden in de natuur .Een gezellig huis wat op een groot eigen terrein staat met prive visvijver en een grote barbecuehut waar je je eigen vers gevangen vis kan klaarmaken. Leuke plaatsen op korte afstand rijden. We hebben hier echt genoten ,en willen de eigenaren bedanken voor de vriendelijke gastvrijheid!!!!

• 10Marijke Sijstermans16-06-2008

Een rustige omgeving met veel natuur ,we hebben vooral genoten van de visvijver en de beekjes. Het huis, barb.hut en de grote oppervlakte waar het huis op staat is geweldig!!!! Je bent met de auto ook zo in la roche en andere leuke plaatsjes. Wij willen de eigenaren bedanken voor de zeer vriendelijke gastvrijheid.Het was super!

• 10Gwen van de Waarsenburg15-04-2008

Hele leuke chalet, grote tuin (geheel afgezet). Erg rustig gelegen maar met auto ben je zo in aangrenzende plaatsjes met supermarkt, restaurant e.d. Vriendelijke eigenaren die voor ons de open haard al hadden aangedaan op dag van aankomst. Niet super groot maar wel erg gezellig.

Chalet La Canne à Pêche info

• Adresgegevens