Reviews over Wibrin

Schitterende ligging

Davy,
    23-4-2017

Typisch Ardeens huisje op het einde van een doodlopende weg. Zeer rustige ligging in midden van de natuur. Geen last van buren. Het huisje is ruim, 5 slaapkamers met douche, 2 keukens en sauna.

Bovenop de huur zijn de bijkomende kosten zoals electriciteit, water, gas en eindschoonmaak aan de prijzige kant.

Superleuke B&B

Aj oosterhof,
    31-5-2016

Tijdens onze minibreak door de Ardennen vonden we deze B&B. Gewoon geboekt en we hadden zoiets van...... Of het is niks of het wordt geweldig. Nou dat laatste werd het. Wat zijn de eigenaren enorm gastvrij. Echt lieve mensen. Gelijk de vraag of we mee wilden eten. We kregen een ruime kamer. Hygiene prima. Het was gezellig druk en hebben met z'n allen gegeten. Vervolgens begon de show en wat hebben we genoten van het zangtalent van de gastvrouw Wauw. De volgende morgen een lekker ontbijt. Als we weer eens in de buurt komen, gaan we zeker terug!! Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Heerijk huis op n fantastische plek

Brenda,
    29-7-2015

Nog mooier dan op de fotos.

super plek mooie natuur en heerlijk huisje van alle gemakken voor zien.

top vakantie gehad en op de vliegen na geen minpunt te bedanken.

zeer gastvrije eigenaren.

Wij gaan zeker terug komen.

Dit was eens, maar dat gaan er nog meer worden.

Johan Konings,
    27-4-2015

Geweldig gewoon, nog nooit zoiets meegemaakt. We hebben met onze groep al heel veel hotels en dergelijke gehad, maar dit ja dit breekt alle records. Het eten, de natte versnaperingen. de muziek. Respect voor Big Mama en Alex, wat een toffe mensen, het voelt of je hier dagelijks komt. Iedereen gelijk voor de wet. Waar maak je dat mee? Ikzelf kan niet tegen uien, geen probleem kreeg gewoon wat anders, Echt een zaak van geen chichi maar kwaliteit in eten drank en animatie. Ne dikke proficiat voor Big Mama en Alex. We komen zeker terug. MVG: Motorvrienden Zat en Onderwegen.

Toffe B&B met hele aardige mensen

Matthijs,
    22-8-2014

Erg goed gehad bij Music City, op de site staat dat je niets mag verwachten, nou.. je krijgt er voldoende!

Ligging is goed, het eten is goed, sfeer gemoedelijk/gezellig, een goed gevulde koelkast waar je zelf je borrels uit mag halen en opschrijven...

De eigenaars denken overal over mee, wij waren er voor een mountainbike vakantie, er was een prima plaats om de beide fietsen even weg te kunnen zetten dus ook dat was goed in orde!

Wibrin scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews