Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag17°11°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme de Werpin voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement La Ferme de Werpin in het Nederlands

Wij komen zeker terug!

Aad
12-4-2019

Vriendelijk ontvangst, schone appartementen. Basic maar alles wat je nodig hebt. De kinderboerderij en speeltuin waren geweldig voor onze kids, en zelfs onze 2 honden waren erg welkom en werden warm onthaald! Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Een echte afrader!

Prosper
7-8-2016

Mensen dit is echt een afrader! We zitten hier met 5 mensen een wat je aan appartement kan noemen! De bedjes zijn lachwekend! Het ligbad kan je zelf geen ligbad noemen! Het is nu 1uur in de nacht dat het maar rap ochtend is boeletje inpakken en wegwezen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Verschrikkelijk

Lexi De Smet
26-4-2016

Koud, onverzorgd, geen wifi, niet al te vriendelijk, lelijk ingericht, vuil!!! Het eten was Verschrikkelijk! Je verwacht streekproducten, maar neen alles kwam uit de Aldi!! Verschrikkelijk!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Super gastvrij en netjes!

Mevr. Harmel
20-4-2012

Wij hebben genoten van ons weekendje La Ferme de Werpin. Nadat wij vorig jaar geweest zijn, en twijfelden om terug te keren...Zijn we blij dat we toch nog eens op de site hebben gekeken. Er is een wisseling van eignaar/uitbaters en dat was te merken ook! Wat een vriendelijke en gastvrije mensen. Wat schoonmaken en opruimen al wonderen kunnen verrichten. De plannen die nog in het verschiet liggen, geven ons nu al de kriebel om weer terug te keren! We zijn erg verwend en hebben genoten, van rust, ruimte en gastvrijheid. Veel succes en we weten het zeker...tot volgend jaar!!!

Gereisd zakelijk in april 2012

Leuke locatie

Ron
17-10-2009

Weekend doorgebracht voor een huwelijksfeest van vrienden. Echt een uitermate geschikte locatie voor een groot feest. Leuk ingerichte ruime gites. Mooie omgeving. Wel een tocht over slechte wegen om deze locatie te bereiken.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 04 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig genoten! Top locatie!

Nico van Kooi
16-9-2009

Bijzonder geschikte locatie voor een prima prijs! Vriendelijk personeel die actief meewerkt in het regelen van benodigdheden! Wij hebben op deze locatie onze bruiloft een langweekend gevierd, het was een weekend om nooit te vergeten voornamelijk door de locatie en de medewerking van het personeel!

De omgeving is er prachtig en er is veel te doen. Maar met overleg kan en mag er veel geregld worden op de locatie!

Feestavond, zeskamp, diner, bbq, springkussen, drank, etc etc.

Gereisd met vrienden in september 2009

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Ferme de Werpin in Werpin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Ferme de Werpin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.