Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgWerpinAppartementen WerpinAppartement La Ferme de Werpin

Appartement La Ferme de Werpin

BelgiëLuxemburgWerpin

We hebben de beste aanbieders voor Appartement La Ferme de Werpin voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 6 reviews

Meer appartement info

6 Reviews over La Ferme de Werpin

• 10Aad12-04-2019

Wij komen zeker terug!

Vriendelijk ontvangst, schone appartementen. Basic maar alles wat je nodig hebt. De kinderboerderij en speeltuin waren geweldig voor onze kids, en zelfs onze 2 honden waren erg welkom en werden warm onthaald! Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit

• 1Prosper07-08-2016

Een echte afrader!

Mensen dit is echt een afrader! We zitten hier met 5 mensen een wat je aan appartement kan noemen! De bedjes zijn lachwekend! Het ligbad kan je zelf geen ligbad noemen! Het is nu 1uur in de nacht dat het maar rap ochtend is boeletje inpakken en wegwezen

• 1Lexi De Smet26-04-2016

Verschrikkelijk

Koud, onverzorgd, geen wifi, niet al te vriendelijk, lelijk ingericht, vuil!!! Het eten was Verschrikkelijk! Je verwacht streekproducten, maar neen alles kwam uit de Aldi!! Verschrikkelijk!

• 9Mevr. Harmel20-04-2012

Super gastvrij en netjes!

Wij hebben genoten van ons weekendje La Ferme de Werpin. Nadat wij vorig jaar geweest zijn, en twijfelden om terug te keren...Zijn we blij dat we toch nog eens op de site hebben gekeken. Er is een wisseling van eignaar/uitbaters en dat was te merken ook! Wat een vriendelijke en gastvrije mensen. Wat schoonmaken en opruimen al wonderen kunnen verrichten. De plannen die nog in het verschiet liggen, geven ons nu al de kriebel om weer terug te keren! We zijn erg verwend en hebben genoten, van rust, ruimte en gastvrijheid. Veel succes en we weten het zeker...tot volgend jaar!!!

• 8Ron17-10-2009

Leuke locatie

Weekend doorgebracht voor een huwelijksfeest van vrienden. Echt een uitermate geschikte locatie voor een groot feest. Leuk ingerichte ruime gites. Mooie omgeving. Wel een tocht over slechte wegen om deze locatie te bereiken.

• 8Nico van Kooi16-09-2009

Geweldig genoten! Top locatie!

Bijzonder geschikte locatie voor een prima prijs! Vriendelijk personeel die actief meewerkt in het regelen van benodigdheden! Wij hebben op deze locatie onze bruiloft een langweekend gevierd, het was een weekend om nooit te vergeten voornamelijk door de locatie en de medewerking van het personeel!

De omgeving is er prachtig en er is veel te doen. Maar met overleg kan en mag er veel geregld worden op de locatie!

Feestavond, zeskamp, diner, bbq, springkussen, drank, etc etc.

Appartement La Ferme de Werpin info

• CafeBeschikbaar (1)