Sorteren

Reviews over Werpin

Super gastvrij en netjes!

Mevr. Harmel
    20-4-2012

Wij hebben genoten van ons weekendje La Ferme de Werpin. Nadat wij vorig jaar geweest zijn, en twijfelden om terug te keren...Zijn we blij dat we toch nog eens op de site hebben gekeken. Er is een wisseling van eignaar/uitbaters en dat was te merken ook! Wat een vriendelijke en gastvrije mensen. Wat schoonmaken en opruimen al wonderen kunnen verrichten. De plannen die nog in het verschiet liggen, geven ons nu al de kriebel om weer terug te keren! We zijn erg verwend en hebben genoten, van rust, ruimte en gastvrijheid. Veel succes en we weten het zeker...tot volgend jaar!!!

Prachtige plek

Jac
    16-9-2011

Wij waren 3 dagen hier met 10 personen. Een geweldig uitzicht en een heerlijke rust.

men kan van hieruit mooie wandelingen maken. De zon scheen heerlijk op het terras en we zagen een mooie zons ondergang.

Leuke locatie

Ron
    17-10-2009

Weekend doorgebracht voor een huwelijksfeest van vrienden. Echt een uitermate geschikte locatie voor een groot feest. Leuk ingerichte ruime gites. Mooie omgeving. Wel een tocht over slechte wegen om deze locatie te bereiken.

Geweldig genoten! Top locatie!

Nico van Kooi
    16-9-2009

Bijzonder geschikte locatie voor een prima prijs! Vriendelijk personeel die actief meewerkt in het regelen van benodigdheden!

Wij hebben op deze locatie onze bruiloft een langweekend gevierd, het was een weekend om nooit te vergeten voornamelijk door de locatie en de medewerking van het personeel!

De omgeving is er prachtig en er is veel te doen. Maar met overleg kan en mag er veel geregld worden op de locatie!

Feestavond, zeskamp, diner, bbq, springkussen, drank, etc etc.

leuke vakantie gehad in en om het huis

linda
    27-8-2009

mooi huis in het groen, rustig gelegen.

de afgrond is inderdaad aanwezig, voor hele kleine kinderen daarom oppassen.

onze kinderen waren destijds 5/7/8 jaar, was geen probleem.

huis had wat mankementjes,

zoals het doorspoelen van de wc en de vaatwasser liet het op het eind afweten...

op zondag komt de ijskar in het dorp, dit is duidelijk te horen aan de bel.

leuke vakantie gehad in en om het huis en de omgeving!