Landhuis Residence Saint Pierre

Landhuis Residence Saint Pierre

9Fenomenaal

België, Luxemburg, Weris

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Residence Saint Pierre?

9Fenomenaal

Landhuis info

Meer landhuis info
    Tonen op kaart

1 review over Landhuis Residence Saint Pierre

• 9C. Arentshorst07-06-2010

Een geweldig huis voor een grote groep

Residence Saint Pierre is een geweldig huis om met een groot gezelschap te verblijven. 7 grote slaapkamers voor maximaal 22 personen. Elke slaapkamer met eigen douche en wc. Het huis was zeer schoon bij aankomst. Er is een ruime eetkamer en een leuke woonkamer, type lounge. Keuken was ook ruim voldoende, erg prettig was dat er 2 afwasmachines waren. Een prachtig ruim terras/tuin, met 2 enorme harthouten tuintafels met ruim voldoende stoelen. Een barbeque en een groot zonnescherm, wat wij helaas hebben moeten gebruiken als regenscherm. Er is een recreatieruimte met een pooltafel en tafelvoetbal en een aparte ruimte als kinderhoek. Wij waren hier met 14 volwassenen en hebben het prima naar ons zin gehad. Het huis staat midden in het dorp en is een leuk vertrekpunt voor diverse wandelroutes. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2010

0 tips over Landhuis Residence Saint Pierre