Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over Le Cor de Chasse

• 10Johan de smet03-03-2015

Ongelooflijk lekker gegeten

We hebben eind december 2014 met ons gezin (met twee oudere tienerjongens van 17 en 19) verbleven in Le Cor de Chasse. We kozen voor de prestige formule en hebben een fantastisch weekend gehad! le cor de chasse is perfect gelegen in Weris op een 8-tal km van Durbuy. Het prestige menu op zondagavond overtrof onze verwachtingen. We hebben H e e l lekker gegeten. De bediening was correct, ze deden zelfs hun best om de gerechten in het Nederlands aan te kondigen wat we eigenlijk niet gevraagd hadden maar wel konden apprecieren. De chef die afkomstig is van Oostende tovert telkenmale schilderijtjes op het bord en schuwt niet om niet voor de hand liggende combinaties te maken. Wat een smaakexplosies. We verbleven in de Bois en de Champignon kamer. De kamers zijn heel stijlvol ingericht met een heel goed bed en een mooie badkamer die heel zichtbaar is in de kamer. Het ontbijt 's morgens was lekker met vers beleg en lekkere broodjes. Lekkere koffie en vers geperst fruitsap. Doe zo voort.

• 9marcelle_105-04-2013

Nieuwe locatie:prachtig!! Dorp: Wèris

Stijlvol modern, met behoud van ardense bouwkenmerken opgeknapte hoeve. Prachtige kamers. Het eten is vol aandacht klaargemaakt, aanrader voor een culinair romantisch weekend! Ik denk dat kinderen zich er snel zullen vervelen. Buiten is wel een grasveld, mooie fontein, alles zeer smaakvol aangelegd.

• 7Bennek05-05-2011

zwaar overschatte locatie.

Laatst hier gegeten en overnacht. Eten en met name ook de bediening viel zwaar tegen (althans niet * Michelin ster waardig).

• 6maes31-01-2010

excellent gegeten, 't beste ooit, rustig geslapen

1 gastronomische overnachting geboekt menu Prestige incl apero wijn koffie. Alles was door de chef zelfgemaakt, zelfs tot het brood toe, alles topproducten en kwaliteit. Ongelooflijke smaken, meer dan voldoende, zeker geen honger meer na het diner. Grote kamer geboekt, met goede verduistering, hééél rustig, flatscreen TV, lekker warm, apart toilet en aparte grote badkamer met groot bad, wel iets te hoog voor mij om in te stappen , omdat het nog eens op een verhoog van 10 cm stond. Maar voor de rest niets op aan te merken. Lekker koud ontbijt met vers fruit, kaas, hesp, salami, confituur, choco, smeerkaas, brood, croissant, koekje, fruitsap.

• 9deckers wim07-03-2009

top

zijn al drie maal geweest topzaak op culinair vlak vlotte ook nederlandse bediening kamers iets minder maar je krijgt ze er voor de prijs gratis bij ster in michelin

• 10Tom & co05-11-2008

CULINAIRE TOP

Een adres uit de Knackgids. We hadden wat twijfels gezien het maar een -hotel is maar dit was onterecht. Je overnacht hier in smaakvol ingerichte en rustgevende kamers in een van de mooiste streken van de Ardennen. Gezellig, gastvrij, en een fantastisch restaurant. (1 Michelinster) Prijs - kwaliteit een echte topper.

Hotel Le Cor de Chasse info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar