Vakantiehuis La Wérisienne

Met oudere kinderen

Idyllische locatie in de Ardennen

Sebastiaan
21-1-2018

La Wérisienne is een heerlijk huisje gelegen in Wéris, een van de mooiste dorpjes van Wallonie in een bosrijke omgeving welke ideaal is voor mensen met kinderen, een hond, natuurliefhebbers....nou ja eigenlijk voor iedereen die op zoek is naar rust. Het huisje ziet er leuk uit en de inrichting is modern, fris maar ook heel erg warm. De haard in het zitgedeelte is heerlijk en geeft een heerlijke sfeer op heerlijke winterdagen. De keuken is van alle gemakken voorzien. In de omgeving zitten vele leuke restaurantjes waarbij Le Fou du Roy in Durbuy echt een aanrader is. De tuin rondom is ruim en voorzien van een leuke zitplek en een BBQ.

Het enige punt van kritiek is de bank......die past niet bij het interieur en is niet comfortabel...maar dat was voor mij ook meteen het enige minpunt aan een verder zeer plezierige midweek. Zeker een aanrader!

uitstekende vakantiewoning

Myriam & Jo
3-6-2010

Een ruime, goed uitgeruste, nette woning op een rustig plekje in een van de mooiste dorpjes van de Ardennen.

Volop mogelijkheden voor (sport)activiteiten in de omgeving, enkele goede restaurants in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Wérisienne in Weris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Wérisienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.