Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgWerisBed & Breakfasts WerisBed & Breakfast La vieille ecole

Bed & Breakfast La vieille ecole

BelgiëLuxemburgWeris

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La vieille ecole voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 59 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 59 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

59 Reviews over La vieille ecole

• 10Eric Louis19-07-2020

Perfecte B&B waar we zeker weer terug komen!

Heerlijk plek met zeer gastvrije en behulpzame eigenaren waardoor je je direct thuis voelt. Dit was ons 5e verblijf en weer was het heerlijk. Alles zeer goed georganiseerd. Gaan heel goed met de Corona regels om. Alles is super schoon, je kunt je handen overal desinfecteren. De ontbijtruimte is lekker ruim, dus 1.5 meter geen probleem en je kunt dus genieten van een heerlijk ontbijt, met elke dag een andere lekkernij. Kortom, wij voelden ons er helemaal veilig. Verder heel fijne kamers, perfecte bedden en goed sanitair. Er is een goede afsluitbare garage voor de fietsen en een ruime tuin waarin je lekker kunt zitten en genieten van een van de vele biertjes en andere drankjes die je in de koelkast kunt vinden.

• 10Jonas Ghequière Lacante Lieve03-08-2017

Het was een prettig weerzien

De eigenaars Joop en Janny zijn erg vriendelijk men is er altijd zeer goed ontvangen het is er rustig de kamer was weer piekfijn in orde en het ontbijt is overheerlijk er is van alles om te eten het is nu de derde jaar dat we bij hen op vakantie zijn geweest en we hopen van harte dat we volgend jaar weer bij hen enkele dagen kunnen vertoeven,er is zelfs een kamer voor mindervaliden en dat is leuk om te weten. Bedankt voor alles Janny en Joop we komen zeker nog terug als de gezondheid het toelaat ook al was het maar een kort verblijf toch is het heerlijk om jullie terug te zien we zijn echt vrienden geworden en ze hebben een luisterend oor voor alles. En dikke knuffel van ons beiden. Lieve en Jonas

• 9john blankenstein28-07-2017

geweldig

Gast vrije mensen, en helpen je daar waar nodig is

• 10Antoine Dorenbos01-06-2017

Heerlijk

Voor de tweede keer hier geweest. Het was weer heerlijk. Gastvrij onthaal. Fijne kamer. Heerlijk ontbijt. Komen zeker weer terug voor een derde keer. Genoeg te bezoeken in de omgeving.

• 10Familie Van Den Berghe -Vandemoortele25-12-2016

Beter, best en een trapje op,B&B La vieille ecole!

Een prachtig huis , een prachtige ligging. Een super ontbijt , een meer dan mooi en knusse kamer,zeer netjes! Maar vooral , twee prachtige mensen met het hart op de juiste plaats. Op reis zijn en u toch thuis voelen , het is een kunst. Joop en Janny zorgen voor dit alles op een zeer naturelle manier. Wij gaan deze zomer met de kids op overlevingstocht naar Durbuy ,om daarna in de watten gelegd te worden door Joop en Janny!

• 10Koert02-10-2016

Top B&B in oud schoolgebouw!

Goed gelegen, kraaknette kamer met 's morgens een top ontbijt! Vriendelijke ontvangst door beide uitbaters die je de weg wijzen en je een klein woordje uitleg geven. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Callewaert27-08-2016

HEERLIJK !!

La vieille ecole is een heerlijke b&b. Janny en Joop ontvangen je hartelijk.je logeert in super nette goed uitgeruste kamers. Een gezond en verzorgd ontbijt als start van een nieuwe dag. 26 augusts 2016

• 9De Cloet Patrick19-08-2016

Aangenaam,voor herhaling vatbaar

De mensen mogen met een gerust hart naar hier komen. Ze worden hartelijk ontvangen door de uitbaters Janny en Joop. Echt warme mensen!

• 9Patrick Dictus16-08-2016

fantastisch verblijf

Oontbijt, gast vrijheid en de afwerking vvan het verblijf waren boven gemiddeld goed.

• 10Baert Filip13-08-2016

Fantastisch verblijf!!!

Joop en Janny, Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in jullie b&b. Jullie doen dit met hart en ziel. Jullie hebben een pareltje van het huis gemaakt. Alles was tot in de puntjes verzorgd ( hele mooie nette kamers en lekker ontbijt) echt top.

Bed & Breakfast La vieille ecole info

Het complex