Vakantiehuis La Grange

Met oudere kinderen

Mooi,klein huis(je)

P.J.M. Maas
8-5-2009

Wij zijn 5 dagen naar Weris geweest in het huis La Grange.Eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Het huis is klein, maar groot genoeg voor een gezin met twee kinderen. Het huis was schoon en is zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Grange in Weris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Grange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.