Vakantiehuis La Clef des Champs

Vakantiehuis La Clef des Champsstersterster

8.8Fantastisch

België, Luxemburg, Weris

Op vakantie geweest naar La Clef des Champs?

8.8Fantastisch

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis La Clef des Champs

• 8Saskia Claassen-Rotteveel29-03-2015

Prima vakantiehuis voor meerdere gezinnen

Wij zijn in 2012 een weekendje naar dit huis geweest. Het is een autenthiek huis, wel wat donker binnen, maar als het goed is ben je in deze mooie omgeving gewoon veel buiten! Wij zijn hier met 3 families geweest en hadden nog steeds slaapkamers over. Boven is een fijn bubbelbad. Er zit een grote tuin bij (voetballen) en ook is er een schommel voor de kleintjes. In huis is een kinderruimte (let op, wel steile trap omlaag), vol video's en kussens.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 10astrid23-02-2011

prachtig en echt tof huis

fantastisch huis "met een ziel". audentieke kenmerken maar modern opgevat. zeer veel ruimte, elke kamer heeft een douche. grote goed voorziene keuken, gezellige eetkamer met grote vierkante tafel en living met houtkachel. luifel met BBQ, prachtig uitzicht. wandelmogelijkheden in overvloed, vertrekkende vd gîte zelf. historisch dorpje met menhirs en dolmen.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8Cor03-05-2009

Prettige vakantiewoning

Mooi huis voor 14 personen. We hebben er een heerlijke vakantie doorgebracht. Voldoende ruimte om elkaar niet in de weg te zitten. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Keuken voorzien van alle gemakken (aparte oven en magnetron, handig met kleine kinderen!), 2x kinderstoel. Woonkamer met openhaard, gezellige eetkamer, aparte tv-kamer. Kamers simpel maar doeltreffend ( er is een kinderbedje aanwezig), vele voorzien van eigen douche. Helaas was ons matras wel aan vervanging toe... Voor de kinderen liggen er boekjes en spelletjes, buiten een groot grasveld met speeltoestel (schommel). Ook lekker dat je buiten kunt zitten onder een overkapping met een ingebouwde haard/bbbq.

Gereisd met vrienden in april 2007

• 9tejo16-12-2006

historsche gite, bijna 300 jaar oud, alles authentiek gelaten met de enige potager (keukentje uit 1717) op de originele plaats ter wereld!!,in een van de mooiste dorpen (maar 600 inwoners)van de ardennen (vlakbij durbuy)en de megalistische hoofdstad van belgie (menhirs en hunnenbedden van meer dan 5000 jaar oud)

Gereisd in december 2006

1 tip over Vakantiehuis La Clef des Champs

• Saskia Claassen-Rotteveel, 29-03-2015

In de omgeving is van alles te doen. Je kunt mooi hardlopen en vanuit het huis een dolmenwandeling maken. Verder is Coo een leuke plaats (waterval, en plopsaland), evenals Durbuy.

0 vragen over Vakantiehuis La Clef des Champs

Vakantiehuis info