Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

8 Reviews over Gentilhommière du Broux

• 3info_72317-08-2012

vies vies en nog eens vies

Gewoon een te vies huis. Bah !!!

• 7Ed en Joland10-07-2011

erg leuk, jammer van de energiekosten

Wij zijn met 7 personen, 5 dagen geweest en vonden het een erg groot huis met veel faciliteiten. Erg prive met een giga tuin (landgoed) Min puntje was het iedere dag bijvullen van de jacuzzi, daar hij anders beneden het pompniveau kwam en herrie ging maken. Dit bracht ook vrij hoge energiekosten met zich mee. Ook mocht de thermostaat van de jacuzzi niet uit gedraaid worden. Plus punt was dat op 8 km een durbuy adventure park was, waar allerlei activiteiten te doen waren. Ondanks de tegenvallende eindenergierekening hebben wij ons goed vermaakt.

• 10Daan22-12-2010

Grandioos weekend !!!

Met de hele familie, kinderen, aangetrouwde kinderen en kleinkinderen een geweldig weekend gehad. Boek een huisje in de Ardennen in december en met een beetje mazzel heb je sneeuw. Toch maar eens een lot kopen met zoveel mazzel..... Het huis konden we met de auto door de sneeuw niet bereiken. Maar de eigenaar had in no time vervoer voor onze spulletjes geregeld. Geweldige service van een zeer vriendelijke behulpzame man. Machtig mooi huis met een zeer verrassende indeling. Door deze indeling zit je met een grote groep elkaar niet op de lip. Alles is in het huisje aanwezig. Sauna, Jaccuzi, biljart, voetbaltafel en zelfs een soort bioscoop. Wij zullen dit weekend niet vergeten!!!!!

• 6fam. D31-07-2009

niet rotslecht,niet uitstekend

prijs-kwaliteit valt mee.Huis zou een beetje properder mogen zijn.Voor de rest is alles aanwezig.Wel een zeer mooie ligging.Verhuurder van het huis is een vriendelijke man.

• 7marja28-04-2009

niet zo verkeerd

Het huis ligt in een prachtige omgeving, je loopt zo het bos in. Het heeft een heerlijk grote vrije tuin . Fijne sauna en jaccuzi en biljart. Het was absoluut NIET schoon. In de keuken was geen braadpan en 1 klein koekepannetje...gewone kookpannen in overvloed. De energie kosten zijn duur, er kwam dus nog een bedragje bovenop de borg... Wel een fijne week gehad hier !!

• 9van de paer16-08-2008

goed !!!

we verbleven let een hele familie in dit vakntiehuis, alles was netjes en verzorgt. Maar mensen met kleine kinderen moeten toch oppassen , er zijn namelijk veel trapppen en verdiepingen

we hadden graag een traitteur gehad die ons avondeten kon bereidden , maar die was niet te vinden

een bakker en een buurtwinkel met wat algemene voeding,drinken en groenten wa er wel aanwezig op wandelafstand

• 4Hermans05-08-2008

Duur verblijf

Wij verbleven een weekend in dit huis, er is inderdaad voldoende ruimte voorzien maar het is niet proper. En de prijs is op zijn zachtst uitgedrukt tegengevallen. Pas ook op met het verbruik van de elektriciteit, enorm duur.

• 4van loock06-12-2007

mooie ligging, zag er goed uit op de web-site van de touroperator maar de realiteit viel erg tegen, alles onderkomen, afgeleefde meubels, schimmel op de muren en in 't algemeen vuil en plakkerig.

Vakantiehuis Gentilhommière du Broux info

• CafeNiet beschikbaar