Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

24 Reviews over Au Foyer

• 9Familie Smits05-03-2019

Fantastisch!

Super sfeervol en groot huis, hele vriendelijke en behulpzame eigenaren met lieve hond( zo had onze hond een week lang een speelkameraatje!) en een prachtige omgeving. Komen zeker nog een keer terug! Voor onze 2 jonge kinderen genoeg te ravotten in de grote achtertuin en in de bossen vlak achter het huis.

• 9Maggie Knoester01-03-2019

Héérlijk!

Een heerlijk, sfeervol en ruim huis. Wij zijn hier met zijn 6-en geweest, grootouders, ouders en twee kinderen van 11 en 6 jaar. Ruimte genoeg, Netflix voor handen en een heerlijke tuin om met elkaar te genieten. Slaapkamers en badkamers waren prima. Kortom, wij hebben genoten en voelden ons zo welkom en thuis!

• 10Simone16-05-2018

Sfeervol ingericht huis met prachtige grote tuin!

Wij hebben met vrienden een lang weekend doorgebracht in dit geweldige huis. Inmiddels is het geen B&B meer maar kun je het gehele huis huren. Een aanrader! Het huis is met weinig middelen maar heel creatief en smaakvol opgeknapt en ingericht. Er zit een prachtige omheinde, grote tuin bij waar je op meerdere plekken kunt zitten. Er staat zelfs een heel knus tuinhuis waar je overdekt heerlijk kunt zitten, eten en drinken. Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken. Wéris is een mooie uitvalbasis om het gebied te verkennen. We hebben gegeten bij La Maison de Harry Cot, ook een aanrader!

• 7Hilde09-12-2017

Karaktervol maar gebrekkig huis

De Pinterest achtige detail foto's lieten vermoeden dat het verblijf een pareltje zou zijn. Dat werd een teleurstelling; de overvloedige decoratie moet blijkbaar verhullen dat basiscomfort ontbreekt; de ramen zijn in zeer slechte staat en hebben enkelglas, de keuken heeft een gebarsten gootsteen en de keukendeurtjes zijn rot, het houten keukenwerkblad heeft grote spleten waar eten/kruimels tussen zitten die niet te verwijderen zijn. De 2 aparte badkamers zijn sterk gedateerd; slecht geplaatste tegels en afgekit, toiletten met een zeer luidruchtig vermaalsysteem, douche en wasbak die slecht aflopen. Er waren uiteraard ook positieve aspecten; een gezellige eetkamer en living, ideaal voor 6 mensen maar best krap voor 8. Opvallend: de vorige 4 reviews gaan over 1 en hetzelfde weekend/vriendinnen groepje, er is blijkbaar wat druk uitgeoefend om positieve feedback te verkrijgen en de score op te krikken.

• 10Christel Janssen15-11-2017

Geweldig huis in prachtige omgeving

We hebben met 5 meiden gebruik gemaakt van vakantiehuis Au Foyer voor een weekend en we hebben een heerlijke tijd gehad! Het begon al met een warme binnenkomer, ze hadden al een vuurtje voor ons gemaakt en er stond een leuk muziekje op. Op de website hebben ze veel foto's staan die precies de knusse, warme sfeer weergeven van het huis. Victor en Astrid hebben gevoel voor styling en weten de perfecte sfeer neer te zetten door het mooie oude kararter van het huis te combineren met veschillende thema's. We vonden het als meiden groep ook geweldig dat iedere kamer een aparte badkamer heeft.....wat een luxe! De grote tuin is ook super met het leuke tuinhuis waar je op loungebanken bij de kachel kan weg kruipen. Het was jammer dat we er geen gebruik van konden maken door het slechte weer, maar wie weet voor een volgende keer......ik zou er zo weer naar terug gaan en zo denken de andere meiden er ook over.

Victor en Astrid, bedankt voor jullie gastvrijheid en hopelijk tot snel!!

• 10Kristel Saleh14-11-2017

Fantastisch.

Het huis is geweldig. De ligging is lekker rustig en er is voldoende parkeergelegenheid voor het huis. Het huis was schoon en er is genoeg ruimte voor 8 personen. 4 slaapkamers met alleen een eigen badkamer. Zelf waren wij met 5 vriendinnen. In de buurt heb je verschillende restaurantjes. Zoals een Grill restaurant in Heyd. Echt een aanrader. De grotten in Hotton en in Wéris waar het huis staat kun je ook lekker wandelen. Ik zeg dit weekend is voor herhaling vatbaar. Victor en Astrid zijn ook zo betrokken bij de gasten.

• 9A. Wiersma14-11-2017

Sfeervol huisje in de ardennen

Gezellig en sfeervol huisje dat van alle gemakken voorzien is. Het huisje heeft een goede ligging in een mooie omgeving. De verhuurders zijn erg vriendelijk en goed te bereiken. Het huisje was netjes en schoon met een brandend vuurtje bij aankomst. Zeker een aanrader voor een weekendje of midweek ardennen.

• 10Janine14-11-2017

heerlijk weekend

Heerlijk weekend in de Ardennen gehad. Veel leuke dingen te doen in de buurt van het huisje. Tevens super luxe dat alle slaapkamers hun eigen badkamer hebben! Wij hebben genoten van een super sfeervolle woning, met alles wat je nodig hebt. Goed verzorgd, erg schoon en super gezellig!

• 9Richard Ambrozy01-11-2017

Geweldig verblijf!

Een echt familiehuis, in een goede prijs / kwaliteit verhouding. Ieder kamer heeft zijn eigen badkamer. Een super grote tuin, waar we iedere avond eindigden in de blokhut. Sfeervol en knus ingericht. Ontzettend aardige beheerder die tijdens het verblijf goed bereikbaar was als wij vragen hadden over de omgeving. Wij komen zeker terug!

• 6Esther29-10-2017

Ligging perfect, huisje verouderd

Wij hebben een heerlijke midweek in de ardennen gehad. Wij verbleven in huisje au foyer. We betaalden 300 euro voor een midweek. We hadden de fotos van het huisje bekeken en dat was veel belovend, de recensies waren wat minder. Dat in combinatie met de slechts 300 euro hadden we geen hoge verwachtingen. Maar goed ook :-). De ligging is perfect en er is alles aan gedaan om sfeer in het huisje te brengen. Het is alleen allemaal sterk verouderd en het voelde niet fris aan. Zo lagen er kleden op de stoffen bank (was op de fotos natuurlijk niet te zien) daar had ik niet onder moeten kijken want er zaten allemaal vieze vlekken op de bank). Al met al hebben wij een hele leuke week gehad, maar zoals altijd; de fotos op internet zijn mooier dan dat het huisje in werkelijkheid is. Knap het op, maak het fris en je hebt een super leuk huis (zal dan natuurlijk ook meer kosten). De verhuurder was overigens vriendelijk.

Bed & Breakfast Au Foyer info

Het complex