• Type accommodatie

Reviews over Weris

Prachtige omgeving

Richard Ambrozy
    1-11-2017

Wij vonden het een heel mooi dorpje. Lekker rustig, maar toch overal vlakbij.

Dat er meerdere restaurants en terrasjes in het dorp zijn was voor ons ideaal, zodat we niet ieder keer de auto moesten pakken.

Mooie wandelingen in de directe omgeving.

lieve lacante
    5-8-2017

Het is een mooi en gezellig dorpje iedereen is er klantvriendelijk ,men kan er heerlijk wandelen in het dorp en of in het bos men kan de Witte menhir gaan bezoeken en van daaruit heb je een prachtig zicht er is ook het duivelsbed ook ergens verscholen in het bos met een beetje zoekwerk kom je er wel terecht en er is nog zo veel men kan er heerlijk tafelen en een terrasje doen er is altijd wel iets wat ook prachtig is is het Museum daar ziet u van alles over de dolmen en nog zoveel meer de moeite om te zien en nadien kan men daar ook de dorstigen laven en iets kleins eten het is er gezellig en mooi .wij gaan er elk jaar naar toe en ze altijd blij om je terug te zien.

Heel leuk voor enkele dagen

Denise en Guido - Sterrebeek
    13-10-2015

We zijn gestart met een geleid bezoek in het kasteel van de Hare Krishna in Durbuy (Septon), wat zeker de moeite waard is en goed om te ontstressen, met aansluitend een lekkere vegetarische maaltijd in het bijhorend restaurant. Daarna bezoek aan het mooie stadje Durbuy. De volgende dag: dolmenwandeling in Wéris (9 km).: eerst het noordelijke deel, dan snackje en bezoek aan het Megalietenmuseum (zeer interessant), en dan de rest van de wandeling. En wat zie je in Wéris: menhirs, dolmen... Je waant je bij Obelix en Asterix. Laatste dag: wandeling van Bohon naar Durbuy (langs de Ourthe), rondkuieren in het oude stadje en middageten in Durbuy, klimmetje terug naar Bohon en afsluitend nog een toertje naar het geklasseerde dorpje Ny.

prima

Jean Pierre Van Damme
    5-10-2015

rustige ligging en goed geschikt voor wandelingen in de omgeving ook lekkere Brasserie/Restaurant

schitterende plek

Michéle Schotte