Reviews over Weris

Sfeervol ingericht huis met prachtige grote tuin!

Simone
    16-5-2018

Wij hebben met vrienden een lang weekend doorgebracht in dit geweldige huis.

Inmiddels is het geen B&B meer maar kun je het gehele huis huren. Een aanrader!

Het huis is met weinig middelen maar heel creatief en smaakvol opgeknapt en ingericht. Er zit een prachtige omheinde, grote tuin bij waar je op meerdere plekken kunt zitten. Er staat zelfs een heel knus tuinhuis waar je overdekt heerlijk kunt zitten, eten en drinken. Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken.

Wéris is een mooie uitvalbasis om het gebied te verkennen.

We hebben gegeten bij La Maison de Harry Cot, ook een aanrader!

Idyllische locatie in de Ardennen

Sebastiaan
    21-1-2018

La Wérisienne is een heerlijk huisje gelegen in Wéris, een van de mooiste dorpjes van Wallonie in een bosrijke omgeving welke ideaal is voor mensen met kinderen, een hond, natuurliefhebbers....nou ja eigenlijk voor iedereen die op zoek is naar rust. Het huisje ziet er leuk uit en de inrichting is modern, fris maar ook heel erg warm. De haard in het zitgedeelte is heerlijk en geeft een heerlijke sfeer op heerlijke winterdagen. De keuken is van alle gemakken voorzien. In de omgeving zitten vele leuke restaurantjes waarbij Le Fou du Roy in Durbuy echt een aanrader is. De tuin rondom is ruim en voorzien van een leuke zitplek en een BBQ.

Het enige punt van kritiek is de bank......die past niet bij het interieur en is niet comfortabel...maar dat was voor mij ook meteen het enige minpunt aan een verder zeer plezierige midweek. Zeker een aanrader!

Karaktervol maar gebrekkig huis

Hilde
    9-12-2017

De Pinterest achtige detail foto's lieten vermoeden dat het verblijf een pareltje zou zijn. Dat werd een teleurstelling; de overvloedige decoratie moet blijkbaar verhullen dat basiscomfort ontbreekt; de ramen zijn in zeer slechte staat en hebben enkelglas, de keuken heeft een gebarsten gootsteen en de keukendeurtjes zijn rot, het houten keukenwerkblad heeft grote spleten waar eten/kruimels tussen zitten die niet te verwijderen zijn. De 2 aparte badkamers zijn sterk gedateerd; slecht geplaatste tegels en afgekit, toiletten met een zeer luidruchtig vermaalsysteem, douche en wasbak die slecht aflopen.

Er waren uiteraard ook positieve aspecten; een gezellige eetkamer en living, ideaal voor 6 mensen maar best krap voor 8.

Opvallend: de vorige 4 reviews gaan over 1 en hetzelfde weekend/vriendinnen groepje, er is blijkbaar wat druk uitgeoefend om positieve feedback te verkrijgen en de score op te krikken.

Geweldig huis in prachtige omgeving

Christel Janssen
    15-11-2017

We hebben met 5 meiden gebruik gemaakt van vakantiehuis Au Foyer voor een weekend en we hebben een heerlijke tijd gehad! Het begon al met een warme binnenkomer, ze hadden al een vuurtje voor ons gemaakt en er stond een leuk muziekje op.

Op de website hebben ze veel foto's staan die precies de knusse, warme sfeer weergeven van het huis. Victor en Astrid hebben gevoel voor styling en weten de perfecte sfeer neer te zetten door het mooie oude kararter van het huis te combineren met veschillende thema's.

We vonden het als meiden groep ook geweldig dat iedere kamer een aparte badkamer heeft.....wat een luxe!

De grote tuin is ook super met het leuke tuinhuis waar je op loungebanken bij de kachel kan weg kruipen. Het was jammer dat we er geen gebruik van konden maken door het slechte weer, maar wie weet voor een volgende keer......ik zou er zo weer naar terug gaan en zo denken de andere meiden er ook over.

Victor en Astrid, bedankt voor jullie gastvrijheid en hopelijk tot snel!!

Fantastisch.

Kristel Saleh
    14-11-2017

Het huis is geweldig. De ligging is lekker rustig en er is voldoende parkeergelegenheid voor het huis. Het huis was schoon en er is genoeg ruimte voor 8 personen. 4 slaapkamers met alleen een eigen badkamer. Zelf waren wij met 5 vriendinnen. In de buurt heb je verschillende restaurantjes. Zoals een Grill restaurant in Heyd. Echt een aanrader. De grotten in Hotton en in Wéris waar het huis staat kun je ook lekker wandelen.

Ik zeg dit weekend is voor herhaling vatbaar. Victor en Astrid zijn ook zo betrokken bij de gasten.

Weris scoort een 8,8 uit 10, op basis van 25 reviews