Hotel Le Pere Finet - Le Col Vert

België, Luxemburg, Wellin

7.7Goed

7 reviews over Hotel Le Pere Finet - Le Col Vert

• 9Elke 18-03-2013

Voor mensen die houden van rust

Het is een heerlijk rustig gelegen hotel. Ondanks de wegen die er langs lopen. Ook is er een mogelijkheid 's winters of op koude avonden heerlijk aan de open haard te gaan zitten. In het hele hotel is Wifi en dit is gratis. De eigenaars zijn heel aardig en willen echt met alles helpen. Het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De eigenaren hebben 2 katten en een hond. U bent ook welkom met uw hond.

Alleen gereisd in maart 2013

• 0jeannine vandenabeele27-02-2011

subliem

ondanks het slecht weer hebben we vooral genoten van het vriendelijk onthaal de gezellig ouderwetse stijl en.... de fijne gerechten, de uitstekende wijnen en de rustige sfeer! de kamers zijn misschien klein maar zeer netjes, de lakens zijn zacht en de ruimte is kraaknetjes. de babbel met de uitbaters en het respekt voor de versheid heeft ons bekoord. Al zijn we lekker eten en gezeligheid gewoon, moeten we proficiat zeggen aan dit waals onthaal, 10/10 voor de kok en proficiat voor het pretentieloos onthaal in een behoorlijk "Vlaams" het was Subliem!

Gereisd met partner in februari 2011

• 5luc en marianne22-11-2010

Een echte ontgoocheling.

De ligging was wel heel mooi. Ook de ontvangst en de service was in orde. De kamer is aan de kleine kant, wel niet zo leuk als je een kamer krijgt met twee bedden. Het avondeten was echt niet lekker, de wilde eend was zo taai als een schoenlap en echt veel lag er niet op mijn bord. Wat ik ook niet kan apprecieren is dat er geen drankenkaart voorzien is, je moet iets bestellen en de volgende dag verschiet je van de prijs van je drankje. Ik heb wel moeten zoeken naar de eigen bereide gerechten, het ontbijt viel voor mij ook tegen.

Gereisd met partner in november 2010

• 10Denise Vertommen07-06-2010

Gewoon hemels !

Wat is het zalig om in Le Col Vert verwend te worden ! Zeer vriendelijke begroeting met hartelijk onthaal. Verfijnde hapjes bij het aperitief. Hemelse gerechten met fantastische wijnen. Persoonlijke en uistekende bediening met respect voor "tijd om te genieten van het gastronomische menu". Koffie met zoetjes genomen op het terras met zicht op de ongerepte natuur.

Echt een aanrader !

Dirk en Denise en C°

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Filip Mortier07-02-2010

gezellig knus charmehotel

Aangenaam huiselijk hotel met zeer vriendelijke bediening. De kamers waren in orde, wat klein, maar heel netjes. De bedden waren ok, wij hebben goed geslapen. Het eten was overheerlijk. We hadden onze hond mee en die was meer dan welkom. Een aanrader

Gereisd met partner in februari 2010

• 7Ludo Dejongh25-10-2009

lekker gegeten(duur),slecht geslapen

onze kamer (nr.9) was heel klein, met sterk afhellende vloer, maar proper. Het bed hoort eerder thuis in een museum dan in een hotel.Twee nachten slecht geslapen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Dejongh Ludo25-10-2009

heel lekker maar duur gegeten

Onze kamer (nr.9) was héél klein, maar proper. Het bed hoort eerder thuis in een museum dan in een hotel.Twee nachten slecht geslapen.

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Le Pere Finet - Le Col Vert info