Vakantiehuis Maison par Hasard

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Maison par Hasard in het Nederlands

Met vrienden

Prachtige nieuwe vakantiewoning met alle luxe

BRAEKEVELT Carl
19-4-2010

Dit pareltje staat in een rustig Ardens dorpje op wandelafstand van de Ourthe. Indrukwekkend zijn de prachtige keuken en living. De slaapkamers zijn heel ruim en de badkamers top ! Alle comfort, alle voorzieningen ! Mooie tuin met groot terras die uitkijkt op een geweldig landschap ! Reservatie via de eigenaars zelf en prijs valt reuze mee. Wij komen zeker terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison par Hasard in Warizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison par Hasard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.