Vakantiepark Les Horlès

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen6,3

23 reviews over Vakantiepark Les Horlès in het Nederlands

• Onderkomen10

Het huisje is knus ingericht. Eigenaar huisje zeer vriendelijk.

Leuk en ruim huisje voor enkele dagen te verblijven! Fijne bedden. Alles aanwezig. Rustige omgeving, perfect voor een wandelvakantie.

Het uitzicht en de rust,

Het is zeer moeilijk om de plaats te vinden: GPS stuurt je naar andere locatie (+200m).

• Activiteiten1
  • Onderkomen1

We proberen het huisje binnen te komen met de kromme sleutel en belanden in het krappe halletje. Dan vallen we de badkamer binnen maar kunnen niet blijven staan van de stank en vallen in de badkuip waar we door spinnen, duizendpoten worden begroet. Dan maar naar binnen in de woonkamer...verwarming? Oh die hangt aan de muur precies op hoofdhoogte van onze 1 jarige dochter. Ach na de eerste blauwe plek maken we toch even melk voor haar warm in de magnetron die het niet doet. Dan openen we de keukenkast voor een pan, wat een geur uit die kast. We laten ons goede humeur nog niet in de steek. We besluiten lekker te gaan slapen...Huh waar zijn de dekbedden..ach het zijn van die heerlijke ouderwetse dekens waar het stof van heel wat jaren in zit. Kruip toch maar in bed. Voel ik het nu goed plank aan het einde van het bed, ik schuif wat omhoog, wat gebeurd er nu het bed valt bijna uit elkaar. Stil blijven liggen met opgetrokken benen, planken in de rug er lag toch ook een matras in dat bed?

nooit meer

miriam willems, 27-8-2011
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Wij zouden een week gaan maar zijn na 3 dagen weer vertrokken, en er zaten daar nog een 4 tal gezinnen, die ook het liefst wilde vertrekken, maar deze bleven alleen omdat ze de kinderen vakantie hadden beloofd. We kwamen aan en het huisje stonk muf. de bedden zaten door spinnenwebben aan de muur vast toen we de dekens open sloegen, kwamen de oorwurmen uit de dekens gekropen, achter de wc zat het vuil aan de muur en leiding vast gekoekt, het luchtrooster daar kwam het vuil uit dus daar kon geen lucht meer door. De wc pot zat los ook de wasbak hing los aan de muur. In de keuken had ik me flink verbrand, omdat de kraan verkeerd om aangesloten zat, rood was daar koud en blauw heet. Toen we de bedbank gingen klaar maken om te slapen zat daar behoorlijk wat vuil in van de vorige bewoners. De lakensets, die je huurt bestaan alleen uit een boven laken en een kussensloop en GEEN onderlaken. Je kan dus op het vuil van weet ik hoeveel mensen gaan liggen. Dit is nog maar gedeelte van de klachten.

Nooit meer

Laura, 15-8-2011
    • Onderkomen5

Oud huis met dekens en muffe badkamer. Leuke activiteiten. Veel te klein balkon om buiten te eten. Huis stond aan een drukke weg. Niet voor herhaling vatbaar!

Nooit meer

Janetta, 9-8-2011
    • Activiteiten4
    • Onderkomen1

Zeer verouderd muf ruikend huisje, douchekop moet je in dehand houden er is geen ophanghaak, bad is met een afgebrokkelde spaanplaat van het vocht afgezet, en er zit geen ventilatie in de douche. verder alles vol met spinnenraggen, als je ramen opendoet ziet het grijs van de raggen, en binnen hangt ook spinnenrag in hoeken.

Ver lopen om bagage in huisje te krijgen, er mag niet met de auto naar en van het huisje om te lossen en laden.

foto`s op site zijn niet meer van deze tijd en de informatie klopt ook niet

water was geen 500 meter maar 1500 meter van het huisje.

Hadden een week geboekt maar zijn al de volgende dag vertrokken.

Bij de receptie kwamen veel klagende vakantiegangers.

Echt nooit meer, weet nu ook waar de uitdrukking met de franse slag vandaan komt.

Had de zooverbeoordeling moeten lezen voor ik boekte, wwer een les geleerd.

gezellig park

bram, 14-2-2011
    • Onderkomen9

De huisjes zijn in particuliere eigendom dus je moet een beetje geluk hebben waar je ligt, wij lagen in het bovenste huisje en dit was perfect in orde, vernieuwde bedden, nieuwe slaapzetel, goed ingericht, alles wat je je kan wensen is voor handen, nieuwe badkamer met douche, prijs kwaliteit een super huisje!

Virton is een klein stadje maar je hebt er wel een paar restaurantjes, je kan kiezen voor een iets verdere uitstap, luxemburg ongeveer 3 kwartier rijden, arlon, Frankrijk, een boswandeling, je zal je je niet snel vervelen.

Ik hoop dat indien je hier een reisje boekt, dat je een mooi onderhoude bungalow hebt want sommige zijn idd niet om aan te zien!

leuke vakantie

familie Spoorendonk, Rotterdam, 11-7-2010
    • Onderkomen7

Clos des Horles zijn 40 huisjes( van particulieren) die verhuurd worden. Daarom verschillen de huisjes onderling en moet de elektriciteit na afloop afgerekend worden( wordt verrekend met de borg -in ons geval 21 euro voor een week). Ons huisje was eenvoudig, maar goedkoop en een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de prachtige omgeving. Voor huisje 130 raad ik aan eigen hoofdkussens mee te nemen. Er was een grasveld voor de deur en een grote speeltuin vlakbij, Onze uitstapjes naar de grotten van Han en de stad Luxemburg maar ook de steden Arlon en Virton zijn goed bevallen.Op 5 minuten afstand met de auto is er een grote supermarkt van delHaize en een Liddl, en ook een Blokker en Zeeman. Op het park is gelegenheid tot squash, fitness, tennis,midgetgolf, voetballen en volleyballen. Je kan er vissen, waterfietsen en kajakken, zeker met mooi weer is dit park een aanrader!

We zijn eerder naar huis gegaan omdat er niets te beleven viel voor onze kinderen. Er mag niet meer gezwommen worden in het grote meer, maar dat is op de foto's niet te zien. De huisjes(Clos des horlees) zijn niet meer van deze tijd en zijn dringend aan vervanging toe. Het is een park met vergane glorie. Het zou mooi zijn als alles gerenoveerd werd daar en er een mooi zwembad(binnen en buiten) gebouwd zou worden ipv die recreatievijver waar je niets mee kunt, behalve waterfietsen of kanoen( voor ruim 7,5 euro per keer). De Salsabar is 's avonds na 20.00uur gesloten en dan is er op het park zelf niets meer te beleven. Het viel ons op dat er bij het inleveren van de sleutel veel ontevreden medevakantiegangers waren bij de receptie. Voor ons geen 2e keer meer naar dit park of deze omgeving.

Het park is goed onderhouden, is kindvriendelijk met speeltuigen. Het huisje is ruim, met keuken en grote tafel voor 8. Vergelijkbaar met de kust is alles groter voor minder geld. De bungalows zijn privé-eigendom, waarvan een groot deel in huur is gegeven via Ourthe et Somme, die op het domein een conscierge (receptioniste) heeft. Als de onderhoudsploeg zijn werk doet, dan zijn de huisjes bij aankomst proper, maar af en toe is er kritiek op. Omgeving, mogelijkheden voor ontspanning (meer, restaurants, ...) zijn zeer interessant. Ook voor wandelaars !

Wij verbleven onlangs 5 dagen in Clos de Horles en hebben ons zeer goed geamuseerd.

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Wij komen hier regelmatig en zijn tevreden.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Horlès voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Horlès in Virton/Rabais , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Horlès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les Horlès scoort een 6.37 uit 10 op basis van 23 reviews.