Camping Colline de Rabais

Camping Colline de Rabais
7,1

48 tips over Camping Colline de Rabais

Eduard, 18-1-2013
Wij hebben erg genoten van de wandeling bij Ruette. Ook is een bezoek aan Fort Fermont meer dan de moeite waard.
Nannie Bosman, 10-10-2012
Koop de wandelkaart en wandel alle uitgezette routes. vooral de routes door de velden zijn de moeite waard. Probeer ook een bezoekje aan de maginotlinie in te plannen.
Familie Apeldoorn, 31-8-2012

We vonden Fort Vermond erg de moeite waard: met een trein onder de grond de vertrekken van het leger op de verdedigingslinie verkennen.

Het kanoën (folder bij de receptie verkregen) was goed te doen en erg aangenaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Colline de Rabais voor je op een rij gezet:

esther twilhaar, 28-8-2012
Wij zijn naar de Grotten van Han geweest, dit was erg mooi, ongeveer een uurtje vanaf de camping. Ook is het park Merveilleux in luxemburg erg leuk voor de kleinere kinderen tot een jaar of 6/8. Kastelen en kloosters te bekijken in de omgeving, zelf zijn we naar de burcht van Sedan geweest (ook ongeveer een uur vanaf de camping).
Manon, 26-8-2012
Wij hebben het fort in Fermont bezocht. Heel interessant, maar een vrij lange rondleiding van ruim 2 uur!
Frans, 17-8-2012

Vraag bij de receptie naar de leuke wetenswaardigheden in de omgeving. Ga er wel vanuit dat voor iedere leuke stad minimaal een auto ritje van een half uur nodig is. De camping is als leuke uitvalsbasis te gebruiken voor bezoeken aan Boullion (B), Sedan (F), Metz (F) en Luxemburg stad.

De markt van Arlon valt tegen maar mocht je een "brocante" in een klein dorpje tegenkomen kan je verrast worden door datgene wat er te zoien of te koop is.

Ann Ongena, 11-8-2012

Het enthousiaste animatieteam houdt de kinderen met uiteenlopende activiteiten bezig, zodat ik zelf rustig een boek kon lezen. Bovendien is de kinderboerderij waar ze een handje mogen toesteken altijd een sucses, net als de mooie speeltuin.

De uitgebreide bossen rondom de camping nodigt ze uit om flink te ravotten, knappe kampen te bouwen, en op "avonturentocht" te gaan ;-)

dlghoekstra, 11-8-2012
Het kanoën over de Semois is echt een aanrader, dit is zelfs voor mijn dochter van 3 jaar een belevenis om nooit te vergeten. Verder zijn we naar Parc Merveilleux geweest in Luxemburg, dit is erg leuk om een dagje met de kids naar toe te gaan. En voor de vissers onder ons, neem je hengels mee!!! Het meertje beneden (niet het grote meer) is heerlijk om karper en steur binnen te hengelen.
Wilgenburg, 7-8-2012
Relaxte sfeer is zalig minder geschikt voor mensen die van hele strakke organisatie houden. Er wordt veel georganiseerd met veel vrijwilligers van de camping gasten. We zullen Freddie Mercury niet snel vergeten!
EBD, 7-8-2012
Het animatie team was top, er werd veel voor de jeugd georganiseerd.