Camping Colline de Rabais

Camping Colline de Rabais
7,2

48 tips over Camping Colline de Rabais

Sandra, 9-8-2015

Geocaching veel caches te vinden in de omgeving.

Daarnaast zit je dichtbij frankrijk, luxemburg en leuke plaatsjes in belgie.

Fam. Zekveld, 5-5-2015
Dagje Luxemburg prima te doen. Stadswandeling gemaakt en de kazematten bezocht, erg leuk.
janwijngaard1980, 26-1-2015
- Abdij van Orval zeker even bezoeken

We hebben een aantal aanbieders voor Colline de Rabais voor je op een rij gezet:

Familie Hofman, 13-8-2014

Dierentuin van Amneville (Frankrijk) +\- 45 minuten rijden vanaf de camping. Geen goedkoop uitstapje maar zéér de moeite waard.

Kasteel van Bouillon, mooi kasteel met leuke kruip door sluip door gangetjes en een leuke roofvogel show

danny, 11-8-2014
Vriendelijkheid mag verbeteren en iets meer animatie voor alle leeftijden.
., 10-8-2014
zorg er voor dat de website klopt met wat je werkelijk aanbiedt

Familie Crama, 9-8-2014

Boek niet via Vacan Soleil maar bij de camping zelf.

Goed restaurant in de buurt: Entre Nous.

Voor oudere kinderen komt volgend jaar meer animatie, wat ik heb begrepen.

Judith , 2-8-2014
De stacaravans staan ietswat dicht op elkaar. Huurtenten niet!
Toon van Maanen, 3-6-2014
Bezoek maan de Maginot-linie is aan te raden , maar het duurt 2 uur en je kunt het niet eerder onderbreken. Met kleine kinderen wel erg lang. Als je het doet: neem de buggy mee.
Dionne Vrijs, 2-6-2014
Autoroute, Abdij van Orval, Beaufort (Luxemburg), citadel van Montmedy, basiliek van Avioth en de safaritenten op de camping zijn ook zeer zeker aan te raden.