Camping Colline de Rabais

België, Luxemburg, Virton/Rabais

6.9Voldoende

• 5.4Eetgelegenheden
  • 6.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Colline de Rabais voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

638 reviews over Camping Colline de Rabais

• 2019
    8olivier moes28-08-2019

voor herhaling vatbaar.

Leuke camping met lodgetenten, héél vriendelijke gastheer en gastvrouw Gerrit en Gerda. Echt een soort opa en oma gevoel voor de kinderen. Qua activiteiten is er wel niet zo veel te doen voor pubers, alleen het zwembad. Wij hebben een leuke midweek gehad, danjewel!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Melanie17-08-2019

Not coming back

1.5 week hier verbleven, kleine kille camping. Restaurant bagger vrouwtje achter de bar ook. Receptie/winkel ook niet altijd even vriendelijk. Animatie voor grotere kinderen ver te zoeken. Vaak hetzelfde waaronder bingo en karaoke. Dorp op 20 min afstand verouderd en saai Toilet gebouw oud en geen wc papier kortom voor ons niet nog een keer. Saai en niet klantvriendelijk . Het klutje wat jaren bij elkaar komt valt dan ook op

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Kelly11-08-2019

Heerlijk tot rust komen in een prachtige omgeving

Rustige ruime camping. Leuke animatie voor kinderen tot 7 jaar. Als de wind verkeerd staat waait er een nare geur over de camping. Restaurant kan vele malen beter. Lang wachten....sommige medewerkers in restaurant spreken geen woord Engels. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Mijn tweeling van 6 was helemaal enthousiast over de animatie. Je hebt wel overal de auto voor nodig...maar dat is geen straf want je komt door prachtige dorpjes. Bij aankomst uitgebreide informatie over wat er allemaal te doen is in de omgeving. Bij de receptie werd ik uitstekend geholpen toen mijn dochter viel en haar pols brak. Zwembad is max 90 cm diep. Voor de kleinere fijn...voor de grotere kids ietwat saai. Speeltuin is ruim.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Fam. Ram04-08-2019

Geen fijne camping voor het voorseizoen

In de meivakantie hebben we via veiling een safaritent gehuurd. Helaas was het nog echt voorseizoen. Het dichtstbijzijnde toiletgebouw werd gerenoveerd, het gebouw bij de receptie was verwarmd maar voorzien van schimmel. Geen toiletpapier of handzeep. Het beloofde animatieteam was er niet in de meivakantie en de campingwinkel werd nog ingericht. Restaurantje was niet open toen we er wilden gaan eten. De tent was comfortabel maar veel te koud bij nachtvorst. Ook met twee kacheltje was het niet goed warm te krijgen. Zwembadje aanwezig met ligstoelen eromheen. Speelveld voor de kinderen verouderd maar wel ontmoetingsplek voor andere kinderen. Mooie omgeving, maar voor uitstapjes zit je toch al gauw een uurtje in de auto.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 6Suzanne04-08-2019

Matig

Leuke camping en erg geschikt voor kinderen. Chalet was ook prima. Leuke plaatsten. Maar wilde je eten en drinken bestellen en betalen sta je een half uur voor in de rij omdat er maar 1 persoon was die alles moest doen. Sneu want het was ontzettend druk. En ze deed echt haar best maar zo'n drukte kan 1 persoon natuurlijk nooit aan. Erg jammer!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 5Mandy31-07-2019

Eens, maar nooit meer

Goodbye virton.....goodbye colline de rabais! Wij waren hier met 2 volwassenen en 3 kinderen in de leeftijd van 4, 10 en 13 jaar oud. Mooie omgeving... maar wat een *camping! Wel Wi-Fi, maar geen wc-papier.... een veldje met alleen maar bejaarden en een hoop huisdier als bezoek, waaronder conjo-rupsen, een hele zwerm bijen en als klap op de vuurpijl... een rat onder de tent van onze zoon.😅Melding van gemaakt, en er wordt gewoon gezegd; daar kunnen wij niks aan doen.....In de omgeving is van alles te bezichtigen, maar alles meer dan 20km van de camping af. Personeel in de taverne was ook verre van vriendelijk, kinderen gingen en ijsje halen en kwamen na 30 minuten terug zonder ijsje....meegelopen en aangedrongen na 15 min. dat de kinderen nu toch echt wel een ijsje wilden... en dan krijg je als antwoord; ik kom echt wel zó helpen..... hallo ze staan al 45 min te wachten...Wel een verwarmd zwembad(je)

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 7marja06-07-2019

was een leuke week met een prettige sfeer.

Mooie tent ,gastvrije onvangst door G en G. Mooie omgeving leuke uitstapjes.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jessica05-07-2019

Gezellige camping, leuk personeel, fijne beheerders van de touroperator, fijne comfortabele accommodatie.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Eib en Dick laan04-07-2019

Het verblijf was goed, het was jaren geleden, dat we op soortgelijke wijze gekampeerd hebben. De temperaturen waren boven de 30 graden, s'avonds koelde het gelukkig wel af, waardoor we prima konden slapen. De tent was goed en de omgeving, hebben we helaas, weinig van gezien, gezien de warmte. In het reataurant waren de prijzen betaalbaar en goed. Onze gastvrouw en gastheer, Gerda en Gerrit, hebben het erg naar onze zin gemaakt. Op de laatste avond werd door hen nog een barbeque georganiseerd, voor allen op het veldje. Onze complimenten voor Gerda en Gerrit.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Hannah23-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Een fijne accommodatie. Ik had van te voren wel weten weten of dat er wifi was.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

48 tips over Camping Colline de Rabais

• Jarco, 09-05-2012

Shopping center Messancy, Luxemburg stad, Aarlon........maar natuurlijk de camping zelf

• Dionne Vrijs, 02-06-2014

Autoroute, Abdij van Orval, Beaufort (Luxemburg), citadel van Montmedy, basiliek van Avioth en de safaritenten op de camping zijn ook zeer zeker aan te raden.

• Ellen, 01-05-2014

Wij zijn een dagje naar Zoo D'Ammeville geweest in Frankrijk. was ongeveer 30-45 min rijden. Dit is een hele mooie en grootte dierentuin.

3 vragen over Camping Colline de Rabais

• Chantal Oude Voshaar - Timmerman, 05-06-2018

Hond mee

Wij nemen wellicht onze hond mee en we vragen ons af hoe deze omgeving en camping is voor honden?

• almini, 06-03-2015

voetbalveld

is er ook een voetbalveld op de camping?

tombergs, 13-03-2015

Op het terrein niet wel op een veld er naast.

• irene, 12-07-2012

plattegrond stacaravan

hallo, wie weet waar ik een plattegrond van de stacaravan kan vinden?

wachters, 31-10-2014

beste,

U had dat gedacht maar wij hebben anders gezien. De schimmel en de hygiene is nog slechter geworden. De uitbaters zijn helemaal niet vriendelijk.

Animatie moet niet verwachten voor ouder dan 12 jaar en voor hen is het ook maar weinig. Kan hier nog foto's zetten. van de hygiene

walenbergh, 15-07-2012

Plattegrond weet ik niet ik weet alleen dat de stacaravan vooraan links staan

irene, 15-07-2012

dank u voor de reactie. Lekker dat de stacaravans centraal staan.

wachters_danny, 27-10-2014

Dat zal je niet vinden. Maar het is niet de camping van vroeger meer

advokaat, 16-09-2012

Is dat belangrijk dan? Alles wat men nodig heeft, zit er in.

Linda, 30-07-2012

Ze zijn alleen niet de nieuwste meer.

advokaat, 27-10-2014

Weet er inmiddels alles van! 2e jaar (2013) was een groot drama daar!! Maar als het goed is, is het overgenomen en wordt alles beter!?

e, 10-11-2014

Het is inderdaad overgenomen maar het is nog erger geworden. 2013 waren er problemen. Maar nu sta zelfs te douche onder de douche. Chloor bussen konden de kinderen gewoon mee spelen. Huisjes achteraan staan op in storten en de kinderen kunnen er gewoon binnen.

Camping Colline de Rabais info

• Aantal sterrensterstersterster
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig