Camping Colline de Rabais

Kleine hotelsWeer vandaag19°3°
Camping Colline de Rabais
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Colline de Rabais voor je op een rij gezet:

615 reviews over Camping Colline de Rabais in het Nederlands

Met jonge kinderen

Rustige en leuke camping

Burgman
31-8-2018

Wij zijn net terug van 2 weken op deze camping. Wij verbleven in een stacaravan en die waren super netjes en erg nieuw.

De camping is ruim opgezet en hadden een groot veld als tuin.

Er is een zwembad die verwarmt wordt dus ook op de minder warme dagen was het zwembad te gebruiken.

Klein maar verder prima zwembad. Wij hebben er veel plezier aan beleeft.

Sommige dingen zijn wat verouderd en aan vervanging toe maar er wordt aan gewerkt.

Er was animantie voor de kinderen en in de avond mini disco. Het was een groot succes.

De omgeving is prachtig. Mooie dorpjes en heel veel kastelen om te bezoeken.

Dagje luxeburg, dagje frankrijk, je hoeft je niet te vervelen.

Er was een leuke bar om wat te drinken met vriendelijk personeel. Helaas was het restaurant gesloten. Al hebben wij het niet gemist.

De camping was rustig

Hou je van ruimte, rust, mooie omgeving, leuke plek voor jongens kinderen (onze kinderen 9 en 2 jaar) is dit een goede camping.

Nooit meer!

Campeer fan
25-8-2018

De minder positieve reviews geven een eerlijk beeld weer van deze camping.

De hele goede totaal niet.

Prima camping, in een omgeving met veel history

Edwin en renske
19-8-2018

Prima camping, we waren een klein beetje bang omdat we wisselde recenties zagen op zoover, afgezien van dat het restaurant dicht is hebben we het erg naar ons zin op deze camping. We zitten er nog even en dan gaan we weer naar huis. Er is veel te doen in de omgeving. Een bezoek aan Sedan, Bouillon en Luxemburg mag niet ontbreken. Ook zit je hier op een uur van Verdun waar de langslepende slag in de eerste wereldoorlog plaatsvond. Op de camping zijn twee sanitair units vernieuwd er is nog 1 oude over. Het zwembad is niet heel groot maar wel lekker warm. In virton zijn genoeg restaurants. Geen 5 sterrencamping maar wel een prima plek om te camperen. Voor gezinnen met pubers geen spannende plek, wij zijn met jonge kinderen bijna 3 en 9 jaar en voor hun is het een fijne plek en leuke animatie in het Nederlands.

Niet voor herhaling vatbaar

Marlous
13-8-2018

We kwam om 16:15 aan op de camping en hebben nog 1 uur moeten wachten op de sleutel vanwege schoonmaak.

Er was nergens schaduw rond onze caravan. Alleen een heel klein parasolletje.

Geen enkele informatie gekregen bij aankomst, alleen een plattegrond. Folders bekeken bij receptie maar bijna alles was meer dan 100km rijden.

Dorpjes in de buurt leken uitgestorven. Heel weinig restaurants open en overdag geen terrasjes gezien.

Op de camping veel rommel zien liggen, bij de speeltuin en rondom het zwembad.

De camping kan wat meer aankleding gebruiken, ziet er niet gezellig uit.

Super camping voor herhaling vatbaar

M.
12-8-2018

Mooi camping en een mooie ligging. Helaas wat complicaties op de camping maar dat mocht de pret niet drukken. Als je vroeg wat er gebeurd was of vragen had stonden ze je bij de receptie goed en vriendelijk te woord om alles duidelijk te maken. Helaas geen restaurant maar wel de bar die open was met vriendelijk personeel.

Genoeg eet opties in de omgeving. Zwembad is verwarmd en dat is fijn maar ook verkoelend met het warme weer. Leuke animatie voor kinderen en ook eventueel volwassenen zoals de karaoke die overigens maar tot 22:00 uur. Ben benieuwd hoe de camping verder ontwikkeld de komende jaren. Kom er zeker weer terug om de ontwikkelingen te zien. Omdat er naar mijn idee nog meer gedaan kan worden op de camping om het nog beter te maken.

Nooit meer!!!+

Wil
7-8-2018

Wat een vreselijke camping!!!! We hebben deze camping geboekt voor een overnachting ennwerden bij de ingang geparkeerd. Wat een ellende; de godganse avond karaoke.....en het volume....Ik heb geen idee wanneer we kunnen gaan slapen....Er is een restaurant maar bij aankomst werd ons doodleuk gemeld dat t niet open is.....Want er is geen kok. In het hooghoogseizoen??!! Ga maar terug richting t dorp, daar staat een friterie zegt de receptioniste....Het is 37 graden. We willen gewoon even iets eten, afkoelen en slapen. Maar afkoelen is niet te doen in het zwembad wat geen zwembad genoemd kan worden....Ik begrijp werkelijk niet waar die 4 sterren vandaan komen?? Het publiek dat hier rondloopt komt hier duidelijk al jaren want iedereen kent iedereen...Het lijkt een stadse volksbuurt. In een werkelijk prachtige omgeving. Dat dan wel. We moesten 46 euro betalen....dat is het echt niet waard!!

Leuke camping, maar geen aanrader.

Pieter
7-8-2018

Het zwembad is best mooi, maar te klein voor het aantal gasten. De campingplaatsen zijn ruim en netjes. Iedereen kan de camping op en af, er is geen beveiliging of bewaking. Het restaurant is dicht omdat de agressieve kok ontslagen is midden in het seizoen. Dit was erg logisch, want hij kreeg geen ondersteuning van het overige personeel. Er is gratis wifi welke soms heel even werkt en het naast gelegen Meer mag niet in worden gezwommen. In Virton is weining te doen en de horeca is niet erg vriendelijk. Pizzeria Franklin was erg goed met vriendelijk personeel en goeie pizza's.

Op de camping raden ze een pizzaria aan in Virton, maar deze is al lang gesloten. Overleg met de eigenaresse is wel gezellig, maar heeft geen zin. Het is steeds de schuld van een ander en zij kan er niets aan doen.

Mooie camping voor jong en oud

Van Twillert
30-6-2018

Wij hebben op deze camping 2 jaar gestaan. Het is een mooie camping met voldoende faciliteiten voor jong en oud. Het is geen luxe camping. Maar wel alles wat wij nodig hebben hadden ze hier. De prijzen zijn goed. De omgeving is prachtig. Er zijn verschillende en voldoende bezienswaardigheden in de buurt. De eigenaars hebben vele ideeën van wat je allemaal kan doen. Elke avond kan er een kampvuur gemaakt worden. Dat is erg in trek. Gezellig met elkaar broodjes en worstjes roosteren.

Het enige minpuntje vinden wij is de papierfabriek die in de omgeving staat. Als de wind verkeerd staat, dan kan je dat goed ruiken.

Zeker om nog een keer over te doen

Goede
30-6-2018

Het is een hele mooie en vooral schonen camping ,

Chalets zijn net nieuw neer gezet keurig verzorgd ,en ruim opgezet .

Badhuis en toiletten zeer schoon . Mooi zwembad ,leuke speeltuin voor de kinderen .

Leuke en nette ontvangst .

Gezellig team wat er werkt . Eigenaars zeer betrokken.

Dus in 1 woord uitmuntend

Els
21-5-2018

Mooie camping. Grote caravan. Vriendelijke beheerders! Mooi verwarmd zwembad.

We hebben 't met onze dochter en schoonzoon en kleinkinderen heel goed naar ons zin gehad! Een aanrader!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Colline de Rabais in Virton/Rabais , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Colline de Rabais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.