Géén boekingskosten

Colline de Rabais

BelgiëLuxemburgVirton/Rabais

We hebben de beste aanbieders voor Camping Colline de Rabais voor je op een rij gezet:

3.8OnvoldoendeScore uit 638 reviews

Meer camping info

638 Reviews over Colline de Rabais

• 1Lars27-08-2022

Geen 2de keer

Voor ons geen 2de keer. Animatie zoals daar kan iedereen doen. Vriendelijkheid beheer 0 Zwembad koud en vuil. Hygiëne oppassen dat je niet ziek word. En als het nu druk kan je al eens zeggen ja. Maar nu ...

• 1Staat v/h sanitair
  • 2shanice17-08-2022

Onvriendelijk

Beste, De camping viel ons echt tegen. De site beloofd mooie dingen maar het klopt niet. Toen we een melding maakte over het voetbadje kregen we zeer onvriendelijk antwoord. We stonden achter aan op de camping. Zeer rustig maar we merkte toch enkele iets luidere jongeren. We hebben dit gemeld maar dat werd niet vriendelijk onthaald. Onderhoud sanitair sorry laat veel te wensen over. Wil gerust doorgaan maar deze camping sla deze liever over en rij een beetje verder door.

• 1Staat v/h sanitair
  • 4Natasja04-08-2022

Leuk voor een paar dagen

Camping voor kleine kinderen. Klein ondiep zwembad. Geen zwem meer/rivier/stroming om te zwemmen in de buurt. Water in de buurt is ijskoud. Zwemverbod. Foto op de site klopt niet. Niets te doen in de buurt. Supermarkt om de hoek. Steakhouse super lekker camping af en verderop aan de weg.

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 2Inez30-07-2022

Slechte camping met onredelijke eigenaar!

Wij hadden een stacaravan. Ondanks het netjes achtergelaten van de caravan heeft de eigenaar toch de kosten van de eindschoonmaak van €95,- in rekening gebracht! Een oplichter is het!

Buiten dat nog nooit op zo’n slechte camping gestaan: - onvriendelijke eigenaar en personeel (animatie wel aardig) - weinig animatie activiteiten - restaurant niet elke dag open - restaurant kan drukte niet aan waardoor je erg lang moet wachten op eten of (bij groepen) wordt afgeraden om eten te bestellen - zwembad niet open op aanvangstijden - vies/troebel voetenbad bij zwembad

Kortom: ik ga hier nooit meer heen!

• 2Staat v/h sanitair
  • 4Angelina Hoogeveen31-08-2021

Fijne plek, maar rest laat te wensen over !

Op zich niet te grote camping. Prima!! De plekken lekker groot; had alleen graag een afscheiding tussen de plekken gezien. De auto staat voor je tent en belemmerd het zicht enorm!! Aparte parking zou prettiger zijn. Het sanitair is niet schoon, wordt niet vaak schoongemaakt. In het gebouw van de dames hing gedurende de hele vakantie regelmatig een penetrante mix van rioollucht en bloemkoollucht. Gezegd werd dat dit van een cellulosefabriek kwam doe in de buurt stond. Vreemd want t was niet bij de heren. Het winkeltje is echt beneden peil. Hier was weinigvoorraad, voor verse broodjes moest je vroeg zijn. Winkel vroeg dicht en ook bar was op dinsdag gesloten ( niet fijn als je op die dag aankomt en je wil die avond ff wat eten) . Verder is het zwembad natuurlijk veel te klein als t echt een warme zomer is. Onderhoud laat op veel plekken ( toiletten, zwembad en wasmachinekraan) te wensen over. Voeten opengemaakt bij zwembad.

• 3Staat v/h sanitair
  • 4Ronald24-08-2021

Redelijke camping voor tieners niet heel veel te d

Plek was mooi ruim, jammer geen omheining rond de plekken, auto voor de plaatsen belemmerd het uitzicht. Douches overdag vaak koud savonds wisselend. Mag beter schoon gemaakt worden. Erg vaak smerig en stinkende toiletten. Winkeltje niet heel veel te krijgen, geen boter kaas etc. Toen wij kwamen zelfs bier op. En broodjes moest je op tijd je bed voor uit. Dinsdag restaurant dicht, vind ik niet kunnen in hoogseizoen. Zwembad veel te klein voor de grote van de camping en is hard aan renovatie toe. Diverse mensen hun voeten opengehaald bij het zwembad. Er hing bij een bepaalde windrichting een vreselijke stank over het terrein ( schijnt van een fabriek te komen). Gebouwen erg verouderd met name voorste toiletgebouw.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Radix17-08-2021

Verbijf virton camping la colline

Echt een camping voor kleine kinderen.Verwarmt zwembad.in het restaurant kun je prima eten.dinsdag gesloten.Receptie open tot 18 00.Er zijn twee toilet gebouwen waar de douch en wc's in 1 gebouw zitten vond het aardig muf reuken en had savonds koud water.achter het restaurant zit ook een douch en wc gebouw dit is echt toe aan renovatie heel erg veroudert zo klein dat je je niet fatsoenlijk kan omkleden.virton vond ik zelf een heel ongezellige plaats en vies.wil je in de omgeving iets leuks doen of bekijken dan moet je minimaal een uur rijden.alles zit ver van de camping weg.Het meer wat vlak bij de camping zit mag je niet in zwemmen en er zijn geen andre activiteiten te doen wat voor heen wel zo was hoorde ik van de recptie maar alles is gesloten het is nu een visvijver waar je niet mag vissen we zijn weg gestuurt.Dit mag de camping wel van de site halen je kunt niks bij het meer doen.podium van de animatie heeft ook onderhoud nodig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Eva Care11-08-2021

Toffe camping

Super leuke camping, met vriendelijke mensen en proper sanitair, mooi zwembad en leuke speeltuin

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Tom legrand28-07-2021

Verkeerde review

Verblijf viel mee. De reacties die je hoort zijn bijna allemaal over de koko reservering. En inderdaad die mensen doen het goed. Het beheer van de camping is een andere zaak.

• 3Staat v/h sanitair
  • 7Jacobs Victor28-09-2020

Zwakke service aangaande terugbetaling waarborg

Verblijf was best ok maar dat ik na 30 dagen nog steeds mijn waarborg niet heb ontvangen is niet ok. ter plaatse kan men wel onmiddellijk 330 € van mijn creditkaart afhalen maar de terugbetaling is via Brussel en daar is de persoon die deze verrichtingen doet in verlof. Is toch niet moeilijk om op de camping via bank app een betaling te doen. Heb dus een creditnota van 330 € ontvangen op de camping. Doet mij zeer sterk twijfelen om hier nog een verblijf te boeken.

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar